Barevné kytičky Pro malé dětičky – 3 roky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

CO POTŘEBUJE FOTBALISTA Bc. Tereza Michalcová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
VÝROBA VELIKONOČNÍHO PŘÁNÍ JE TU JARO. Jarní velikonoční kuřátko 2.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
Poznej a zahraj písničku
Korálky pro nejmenší Spočítej korálky podle barev.
PŮLENÉ OBRÁZKY DOKRESLOVÁNÍ, BARVY.
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Poznávací schopnosti, vnímání
CIRKUS od nejmenšího.
ÚKOLY SKŘÍTKA TicháČKA – barvy na značkách II.
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Ticháček zpívá a hraje Hudební nástroje.
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
POSLOUPNOST OBLÉKÁNÍ od spodků ke svrškům….
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Naši skřítkové písnička.
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
BALONKY OSLAVY A HRY.
RODOKMEN …vyrob si svůj.
Pantomima – povolání I. Poznej co kdo dělá?.
Prostorová orientace,vnímání, počet
ZVÍŘECÍ KABÁTKY KDO KTERÝ OBLÉKÁ?.
MY DAY Jazyk a řeč.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Maminka vaří.
Ovocný salát pro maminku
Dopravní prostředky.
Brzy budu školákem Nad – pod - vedle.
Nářadí – velikost, počet
NÁŠ TÁTA ŠEL NA HOUBY Houby, houby, houbičky…..
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
SILUETY POD HLADINOU Kdo je kdo?.
Logo pro veverky a kamarády
Kolik jich berušky mají?
DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY Co tam nepatří, co pluje po vodě, co létá ve vzduchu, co jezdí po silnici, co jezdí po cestě.
Jak se upravit do divadla
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
ŘADY ZVÍŘAT KDO TAM (NE)PATŘÍ?.
seřaď jednotlivé členy
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Umíš je pojmenovat a umístit?
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
POVOLÁNÍ Složky integrovaného záchranného systému
JITEX – Jak vznikne tričko?
Sázíme brambory do řádku
Strom a jeho využití PODOBLAST.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
STOLOVÁNÍ sebeobsluha.
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Postavičky z přírodnin
Transkript prezentace:

Barevné kytičky Pro malé dětičky – 3 roky

Zdroje použitých obrázků Červená váza (na snímcích 2,3); autor: Xuan Che, obrázek je upravený (bylo odebráno pozadí, upravena barva); licence - Attribution 2.0 Generic (CC BY 2.0); credit: Photo By <a target='_blank' href='http://www.flickr.com/photos/69275268@N00/4533300167/'>Xuan Che</a> via <a href="http://public-domain.pictures/" target="_blank">http://public-domain.pictures/</a> www.pixabay.com

Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka, připojená k PC Didaktický kufřík - KUMUČ (barevné papíry, nůžky)

Metodický postup Na obrazovce děti přiřazují dle barvy květiny do váz Součástí prezentace jsou dva pracovní listy (květiny a vázy), které jsou určené pro tisk. Při spuštění prezentace nejsou vidět (skryté snímky). Navazuje výtvarná aktivita - děti mohou vybarvovat květiny, vázy, dále vystřihovat, lepit. Očekávání a cíle Děti procvičí jednotlivé barvy Děti se učí stříhat nůžkami, správně je držet, je nutné dbát na bezpečnost při manipulaci s nimi.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Když dítě klikne na květinu určité barvy, květina se sama přesune k váze odpovídající barvy. Pracovní listy jsou určené k tisku, v prezentaci se nezobrazují.

Prvky polytechnické výchovy Vzdělávací oblast Dítě a jeho tělo (biologická) Vzdělávací podoblast Jemná motorika, koordinace ruky a oka. Téma – Na zahrádce Dosažené konkretizované výstupy – Provádět jednoduché úkony s technickými pomůckami.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí