SVĚTADÍLY - OLYMPIJSKÉ KRUHY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Pozornost, soustředěnost, paměť
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Poznávací schopnosti, vnímání
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozhledna Marta Strnadová.
Hrášek – počítání kuliček
Co nepatří do dárku Vnímání.
Olympijské DISCIPLÍNY VE VODNÍCH SPORTECH
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
Rýmy Jazykový cit.
Logopedie R - Ř JAZYK A ŘEČ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
Vstávej semínko, holala.....
Rybolov – poznej svou značku
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
MY DAY Jazyk a řeč.
Přiřaď vitamíny Zdraví.
Dopravní prostředky.
Nářadí – velikost, počet
Děti a sport Jazyk a řeč.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Co chybí perníkové chaloupce
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
ŽIVLY VODA, OHEŇ, ZEMĚ, VZDUCH.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Skupenství Fyzika.
BRAMBORA Příroda kolem nás.
Vůle, vytrvalost, city a jejich projevy
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
Domaluj druhou polovinu
Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Vytleskej podle slabik
Stavíme hrady Vnímání.
Jak se upravit do divadla
TRADICE A SVÁTKY.
Co nepatří do stáje VnímánÍ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
poznatky, orientace ve známém prostředí
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
EXOTICKÁ ZVÍŘÁTKA – skládání obrázků
Dobroty z vajec podoblast.
Človíček a jeho tělo zdraví.
Zvuky zvířat Sluchové vnímání.
JITEX – Jak vznikne tričko?
Sázíme brambory do řádku
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Strom pro zvířata Vnímání, jazyk a řeč.
Tělo - kostra Lidské tělo.
Mícháme barvy vnímání.
Motýlí křídla vnímání.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Srovnej botičky do botníku
Transkript prezentace:

SVĚTADÍLY - OLYMPIJSKÉ KRUHY Lidé kolem nás

KDO BYDLÍ V …. JMENUJEME SVĚTADÍLY – KLIKÁME NA POSTAVY ZEMĚKOULI TVOŘÍ PĚT OBYDLENÝCH SVĚTADÍLŮ, KDE ŽIJÍ LIDÉ RŮZNÝCH NÁRODNOSTÍ A RAS EVROPA ASIATÉ SEVERNÍ BĚLOŠI AMERIKA JIŽNÍ AFRIKA AUSTRÁLEC INDIÁNI ČERNOŠI ASIE AUSTRÁLIE MEXIČANÉ KDE JE …. JMENUJEME SVĚTADÍLY – KLIKÁME NA NÁZEV A PLOCHU – STEJNÁ BARVA KDO BYDLÍ V …. JMENUJEME SVĚTADÍLY – KLIKÁME NA POSTAVY

Použité odkazy Vlastní ilustrace

Metodický pokyn Integrovaný blok: Lidé kolem nás Popis Děti pojmenují a procvičí si základní barvy Děti se seznamují se světadíly a základními lidskými rasami Očekávání a cíle Děti dokáží rozlišit a zařadit lidské rasy, uvědomit si rozdíly mezi nimi a přiřadit je ke světadílům Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Kliknutím na název světadílu se název přiřadí k danému světadílu. Poté kliknutím na světadíl se mapa vybarví podle barvy na kruhu. Děti nejprve samy určí (tipují), která barva ke světadílu patří. Pomůckou jsou olympijské kruhy, které každý světadíl zastupují. Úkolem učitelky je předem s těmito kruhy děti seznámit. Když se klikne na postavičku, přesune se ke světadílu, ve kterém obyvatel převážně žije. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ Pomocí svých dalších obrázků, didaktických kartiček, které rozšiřují dané téma, děti přiřazují obrázky ke světadílům Kreslení světadílů základními barvami Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Mít poznatky o existenci jiných zemí, národů a kultur Postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí Zacházet s předměty digitální technologie, využívat nejzákladnější funkce počítače (zapnout-vypnout, práce s myší, jednoduchou klávesnicí) Chápat, že všichni lidé (děti) mají stejnou hodnotu, přestože je každý jiný, že osobní, resp. osobnostní odlišnosti jsou přirozené Vnímat, že svět má svůj řád, že je rozmanitý a pozoruhodný Mít poznatky o existenci jiných zemí, národů a kultur (znát typické znaky některých významných národů - přírodní podmínky, oblečení, zvyky, strava, stavby, kde co roste, nebo se pěstuje, žijí zvířata apod.) Uvědomovat si, že jak svět přírody, tak i svět lidí je na různých částech naší planety různorodý a pestrý a ne vždy šťastný Porovnat a uspořádat předměty dle stanoveného pravidla , např. řadit barvy Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.