I živočichové pracují.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Advertisements

Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
NAKRESLI ŠŇŮRU K ELEKTRICKÉMU SPOTŘEBIČI Elektřina pomáhá, ale pozor.
Tvoření s dětmi KYTIČKY Z TĚSTOVIN. Pomůcky Těstoviny si obarvíme připravenými barvami a necháme zaschnout.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jak vytvořit jednoduchou vránu. Pomůcky:  Tvrdý černý papír A4  Zbytek červeného papíru  Bílou pastelku, obyčejnou tužku  Nůžky  Lepidlo  Šablona.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
VÝROBA VELIKONOČNÍHO PŘÁNÍ JE TU JARO. Jarní velikonoční kuřátko 2.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
O slepičce a kohoutkovi POLYTECHNIKA V DĚTSKÉ LITERATUŘE.
CO UMÍ VÍTR? Výroba větrníku. ROZTOČÍ VĚTRNOU ELEKTRÁRNU A VYROBÍ ELEKTŘINU 2.
JAK KŘEMÍLEK A VOCHOMŮRKA ZASADILI SEMÍNKO Polytechnika v dětské pohádce.
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
Dnes nebo dříve? Kdy se co vyrobilo.
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
CIRKUS od nejmenšího.
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Jak se chovat v divadle Radka Knotková 1.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Naši skřítkové písnička.
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
Prostorová orientace,vnímání, počet
MY DAY Jazyk a řeč.
Maminka vaří.
Dopravní prostředky.
Stavitelé českých hradů
Nářadí – velikost, počet
Na stavbě stroje.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
Švadlena HRAJEME SI NA Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
ŽIVLY VODA, OHEŇ, ZEMĚ, VZDUCH.
Kolik jich berušky mají?
Můj táta je vinař.
Jak se upravit do divadla
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
ŘADY ZVÍŘAT KDO TAM (NE)PATŘÍ?.
Co nepatří do stáje VnímánÍ.
poznatky, orientace ve známém prostředí
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Poznávací schopnosti - nářadí
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
TVOŘÍME Z KERAMICKÉ HLÍNy
Orientace v řadě.
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
POVOLÁNÍ Složky integrovaného záchranného systému
JITEX – Jak vznikne tričko?
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Roční období – znaky, svátky a tradice
Oheň - práce, povolání a řemesla
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Postavičky z přírodnin
Malí umělci a jejich pracovní nástroje
Transkript prezentace:

I živočichové pracují

Včela medonosná

Mravenec lesní

Vosa

Různé druhy pavouků

Různé druhy ptáků

krtek

bobr

Žížala

Prvky polytechnické výchovy Vzdělávací oblast: Dítě a svět Podoblast: Poznatky Integrovaný blok: Příroda kolem nás Téma: I zvířata pracují Konkretizované výstupy: Děti si uvědomí, jak je svět kolem nás různorodý. Cíle: Děti se seznamují s živočichy v blízkosti svých bydlišť, s jejich životem a činnostmi. Seznamujeme děti s ochranou přírody. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Metodický postup Prezentace seznamuje děti se zvířaty v našem okolí. Vyzdvihneme také „pracovitost“ některých zvířat a příklady z jejich života. Stavíme na znalostech dětí, využíváme také například různá rčení (Jsi pilný jako včelička). Na činnost v hodině může navazovat pozorování v přírodě. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

www.pixabay.com – volný zdroj http://pixabay.com/cs/v%C4%8Dela-med-zv%C3%AD%C5%99e-hmyz-%C5%BElut%C3%A1-nektar-469560/ http://pixabay.com/cs/med-v%C4%8Dela-voda-buckfast-hmyz-292132/ http://pixabay.com/cs/lesn%C3%AD-mraveni%C5%A1t%C4%9B-obrovsk%C3%BD-kopec-4195/ http://pixabay.com/cs/mravenec-pomo%C4%8Dul-hmyz-emmet-149611/ http://pixabay.com/cs/storchennest-hn%C3%ADzdo-%C4%8D%C3%A1pi-pt%C3%A1k%C5%AF-447528/ http://pixabay.com/cs/pta%C4%8D%C3%AD-hn%C3%ADzdo-hn%C3%ADzdo-zv%C3%AD%C5%99e-sl%C3%A1ma-274582/ http://pixabay.com/cs/vla%C5%A1tovky-vla%C5%A1tov%C4%8D%C3%AD-hn%C3%ADzdo-pt%C3%A1k-176140/ http://pixabay.com/cs/www-voda-pavouk-p%C5%99%C3%ADroda-574180/ http://pixabay.com/cs/hn%C3%ADzdo-vosy-hornets-chyby-hmyz-386736/ http://pixabay.com/cs/hornet-vosa-hmyz-zav%C5%99%C3%ADt-296102/ http://pixabay.com/cs/dmitriji-krtek-zem%C4%9B-louka-231386/ http://pixabay.com/cs/krtek-p%C5%99%C3%ADrody-zv%C3%AD%C5%99ata-navym%C3%BD%C5%A1lel-13298/ FIR002. Wikimedia [online]. [cit. 10.3.2015]. Dostupný na WWW: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Earthworm.jpg Použité zdroje Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Materiály, pomůcky Dotyková obrazovka, připojená k PC Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.