JAK KŘEMÍLEK A VOCHOMŮRKA ZASADILI SEMÍNKO Polytechnika v dětské pohádce.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
NAKRESLI ŠŇŮRU K ELEKTRICKÉMU SPOTŘEBIČI Elektřina pomáhá, ale pozor.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
O slepičce a kohoutkovi POLYTECHNIKA V DĚTSKÉ LITERATUŘE.
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
Dnes nebo dříve? Kdy se co vyrobilo.
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Poznávací schopnosti, vnímání
CIRKUS od nejmenšího.
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Co nepatří do dárku Vnímání.
METEOSTANICE počasí.
Jak se žilo v době hradů?.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
Vstávej semínko, holala.....
BALONKY pracovní listy.
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
MY DAY Jazyk a řeč.
Maminka vaří.
Dopravní prostředky.
Stavitelé českých hradů
Nářadí – velikost, počet
Na stavbě stroje.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
Švadlena HRAJEME SI NA Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Kolik jich berušky mají?
Vytleskej podle slabik
Můj táta je vinař.
Jak se upravit do divadla
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
TRADICE A SVÁTKY.
ŘADY ZVÍŘAT KDO TAM (NE)PATŘÍ?.
poznatky, orientace ve známém prostředí
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Poznávací schopnosti - nářadí
Barevné pastelky Pavlína Berková.
TVOŘÍME Z KERAMICKÉ HLÍNy
Orientace v řadě.
I živočichové pracují.
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
POVOLÁNÍ Složky integrovaného záchranného systému
JITEX – Jak vznikne tričko?
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
Roční období – znaky, svátky a tradice
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Postavičky z přírodnin
Malí umělci a jejich pracovní nástroje
Transkript prezentace:

JAK KŘEMÍLEK A VOCHOMŮRKA ZASADILI SEMÍNKO Polytechnika v dětské pohádce

CO SE DĚJE, NEŽ VYROSTE ROSTLINA?

SEMENA – ZNÁŠ JE?

ZNÁŠ JE? SPOJ!

PŘIPRAVÍME SI POKUS

PRVKY POLYTECHNICKÉ VÝCHOVY  Vzdělávací oblast: Dítě a společnosti  Vzdělávací podoblast: Kultura a umění  Integrovaný blok: Já, ty, my a vnímání  Téma: Polytechnika v dětské pohádce – Jak Křemílek a Vochomůrka…  Konkretizované výstupy: Seznámit děti s ději pomocí pohádkových postav.  Cíl: Vyset a pozorovat s dětmi klíčení semene, růst rostliny. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 8

METODICKÝ POSTUP Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 9 Celý materiál směřuje k objasnění dějů, které se odehrávají, než vyroste rostlina. Dětem pustíme motivační pohádku – Jak Křemílek s Vochomůrkou zasadili semínko – je potřeba připojení k internetu. Odkaz na pohádku najdeme pod obrázkem divizny. Navazujeme na pohádku: S dětmi připravíme vysetí semen do květináče, sledujeme klíčení, růst. S dětmi si prohlédneme různé typy semen – nejen na obrázcích. Vyučující připraví nebo si děti přinesou z domu. Snímky 3 až 6 slouží k procvičení znalostí o semenech. Kontrola se provádí kliknutím na obrázek semene.

POUŽITÉ ZDROJE  Volné zdroje:  CURRENT. Wikipedia [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: ene#/media/File:Sunflower_seedlings.j

MATERIÁLY, POMŮCKY  Dotyková obrazovka, připojená k PC  Internetové připojení  Květináč, hlína, semena Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 11

Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 12 Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Cíle polytechnické výchovy