Já písnička SKÁKAL PES. 2

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Poznej a zahraj písničku
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
O slepičce a kohoutkovi POLYTECHNIKA V DĚTSKÉ LITERATUŘE.
poznej, co je pod čtverečky
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Poznávací schopnosti, vnímání
CIRKUS od nejmenšího.
ÚKOLY SKŘÍTKA TicháČKA – barvy na značkách II.
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Ticháček zpívá a hraje Hudební nástroje.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
POSLOUPNOST OBLÉKÁNÍ od spodků ke svrškům….
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Naši skřítkové písnička.
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
BALONKY OSLAVY A HRY.
Pantomima – povolání I. Poznej co kdo dělá?.
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
RYTMUS SLUCHOVÉ VNÍMÁNÍ.
ZVÍŘECÍ KABÁTKY KDO KTERÝ OBLÉKÁ?.
MY DAY Jazyk a řeč.
Svět hudby Hudební nástroje.
Maminka vaří.
Dopravní prostředky.
Brzy budu školákem Nad – pod - vedle.
Stavitelé českých hradů
Nářadí – velikost, počet
Na stavbě stroje.
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
SILUETY POD HLADINOU Kdo je kdo?.
Skupenství Fyzika.
Kolik jich berušky mají?
Jak se upravit do divadla
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
ŘADY ZVÍŘAT KDO TAM (NE)PATŘÍ?.
seřaď jednotlivé členy
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Poznávací schopnosti - nářadí
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Orientace v řadě.
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
POVOLÁNÍ Složky integrovaného záchranného systému
JITEX – Jak vznikne tričko?
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
Postavičky z přírodnin
Transkript prezentace:

Já písnička SKÁKAL PES

2

Které obrázky patří k této písničce? 3

Použitý zdroj obrázků

Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka, připojená k PC PC připojený k internetu Didaktický kufřík - KUMUČ (dětské hudební nástroje, obrázky k písničce) PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.5

Metodický postup Děti si poslechnou písničku a u dalšího snímku určují obrázky, které se v písni vyskytují Očekávání a cíle Děti se seznamují s lidovou písní, porozumění textu písně, naučí se nový text a obohatí hru na hudební nástroj PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.6

Práce s interaktivním výukovým materiálem Na prvním snímku je odkaz na internet. Po kliknutí na odkaz se spustí písnička z internetu. Kliknutím na obrázek, který patří do písničky, se otočí. Nesprávný obrázek odplyne. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.7

Prvky polytechnické výchovy Vzdělávací oblast: Dítě a jeho psychika (PSYCHOLOGICKÁ) Podoblast: Poznávací schopnosti - tvořivost, vynalézavost, fantazie téma: Píseň Dosažené KONKRETIZOVANÉ VÝSTUPY: Děti se seznámí s lidovou písní, porozumí textu písně, dále se naučí nový text, a obohatí si hru o hudební nástroj dle své fantazie PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.8

9 Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Cíle polytechnické výchovy