Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace na téma: "LVK Sobota ráno Karolína Siřínková"— Transkript prezentace:

1 LVK 26.-31.1. 2019 26.1. Sobota ráno Karolína Siřínková
V sobotu ráno jsme vyrazili na lyžařský výcvikový kurz. Odjížděli jsme od školy v 10:30 hod. Nejdříve jsme naložili věci do autobusu, bylo toho hodně. Rozloučili jsme se s rodiči a vyjeli jsme. Cesta trvala asi 4 hodiny, ale v autobuse byla zábava a tak nám cesta rychle uběhla.

2 Ráno před odjezdem

3 26.1. Sobota odpoledne Když jsme přijeli, vzali jsme si svoje kufry a šli k PENZIONU SOKOL, ve kterém jsme strávili celý týden. Penzion byl moc hezký. Byla jsem na pokoji č.306 s Luckou, Áňou, Naty, Justý a Agou. Když jsme se všichni ubytovali, šli jsme se podívat na sjezdovky, koulovali jsme se a hráli si ve sněhu. Po procházce jsme šli na večeři a po večeři byl večerní program. Měly ho holky z 5.A. Nejlepší bylo městečko Palermo, protože Justýnka je ten nejlepší vrah . Po programu jsme šli spát, večerka byla v 21:30 hod.

4 27.1. Neděle Neděle byl první lyžařský den. Budíček jsme měli v 7:30 hod. Převlékli jsme se a šli jsme na výbornou snídani. V 9 hodin jsme už v lyžařském oblečení čekali dole na naše nejlepší instruktory. Byla to paní učitelka Nováková, paní učitelka Jaklová a instruktor Evžen Zábrana. Vzali jsme si lyže a šli k sjezdovkám. Na kopci bylo rozřazování. Já jsem byla v 2. družstvu s paní učitelkou Jaklovou, ale jezdili jsme společně i s 1. družstvem. Byla tam čtyřsedačková lanovka. Lyžovali jsme dopoledne i odpoledne, samozřejmě s přestávkou na oběd a poledním odpočinkem. Večer jsme měli opět večeři a večerní program, který tentokrát měli kluci z 5.B. Hráli jsme městečko Vlkodlaků, já jsem byla čarodějnice .

5 Pondělí a Úterý V pondělí i v úterý ráno bylo vše stejné jako ostatní dny - vstali jsme, nasnídali jsme se a už jsme byli na sjezdovce. V pondělí odpoledne jsme nelyžovali, protože muselo být půl dne volna a navíc byla hustá mlha. Tak jsme šli na výlet, cestou jsme se zastavili v obchodě, kde jsme si nakoupili sladkosti a také jsme se občerstvili v restauraci. V pondělí měli program kluci z 5.A. a v úterý my holky z 5.B. Připravily jsme si různé hry, byla to zábava .

6 Máme horkou čokoládu 

7 30.1. Středa Ve středu ráno u turniketu jsem zjistila, že jsem si zapomněla pernamentku. Tak jsem pro ni jela s paní zdravotnicí zpátky do penzionu. Když jsem se vrátila, připojila jsem se k družstvu paní učitelky Novákové a tak jsem odpoledne jezdila s 3. družstvem. Bylo to bezva. Škoda, že to byl poslední lyžařský den. Ale zábava ještě nekončila. Večer byla DISKOTÉKA ! Přijel DJ a bylo to vážně super. Tančili jsme a zpívali. Mě se líbilo hodně písniček. Nejvíc nás bavila Jede, jede mašinka. Udělali jsme vláček a jeli až na chodbu . Diskotéka skončila a šli jsme spát.

8 31.1. Čtvrtek Ve čtvrtek ráno už jsme měli všechno zabaleno a byli jsme připraveni k odjezdu, i když bychom všichni ještě chtěli zůstat a pořád lyžovat. Po snídani přijel autobus, naložili jsme do něj všechny věci a vyrazili jsme. Cestou jsme se stavili na oběd. Když jsme dojeli ke škole už na nás čekali rodiče. Vzala jsem si zavazadla a s Luckou a Naty jsme si šly do školy vyzvednout vysvědčení. Pak jsem jela domů a těšila jsem se až budu vyprávět všechny zážitky z kurzu. Byl to nejlepší lyžařský kurz. Jsem moc ráda, že jsem se ho mohla zúčastnit . Na památku jsme dostali krásný upomínkový list.

Stáhnout ppt "LVK Sobota ráno Karolína Siřínková"