Sporty v létě i v zimě Sportování nás baví.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PEČEME KOLÁČE Z jakých surovin se peče koláč? 2.
Advertisements

CO POTŘEBUJE FOTBALISTA Bc. Tereza Michalcová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
VESELÉ SPORTOVNÍ POČÍTÁNÍ PŘEDMATEMATICKÁ GRAMOTNOST.
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
VÝROBA VELIKONOČNÍHO PŘÁNÍ JE TU JARO. Jarní velikonoční kuřátko 2.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
Poznej a zahraj písničku
Korálky pro nejmenší Spočítej korálky podle barev.
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
CIRKUS od nejmenšího.
ÚKOLY SKŘÍTKA TicháČKA – barvy na značkách II.
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Hrášek – počítání kuliček
Co nepatří do dárku Vnímání.
Olympijské DISCIPLÍNY VE VODNÍCH SPORTECH
Ticháček zpívá a hraje Hudební nástroje.
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
POSLOUPNOST OBLÉKÁNÍ od spodků ke svrškům….
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
BALONKY OSLAVY A HRY.
RODOKMEN …vyrob si svůj.
Pantomima – povolání I. Poznej co kdo dělá?.
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
ZVÍŘECÍ KABÁTKY KDO KTERÝ OBLÉKÁ?.
MY DAY Jazyk a řeč.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Přiřaď vitamíny Zdraví.
Dopravní prostředky.
Brzy budu školákem Nad – pod - vedle.
Stavitelé českých hradů
Nářadí – velikost, počet
Prostorová orientace, počítání
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
Vývoj motýla Vnímání.
SILUETY POD HLADINOU Kdo je kdo?.
Logo pro veverky a kamarády
Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace
Kolik jich berušky mají?
DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY Co tam nepatří, co pluje po vodě, co létá ve vzduchu, co jezdí po silnici, co jezdí po cestě.
KOLEKTIVNÍ SPORTY MATEMATIKA.
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
ŘADY ZVÍŘAT KDO TAM (NE)PATŘÍ?.
seřaď jednotlivé členy
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Barevné kytičky Pro malé dětičky – 3 roky.
Dobroty z vajec podoblast.
Umíš je pojmenovat a umístit?
Orientace v řadě.
Pozornost, soustředění, paměť
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
POVOLÁNÍ Složky integrovaného záchranného systému
Bludiště.
Mícháme barvy vnímání.
Roční období – znaky, svátky a tradice
Ptactvo našich krajů VNÍMÁNÍ, porovnávání, ZÁKLADNÍ MATEMATICKÉ POČTY,
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
Postavičky z přírodnin
Transkript prezentace:

Sporty v létě i v zimě Sportování nás baví

Najdi a pojmenuj zimní sporty, letní kliknutím přesuneš na barevné značky.

Co patří do basketbalového koše?

S čím se hraje na pingpongovém stole?

Na co čeká badmintonová pálka?

Co odpálí tenisová raketa?

Co se trefí do terče?

Ještě jednou si vše zopakuj. Klikej na obrázky vpravo.

Kam věci směřují? Urči, zda patří vlevo (červená), nebo vpravo (zelená). Svou odpověď si ověř kliknutím na obrázek.

Označ vše, co potřebuje hokejista Označ vše, co potřebuje hokejista. Vloudily se sem tři věci, které nepotřebuje, najdeš je?

Poskládej podle vzoru olympijské kruhy, stačí na ně kliknout.

Kudy nejrychleji z léta do zimy?

Použité zdroje obrázků http://pixabay.com www.clker.com

Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka, připojená k PC Didaktický kufřík - KUMUČ pro snímky 3 – 8: kuličky – míčky – hod, koulení na cíl, pro snímek 9: obrázky se šipkami – k určování směru (P-L orientace), pro snímek 11: čtvrtky – pastelky (fixy) - lepidlo - nůžky – k sestavení olympijských kruhů, pro snímek 12: pracovní list labyrintu - vytištěný Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Metodický postup Nabízí výčet některých sportovních aktivit a potřebných pomůcek. Snaha přiblížit a získat zájem dětí o pohyb a sport na základě hry, zkušeností a prožitku. K práci lze využít i pracovní listy (omalovánky kruhů, šipky a labyrint) – jsou určené k tisku, proto se při prezentaci nezobrazují. Očekávání a cíle Utřídit si znalosti a uvědomit si odlišnosti v letním a zimním sportování. Zvládnout přiřadit sportovní náčiní dle druhu sportu. Procvičit si pravo – levou orientaci i vizuální paměť v daném tématu. Třídit obrázky dle pravidel. Prohlédnout si symbol olympijských her - sblížení národů. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Na snímku č. 2 děti roztřídí a pojmenují zimní a letní sporty. Zimní sporty se při kliknutí otáčí kolem osy, letní po kliknutí odplují na barevné značky. Snímky č. 3 – 8 se zaměřují na vytvoření dvojic sportovních pomůcek, které k sobě patří. Při špatné odpovědí se předměty zhoupnou a zprůhlední. Správná odpověď přivede předmět k obrázku do středu. Na snímku č. 9 si děti procvičí pravo-levou orientaci. Děti nejprve určí směr, a pak si svou odpověď zkontrolují kliknutím na daný obrázek, který se posune vpravo, nebo vlevo podle toho, kam je otočen. Snímek č. 10 se zaměřuje na pomůcky pro hokejisty - po kliknutí se zvětšují. Ty, které sem nepatří, odletí. Snímek č. 11 nabízí poskládat dle vzoru symbol olympijských kruhů. Kruhy postupně připlouvají na správné místo. Jde o uvědomění si postavení barev. Na snímku č. 12 cestujeme labyrintem, kreslíme perem (nástroj prezentace). Pro kontrolu vypneme pero; po dotyku/ kliknutí na otazník se objeví nejkratší cesta. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Název: Sporty v létě i v zimě Vzdělávací oblast DÍTĚ A JEHO PSYCHIKA (PSYCHOLOGICKÁ) Podoblast Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace Dosažené konkretizované výstupy – porovnat a uspořádat předměty podle pravidel (orientace – vpravo/vlevo; co do skupiny nepatří); třídit a přiřazovat předměty na základě kritéria; řešit labyrint Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.