Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vypracovala: Adéla Kocurová 9.B

Prezentace na téma: "Vypracovala: Adéla Kocurová 9.B"— Transkript prezentace:

1 Vypracovala: Adéla Kocurová 9.B
Jak šel čas… Vypracovala: Adéla Kocurová 9.B

2 Školka je renovovaná, takže za mého dětství vypadala jinak.
Moje dětství započalo, asi jako většině dětí, v mateřské školce v Dolním Benešově. Školka je renovovaná, takže za mého dětství vypadala jinak.

3 Do školky jsem začla chodit v roce 2001, takže mi byly 3 roky.
Do školky jsem začla chodit v roce 2001, takže mi byly 3 roky. Chodila jsem tam nerada, a každé ráno, když se mamka sprchovala jsem zavolala babičce a řekla jí, že ji mamka vzkazuje, že má pro mě přijít už ve 12 hodin.

4 Ve školce jsem se učila na příčnou flétnu a německý jazyk. Přiznám se, že na flétnu neumím už ani jednu notu a z němčiny si pamatuju akorát „ajn, cvaj-policaj.“ ( :D )

5 Aktivity Na výlety ve školce jsme většinou jezdili do zoologické zahrady do Ostravy. Chodila jsem taky do výtvarky, která byla vždy po obědě. 2x do týdne nebo jednou.

6 Školní léta

7 Aktuální seznam žáků Dastíková Kateřina Kocurová Adéla Komárková Hana
Korduliaková Ema Kozelková Adéla Moravcová Nikola Ševčíková Martina Tomíčková Veronika Černý Tadeáš Dominik Nikolas Klos Patrik Koska Kryštof Kostera Michal Kubiš Martin Kuchejda Vít Lokaj Lukáš Stoček Adam

8 Nástup do školy První třída byla jako pro každé dítě, tak i pro mě výjimečná. Nový spolužák v 1.třídě byl pro mě jen jeden a to Kryštof Koska, jinak všechny jsem znala ze školky.

9 Na výletě jsme byli nejspíš v zoologické zahradě v Ostravě
Druhá třída Z druhé třídy bohužel fotku nemám. Jen jsme se spojili na jednu třídu, kvuli toho, že vedle odešla učitelka. Učila nás teda učitelka naše a to Marcela Halodová. Na výletě jsme byli nejspíš v zoologické zahradě v Ostravě

10 Třetí rok ve škole Ve druhé nebo třetí třídě k nám nastoupil Michal Kalus, který po třetí třídě zase odešel. A s ním odešel také Ondřej Kosina, který šel na sportovní školu.

11 Jednu chvili k nám chodil i Nikolas Čonka, který hned zase odešel.
4. třída Ve 4. třídě započala moje sprejerská kariéra. Byla to asi životní chyba, ale vyzkoušet se musí vše. Jednu chvili k nám chodil i Nikolas Čonka, který hned zase odešel.

13 5.třída V 5. třídě jsme se znova rozdělili na dvě třídy. A také jsme měli novou třídní Marcelu Bilíkovou. Ze začátku vim, že jsme ji nechtěli, protože měla nastoupit nová učitelka, na kterou jsme byli zvědaví. Nakonec jsme rádi, že to dopadlo takto Z 5.třídy si pamatuji, že jsem na záchodech s Tadeášem rozbila umyvadlo.

15 Hlavní škola 6. třída, nové prostředí, noví lidé, noví učitelé. Zase po 5 letech změna. Přidali se k nám 2 kluci z Kozmic. Rok s námi jeden vydržel pak přestoupil do Hlučína. V polovině odešla i Veronika Doušová. Na výletě jsem nebyla, protože jsem jela týden před prázdninami na dovolenou.

17 Zase o rok starší Tak jsme už druhým rokem na hlavní škole.
Poprvé jsme zažili dvou denní výlet, který byl hodně výšlapový.

18 Jeseníky Dvou denní výlet jsme strávili v Jeseníku v Lipové lázni. Výlet se moc povedl, i když jsme si trošku mákli. Vlakem jsme se dopravili ke kopci, kde jsme pak vyjeli lanovkou na Ramzovou a zpátky šli pěšky dolů. Před odjezdem jsme si zašli aji na chutnou pizzu.

19 Už se to blíží Zajímavý byl asi výlet, který jsme 7 hodin strávili na koupilišti v Hradci nad Moravicí. Samozdřejmě jsme byli jak rajčata, nýbrž slunce hřálo, a hřálo. V 8.třídě nám šlo už o krk, neboť známky se zapisovali na přihlášku na SŠ. Jak zjišťuji, tak jsem rok od roku chytřejší

20 Lyžařský výcvik Nejlepší akce během 9. let co může být. Škoda, že se nejezdí každý rok. Myslím, že jsme si to užili. Ale něco mi vadilo a zarazilo. To, že nám paní učitelky nedovolily navštěvovat kluky a bavit se s nimi o volném čase

21 Závody Uskutečnil se i závod, kde jsem skončila na 3.místě. Vyhlašovalo se zvlášť kluci a holky. Nováková Petra Dastíková Kateřina Tomíčková Veronika Kocurová Adéla Korduliaková Ema Klanicová Petra A ještě chybí Pačková Nikol.

22 U kluků byl nejrychlejší Lukáš, Nikolas a na třetím místě skončil Kuba.
Kuchejda Vít Koska Kryštof Zbořil Dalibor Kerlin Jakub Dominik Nikolas Lokaj Lukáš

23 Konec je nový začátek Hodiny se stále točí, zase jednou všechno končí. Devět krásných let, uběhlo jak slovosled. Jak jsem nastoupila do 6. třídy, tak jsem si říkala, ještě 3 roku tady ztvrdnu. Je neuvěřitelné, že už to končí. Doufám, že si poslední společné měsíce užijeme!

24 Citace http://kocuring.rajce.idnes.cz/Lyzak_2012/

Stáhnout ppt "Vypracovala: Adéla Kocurová 9.B"