Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Výlet do Anglie 14. až 19. března 2010.

Prezentace na téma: "Výlet do Anglie 14. až 19. března 2010."— Transkript prezentace:

1 Výlet do Anglie 14. až 19. března 2010

2 Neděle V neděli v 16:00 hodin jsme odjížděli z parkoviště u BILLY. Náš autobus se jmenoval Máňa. Naše první zastávka byla v Rozvadově. Tam jsme si došli na toaletu a mohli jsme si něco koupit v McDonaldu nebo na benzínce. Naše druhá a třetí zastávka byla v Německu. Po Německu jsme jeli kousek přes Nizozemsko. Po Nizozemsku jsme projížděli Belgií a po té jsme v ranních hodinách dorazili do Francie.

4 Pondělí V pondělí ráno jsme ve Francii přesedli na trajekt a jeli jsme kanálem LaManche. Cesta do Velké Británie trvala asi hodinu a půl. Když jsme jeli autobusem po Anglii bylo divné, že se v Anglii jezdí v levém jízdním pruhu. Do Brightonu jsme dorazili asi v 09:00 hodin. Šli jsme na třičtvrtě hodiny k pláži a potom jsme šli do Sea life centre. Viděli jsme tam zajímavé ryby, korály, škeble a hvězdice. Nejvíce se nám, ale líbili žraloci a maxi želva. Po akváriu jsme šli na oběd. Obědvali jsme u paláce George IV. Jeho palác byl postaven v orientálním baroku. Po obědě jsme šli na molo a mohli jsme i na pláž. Já, Vanda, Kačka a holky z 9. třídy (Eva, Kačka, Verča a Pavlína) jsme byli na zábavné atrakci. A asi v 18:00 hodin jsme jeli konečně do rodin.

12 Úterý V úterý jsme se byli podívat na Long mana. Je to takový muž, který je vyryt do skály a v rukou drží oštěpy. Hned potom jsme nasedli do autobusu a jeli jsme se podívat na křídové útesy. V Anglii jsou známé tím, že tam chodí sebevrahové skočit dolů. Byli tam takové kopce. Měli jsme tam asi 20 minut přestávku. Byla tam, ale nuda a taky jsme válely sudy dolů z kopce. Dolů to bylo lehké, ale nahoru se nám už moc nechtělo. Ale šli jsme nahoru a z dálky jsme viděli takový maják. O kousek dál už byla pláž, restaurace a stál tam náš autobus. Naobědvali jsme se a jeli jsme do Eastbornu. A z Eastbornu jsme jeli zpátky do rodin.

17 Středa Ve středu jsme jeli na Hever Castle. Přijeli jsme tam, ale brzy a nudili jsme se. A tak jsme si dávali mech za triko, strkali se na hřbitov a házeli věci na hřbitov. Po 10 minutách nás začali pouštět. Nejdříve jsme šli do zahrady, obchodu a na hřiště. Až potom nám paní učitelka řekla, ať se rozdělíme na tři skupiny. Teprve pak jsme šli do hradu. Bylo to zajímavé. Když exkurze skončila, tak jsme jeli do Rye. Tam jsme měli rozchod. Když jsme si něco koupili, tak jsme jeli do Heistings. Tam jsme si prohlédli pašerácké jeskyně a dozvěděli jsme se o nich více informací. Byl tam i malý obchod, kde jsme si mohly koupit něco s pašeráky. Do rodin jsme se vrátili pozdě. Museli jsme si zabalit věci, protože jsme se tam už nevrátili.

23 Čtvrtek Ve čtvrtek jsme vyjížděli před 07:00 ráno. Do Londýna jsme přijeli asi v 09:00 hodin. Když jsme přijeli tak jsme viděli Big Ben. Po Big Benu jsme šli do kina 4D. Bylo to o London eye. Po kině jsme šli na London eye. Celé se otočí přibližně za půl hodiny. V Londýně jsme také viděli řeku Temži. Když jsme šli dál tak jsme viděli bydlí nějaký Anglický poslanec a potom jsme šli do parku. V parku byla zvířata a kvetly květiny. Kousek dál byl Paking Hamský palác, v němž sídlí Anglická královna. Asi o půl hodiny déle jsme obědvali u galerie. Po obědě jsme šli na Leicester square.

24 Potom jsme šli do Covent garden a odtud jsme jeli metrem na Hall born
Potom jsme šli do Covent garden a odtud jsme jeli metrem na Hall born. Pak jsme se setkali u British museum, kde jsme měli chvíli přestávku. Mohli jsme se jít podívat do muzea, nebo se nasvačit na trávě. Já jsem se byla kouknout v muzeu a viděla jsem, že je opravdu veliké. Po muzeu jsme šli Tottenham court road kde jsme přestoupili na metro a jeli jsme k řece Temži. U řeky Temže jsme se nalodili a jeli do Greenwitch. Vystoupili jsme a šli jsme. Asi po 15 minutách jsme byli na takovém kopci a tam jsme viděli poledník. Vyfotili jsme si ho a šli jsme do autobusu. Autobusem jsme už jeli zpátky. Ve 21:15 jsme přijeli do přístavu a nastoupili jsme na trajekt. Do Francie jsme dorazili asi ve 23:00. Jelikož se čas, ale zase změnil tak bylo 22:00. Nasedli jsme do autobusu a jeli jsme.

29 Pátek V pátek jsme dvakrát zastavovali v Německu na benzínce. Do Česka jsme dorazili někdy v 9. ráno. V Praze jsme byli 12:00 hodin. K BILLE jsme přijeli ve 12:30 hodin. V Anglii se nám moc líbilo a doufáme, že tam zase někdy pojedeme.

Stáhnout ppt "Výlet do Anglie 14. až 19. března 2010."