Výstražné tabulky Zábavná hra.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Advertisements

Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
NAKRESLI ŠŇŮRU K ELEKTRICKÉMU SPOTŘEBIČI Elektřina pomáhá, ale pozor.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jak vytvořit jednoduchou vránu. Pomůcky:  Tvrdý černý papír A4  Zbytek červeného papíru  Bílou pastelku, obyčejnou tužku  Nůžky  Lepidlo  Šablona.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
O slepičce a kohoutkovi POLYTECHNIKA V DĚTSKÉ LITERATUŘE.
JAK KŘEMÍLEK A VOCHOMŮRKA ZASADILI SEMÍNKO Polytechnika v dětské pohádce.
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
Dnes nebo dříve? Kdy se co vyrobilo.
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Poznávací schopnosti, vnímání
CIRKUS od nejmenšího.
ÚKOLY SKŘÍTKA TicháČKA – barvy na značkách II.
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
Rybolov – poznej svou značku
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
MY DAY Jazyk a řeč.
Maminka vaří.
Dopravní prostředky.
Stavitelé českých hradů
Nářadí – velikost, počet
Na stavbě stroje.
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
Vzduch a jeho využití.
Švadlena HRAJEME SI NA Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
ŽIVLY VODA, OHEŇ, ZEMĚ, VZDUCH.
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Důležitá telefonní čísla
Kolik jich berušky mají?
Stavíme hrady Vnímání.
DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY Co tam nepatří, co pluje po vodě, co létá ve vzduchu, co jezdí po silnici, co jezdí po cestě.
Jak se upravit do divadla
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
TRADICE A SVÁTKY.
ŘADY ZVÍŘAT KDO TAM (NE)PATŘÍ?.
seřaď jednotlivé členy
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Poznávací schopnosti - nářadí
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Orientace v řadě.
I živočichové pracují.
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
POVOLÁNÍ Složky integrovaného záchranného systému
JITEX – Jak vznikne tričko?
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
Roční období – znaky, svátky a tradice
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
Postavičky z přírodnin
Srovnej botičky do botníku
Transkript prezentace:

Výstražné tabulky Zábavná hra

Seznámení s nebezpečnými místy kolem nás Elektrické vedení, jeřáb, plynová přípojka, vedení plynu, elektrické troleje

Napřed se něco naučíme, a pak si pustíme pohádku https://www.youtube.com/watch?v=yCRQkzui90g

Pozor na vozíky

Vysoké napětí – životu nebezpečno, elektrické zařízení

Zvlášť nebezpečné jedy, může být další význam.

Různý význam – např. pozor, nahoře se pracuje. Pozor, padá zeď.

Pozor na zavěšené břemeno

Nebezpečí zakopnutí

Pozor schod

Nebezpečí požáru

Nebezpečí uklouznutí

Nebezpečí výbuchu Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Téma pro polytechnickou výchovu • Oblast: Dítě a jeho psychika • Podoblast: Poznávací schopnosti – rozlišování znaků a symbolů • Integrovaný blok: Já, ty, my a bezpečnost • Téma: Výstražné tabulky • Dosažené konkretizované výstupy: Ditě rozliší a pochopí některé obrazné symboly. Dodržuje pokyny z výstražných značek. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Pomůcky Prezentace určená k interaktivnímu řešení. Kumuč – magnetická tabulka Značky – kartičky pro děti Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Metodický postup Děti se hravou formou seznamují s výstražnými značkami, se kterými se mohou setkat ve svém okolí. Snímek č. 2 slouží k motivaci. Na tuto činnost mohou navazovat další aktivity s kartičkami: - děti pracují s tabulkou, - děti chodí po školce a říkají, kam by značky mohly být umístěny. Během všech aktivit děti upozorňujeme na to, co tyto značky znamenají a jaká bezpečnostní pravidla musí být dodržována. Jako odměna je pohádka – spustíme kliknutím na krtečka. Vysvětlení značek najdou vyučující v poznámkách pod snímky. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použité zdroje: Volný zdroj: http://www.tabulky.eu/downloads/katalog/bezpecnostni-tabulky-katalog-2010-2011.pdf V této sekci naleznete Bezpečnostní tabulky zdarma ke stažení. Značky si můžete zdarma stáhnout do vašeho počítače a následně vytisknout. http://pixabay.com/cs/baukran-je%C5%99%C3%A1b-sestaven%C3%AD-m%C3%ADsto-nebe-237649/ http://pixabay.com/cs/moc-pol%C3%A1ci-horn%C3%AD-linie-503935/ http://pixabay.com/cs/zv%C3%AD%C5%99e-krtek-podzemn%C3%AD-ko%C5%BEe%C5%A1inov%C3%BD-158236/ http://pixabay.com/cs/vlak-%C5%BEelezni%C4%8Dn%C3%AD-%C5%BEelezni%C4%8Dn%C3%AD-doprava-167988/ VALVES, Hartmann. Wikimedia Commons [online]. [cit. 27.2.2015]. Dostupný na WWW: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Wellhead_Bohrlochkopf.JPG Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.