Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Analýza fungování institutu dohod o výkonu pěstounské péče v ČR SocioFactor s.r.o.
Advertisements

Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
ZŠ Brno, Řehořova 3 S počítačem snadno a rychle Informatika 7. ročník III
Odbor veřejné správy, dozoru a kontroly 11 Porada Ministerstva vnitra se zástupci krajských úřadů, Kanceláře veřejného ochránce práv, Svazu.
CENTRUM SPOLEČNÝCH SLUŽEB - ŘÍČANY. CENTRUM SPOLEČNÝCH SLUŽEB  Navázání na meziobecní spolupráci  Školství  Sociální služby  Odpadové hospodářství.
Výstupy projektu „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ Kontrolní šetření kvality sociálních služeb Mgr. Blanka Mikaušová Odbor sociálních.
Zkušenosti města Valašské Meziříčí s rozvojovými projekty Město Valašské Meziříčí Zdeněk Studeník Praha
Projekt “Zajištění místní a typové dostupnosti sociálních služeb”. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
PŘEHLED ZAJÍMAVOSTÍ Z KONFERENCE INTERNET VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ 2013 Mgr. Tomáš Lechner, VŠE v Praze.
Role dobrovolných svazků obcí (DSO) v ČR při centrálním zadávání 1 Ing. Lukáš Vlček starosta města Pacova předseda Regionální komise Svazu měst a obcí.
Úvod k přednáškám o Jištění kvality technologických procesů VŠCHT pd v
Experimentální metody oboru – Pokročilá tenzometrie – Měření vnitřního pnutí Další využití tenzometrie Měření vnitřního pnutí © doc. Ing. Zdeněk Folta,
Odbor dozoru a kontroly veřejné správy Hodnotící zpráva k výsledkům kontrol ÚSC (2010 – 2011) Ing. Marie Kostruhová.
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Problematika aktualizace ÚAP - RURÚ Program jednání: Úvod Informace z porady MMR s Krajskými úřady konané dne v Praze Pozvánka na seminář Metadata.
Jak na projekt? Ing. Iva Gavendová Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
JAN FABIANEK, CS-PROJECT spol. s r.o. Konference Centralizované zadávání veřejných zakázek Praha, VYUŽITÍ ČÍSELNÍKU NIPEZ.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
05/10/2010 Mnichovo Hradiště Mgr. Jaroslav Gramel Veřejné zakázky spolufinancované z ROP Střední Čechy Jak předejít chybám?
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 Anotace.
Vyhláška č. 326/2006 Sb., o atestačním řízení pro elektronické nástroje Mgr. Martin Plíšek.
Program meziregionální spolupráce INTERREG EUROPE
AKREDITACE K USKUTEČŇOVÁNÍ VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU dle novely zákona č
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
1. Význam a úkoly technického kreslení Technická dokumentace
Plánování ve školní tělesné výchově
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Návod na tvorbu prezentace diplomové / bakalářské práce
Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012
Úloha bodového systému
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012
Ekonomika malých a středních podniků
Aplikace práva orgány veřejné moci; uvážení při aplikaci práva
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
Účetní pravidla, změny v účetních odhadech a chyby
Reflexe učitele Aneb nejlevnější inovační program šitý na míru.
Vykazování postupu nebo stavu
Manažer ve firmě. Manažer ve firmě Osobnost manažera Vrozené vlastnosti Získané dovednosti Temperament Inteligence Potřeba řídit činnost jiných lidí.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Digitální učební materiál
KIVS - Komunikační infrastruktura veřejné správy
Základy pracovního práva a sociálního zabezpečení v ES
Etické kodexy v praxi Pavel Seknička.
Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012
Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012
Seminář SoMoPro III. - Právní část Mgr. Klára Benišová/1258
Živnostenské podnikání (správně-právní režim) III. část
Postup při vydávání povolení k používání ZIZ v RT
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Role sociální práce ve vztahu k výkonu veřejného opatrovnictví ORP Chrudim Podpora sociální práce v obci Chrudim a ve správním obvodu obce s rozšířenou.
Kraj Vysočina, CAF a cesta ke zlatu
Principy fungování spolku BISON
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Aktualizace úrokových sazeb u komerčních úvěrů
Projektové řízení výstavby podle PMBOK 2. Řízení rozsahu
Hodnocení předložených žádostí – případ UK
Hodnotící zpráva k výsledkům kontrol výkonu přenesené a samostatné působnosti svěřené orgánům obcí, krajů a hlavního města Prahy za léta 2014–2016.
Organizace práce na prodejně
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Etické kodexy v praxi Pavel Seknička.
Život bez střeva , Praha.
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Seminář pro žadatele pro výzvu 082
Předběžná tržní konzultace
Transkript prezentace:

Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012 Odhad a plán práce

Jaké jsou nejčastější špatné odhady plánování?

Jaké jsou nejčastější špatné odhady plánování? Odhady byly v moc brzké části počátku projektu Odhad udělal jiný tým bez toho, aniž bychom provedli kontrolu Změny v požadavcích Cíle definovány a diktovány managementem nebo zákazníkem Odhady o dost vyšší než se očekáválo managementem nebo zákazníkem Tým hádal místo toho aby odhadoval Projektový manažer neodhadoval, ale nechal člena týmu, aby to za něj udělal Podceňování komplexnejších úkonů v rámci projektu

Jaké jsou zodpovědnosti projektového manažera při plánování? PM musí znát rozsah práce a musí znát odhady, učit se je získat. Pokračovat v otázkách, aby měl maximum dostupných informací. Použít předchozí projektová data a další zkušenosti, aby správně ovlivnil faktory odhadu. Překontrolovat odhady, jestliže byly provedené někým jiným. Zdokumentovat předpoklady v průběhu odhadování. Ujistit se, že také plánuje záložní plán, pokud je to možné

3 typový odhad V praxi se někdy používá tzv. three estimates podle jednoduchého vzorce: D = (O+4.R+P)/6 Kde D je výsledek odhadu O – míra optimismu P – míra pesimismu R – realistický pohled na věc Výsledek D bychom měli prezentovat jako náš odhad.