Vycházka do lesa – hrajeme si na vědce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
PIKTOGRAMY Den předškoláka. CESTA DO ŠKOLKY ZNÁŠ TYTO PIKTOGRAMY? DOKÁŽEŠ JE,,ČÍST“?
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
NAKRESLI ŠŇŮRU K ELEKTRICKÉMU SPOTŘEBIČI Elektřina pomáhá, ale pozor.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jak vytvořit jednoduchou vránu. Pomůcky:  Tvrdý černý papír A4  Zbytek červeného papíru  Bílou pastelku, obyčejnou tužku  Nůžky  Lepidlo  Šablona.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
VÝROBA VELIKONOČNÍHO PŘÁNÍ JE TU JARO. Jarní velikonoční kuřátko 2.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
O slepičce a kohoutkovi POLYTECHNIKA V DĚTSKÉ LITERATUŘE.
JAK KŘEMÍLEK A VOCHOMŮRKA ZASADILI SEMÍNKO Polytechnika v dětské pohádce.
Kumuč – kutík - kulík.
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
CIRKUS od nejmenšího.
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
POSLOUPNOST OBLÉKÁNÍ od spodků ke svrškům….
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
Naši skřítkové písnička.
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
Pantomima – povolání I. Poznej co kdo dělá?.
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
Prostorová orientace,vnímání, počet
RYTMUS SLUCHOVÉ VNÍMÁNÍ.
MY DAY Jazyk a řeč.
Maminka vaří.
Dopravní prostředky.
Stavitelé českých hradů
Nářadí – velikost, počet
Na stavbě stroje.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
Vzduch a jeho využití.
Švadlena HRAJEME SI NA Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Logo pro veverky a kamarády
Kolik jich berušky mají?
Jak se upravit do divadla
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
Posíláme dopis Věra Vernerová.
Co nepatří do stáje VnímánÍ.
seřaď jednotlivé členy
poznatky, orientace ve známém prostředí
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Poznávací schopnosti - nářadí
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Umíš je pojmenovat a umístit?
Orientace v řadě.
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
POVOLÁNÍ Složky integrovaného záchranného systému
JITEX – Jak vznikne tričko?
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Roční období – znaky, svátky a tradice
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Postavičky z přírodnin
Malí umělci a jejich pracovní nástroje
Transkript prezentace:

Vycházka do lesa – hrajeme si na vědce Lupa nám pomáhá

Seznamte se! lupa les Děti z naší školky

Hrajeme si na vědce, zkoumáme stromy. Zkoumej s námi!

V lese jsou stromy listnaté a jehličnaté http://pixabay.com/cs/b%C5%99%C3%ADza-strom-v%C4%9Btev-listy-na-podzim-156894/

Stromy mají kůru a my ji zkoumáme

Obkreslíme si kůru na papír Potřebujeme

Frotáž kůry jedle

Co ještě v lese můžeme pozorovat?

V lese pracoval dřevorubec

Přinesli jsme si materiál a Ve školce pokračujeme v bádání

Semínko je jako křidélko a když padá, točí se. Co jsme objevili? Semínko je jako křidélko a když padá, točí se. Vyzkoušej také!

Každá větvička, větev je jiná! Co jsme objevili? Každá větvička, větev je jiná! Prozkoumej také!

Lupa nám pomáhala

Lupa zvětšuje

Lupa zvětšuje

Prvky polytechnické výchovy • Název integrovaného bloku: Sluníčko a jaro • Název vzdělávací oblasti: Dítě a svět • Výběr tématu: Naše příroda • Dosažené konkretizované výstupy: Mít poznatky o živé i neživé přírodě Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

http:// pixabay.com/…….volné pro komerční užití materiál autora Použité ZDROJE http:// pixabay.com/…….volné pro komerční užití materiál autora

Práce s interaktivním výukovým materiálem Postupné prohlížení oken, na další okno kliknutím na šipku nebo libovolně do okna. Využití animací.

materiály Dotyková obrazovka, počítač s připojením k internetu Didaktický kufřík - KUMUČ Dětský kufřík – lupa, papíry, křídy Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.