Noc Pátáků(: Dominik Turoň.

• V posledním víkendu o prázdninách jsme jeli do Českého Krumlova.
Noc pát‘áků Michaela Stryjová.
Poznáš, kolik je právě hodin?
Výlet do Anglie 14. až 19. března 2010.
Vypracovala: Adéla Kocurová 9.B
Review Lesson 1: Nová slova Complete the following sentences using the appropriate vocabulary words from Review Lesson 1 of Contemporary Czech by Michael.
Noc ve škole Sára Marynioková.
Třída 3.B ZŠ Mánesova Pavla Mitáčková V úterý 15.4 jsme se neučili. Jeli jsme na výukový program do Koryčan. Ráno jsme se sešli u školy. Jeli s námi.
MC Motýlek Rájec-Jestřebí
Moje třída.
Jazykový kurz - Angličtina v 8.00 jsme seděli v autobuse Směr stejný jako loni : hotel Súkenická Jana a Anička.
Projektový týden v primě Projektový týden v primě.
21. prosince :00 Aquapalace Praha Cena: ,-
VILLA REAL DE SANTO ANTONIO Portugalsko Cesta: - odjezd z LBC 14:00 (autobusem) -p ř íjezd do Prahy 15:10 - odjezd z Prahy v 17:15 vlakem,
Ve středu jsem se svými spolužáky a s učiteli vyrazil na přátelskou návštěvu do Polska. Cesta trvala asi 4 hodiny a vedla do.
Polsko – Škola v polských Jankowicích. Natálie Kučerová.
Nizozemí Účastníci: Barbora Jurčíková, Jindřiška Štrymplová,
Adapťák A Kaplan, Černá, Jarý, Babováková.
Většinu cesty jsme jeli vlakem Vypadal asi takhle:
Adaptační kurz
Zpracovala Barbora Plesníková
ESTONSKO ÚČASTNÍCI: VERONIKA BURIANOVÁ KATEŘINA HEMKOVÁ ANGELIKA SPILKO TEREZA VAŇHOVÁ UČ. ZUZANA JEDLIČKOVÁ UČ. VĚNCESLAVA DRÁBKOVÁ.
Jak to vlastně bylo. Nikola Petráková.
MALTA Rozhodl jsem se pro začátek Maltu, kde jsem strávil skoro měsíc, stručně popsat, protože předpokládám, že tato velmoc, kvůli svým drobným rozměrům,
Texty jsou vlastní originální tvorbou autora.
LYŽÁK A + KVI. Jak to začalo... -Náš lyžařský výcvik byl zahájen Všichni jsme se usadili do autobusu a vyrazili směr Benecko. -Po příjezdu.
Den 1. Náš dobrodružný výlet jsme započali 8.září odjezdem od našeho gymnázia, kde na nás čekaly první potíže, a to sklerotičtí spolužáci, kteří zapomněli.
Cesta vlakem Brzy ráno jsme se vydali vlakem směr Praha. Žáci se rozdělili do skupin a nastoupili do kupé. V Praze jsme vystoupili a na ubytování jsme.
Jaké bylo naše 1.pololetí ? ZŠ Hudcova, t ř ída 6.B.
 Do Prahy jsme jeli autobusem v 10:35 hod. od,,Mléčných lahůdek“. Jeli jsme tam 93 minut. Cesta byla docela dlouhá. Autobus nás dovezl na konečnou zastávku,,Florenc“
NOC PÁŤAKU Nikola Byrtusová.
Noc páťaku ANDREA TURKOVÁ. ÚVOD  Dne jsme spali ve škole. Šli jsme i do kina kosmos na Rio 2 v 3D.Byla to sranda měli jsme na očich 3Dbrýle.
Verbs of Motion II Fill in the blanks with either the perfective or imperfective form of the verb in parentheses. Vzor: Včera jsem (dojíždět/dojet) až.
O Budulínkovi O Budulínkovi Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Tereza Pecánková.
Matematické operace - soutěž
Moje prázdniny Nikola Dudíková.
Turecko Muratli-Tekirdag. Účastníci Aneta Preisslerová Filip Vítek Filip Chmelík Petr Kristen Mgr.Zuzana Jedličková Mgr.Jana Volejníková.
Historie studia 1. ročníku Studovat jsem začal na střední průmyslová škola strojní a elektrotechnická Liberec. Přihlásil jsem se na obor strojírenství,
Příběh Bylo jedno krásné místo na Zemi a jmenovalo se Šumava. A bylo tam ještě jedno krásné místo Lesní království. Rostlo tam hodně.
– * V sobotu jsme vyjeli v 18:00 z Břežan * směr Londýn * Jeli jsme asi 18 hodin. * Seznámili jsme se i z druhou školou.
MOJE VYSNĚNÁ ŠKOLA.
Zájezd do Vídně Zájezd komentují Barbora Štychová a Lenka Škáchová Ve dnech 18. – absolvovaly 8. a 9. třídy zájezd do Vídně.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Aleš Jarolím VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_32_Český jazyk_4_Pád podstatných.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Past simple, Past continuous Název sady: Project 3 Číslo.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola a Mateřská škola Halže, příspěvková organizace AUTOR:Světlana Havránková NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_ČJ_SPISOVATELÉ A ILUSTRÁTOŘI.
O Budulínkovi Autoři: Vraný,Špitálník. 1. kapitola  Byl jeden dědeček a jedna babička a ti měli Budulínka.
VÝLET DO PRAHY PROSINEC 2013.
Popisuje: Vojtěch Zedek
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Pardubice-Spořilov
Texty jsou vlastní originální tvorbou autora.
Noc ve škole Tereza Mamulová.
Noc PÁŤÁKŮ Andrea Kawuloková.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Aleš Čech Fyzika 6. ročník
Cyklistický kurz 2016 Modrý pramen.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
AUTOR: Lenka Šilhánková
Výlet na Lipno Letošní prázdniny jsme s paničkou vyrazily na Lipno. Kde jsme si nenechaly ujít stezku do korun stromů. Panička nahoru jela sedačkovou lanovko.
NAŠE PRÁZDNINY V LLORET DE MAR
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Předmět: Český jazyk Ročník: V
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ADÉLA KUTILOVÁ studentka kvarty Růžená / anglický tábor
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor:

Noc Pátáků(: Dominik Turoň

Co nás čekalo Měli jsme sraz u školy v pátek 11.4.Pak jsme šli na vlak a jeli jsme do Třince ke slovan centrum,šli jsme asi 2 minuty do malého kopečku a byli jsme u kina .V kině hrálo Rio 2 bylo to super ,protože k tomu byly 3D brýle.Jak kino skončilo tak jsme jeli zase do školy a tam jsme hrali fotbal a mezitím se nám dělala pizza jak se pizza dopekla tak jsme ji snědli,a potom jsme šli na ztesku odvahy.Přišli jsme , divali na filmy ,a pak jsme zalehli ale někteří ne.