Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace na téma: "Cesta vlakem Brzy ráno jsme se vydali vlakem směr Praha. Žáci se rozdělili do skupin a nastoupili do kupé. V Praze jsme vystoupili a na ubytování jsme."— Transkript prezentace:

3 Cesta vlakem Brzy ráno jsme se vydali vlakem směr Praha. Žáci se rozdělili do skupin a nastoupili do kupé. V Praze jsme vystoupili a na ubytování jsme se dostali tramvají a metrem.

4 Ubytování Po dlouhé cestě vlakem jsme se dostali na ubytování na Kampě.

5 První den jsme navštívili Malostranské náměstí, Poslaneckou sněmovnu a Staroměstské náměstí. Večer jsme šli do Národního divadla na divadelní hru Strakonický dudák.

6 Druhý den dopoledne jsme se přesunuli na Vyšehrad, kde jsme měli možnost kouknout se na hřbitov slavných lidí. Po náročném výšlapu jsme se museli občerstvit na Chodově. Odpoledne jsme se vydali na Pražský hrad, kde jsme navštívili katedrálu sv. Víta, Zlatou uličku a ostatní památky. Viděli jsme také střídání hradní stráže.

7 Na konci druhého dne jsme se vydali na místo, na které se holky těšily nejvíce z celého výletu. Bylo to obchodní centrum Černý Most. Měli jsme tam rozchod.

8 Poslední den jsem se všichni probudili smutní, protože jsme věděli, že náš výlet se blíží ke konci. Sbalili jsme si všechny věci a vydali se na Petřín. Všichni jsme šli do zrcadlového bludiště, kde jsme se společně zasmáli, když jsme se viděli v zrcadlech. A ti, kteří se odvážili do výšky, se vydali i na rozhlednu Petřín.

9 Tímto skončil náš výlet a všichni jsme se přesunuli na vlakové nádraží a odjeli domů.

Stáhnout ppt "Cesta vlakem Brzy ráno jsme se vydali vlakem směr Praha. Žáci se rozdělili do skupin a nastoupili do kupé. V Praze jsme vystoupili a na ubytování jsme."