Hovory s děkanem 14.5.2013. CIIRK zřízen, blahopřejeme Zbývají formality: schválení Statutu a org. Řádu CIIRK Změna Statutu ČVUT a její registrace na.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt NTK v programu LR Stav prací k Štěpánka Žižková.
Advertisements

Co by měl student vědět na začátku studia PEF MZLU v Brně
Jednání MZ ČR JUDr. Mgr. Marek Hodulík ZÁKON O UN.
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 3.
Stipendia. 2 Legislativní rámec Zákon o vysokých školách (§ 91) Stipendijní řád Směrnice Upa č. 6/2013 Pravidla pro přiznávání a výplatu stipendií.
Vlastní hodnocení školy
REFORMA SYSTÉMU FINANCOVÁNÍ REGIONÁLNÍHO ŠKOLSTVÍ
Studium v zahraničí Ing. Hana Rendlová Mgr. Helena Bicanová
Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, FULBRIGHTOVA STIPENDIA.
Dozorčí rady pracovišť AV ČR z pohledu právního setkání předsedů a místopředsedů DR 25. dubna 2007.
Věcný záměr zákona v vysokých školách. Základní odlišnosti proti stávající právní úpravě.
Volba rektora Statut Čl. 11 Rektor 1.Volbu kandidáta na funkci rektora vyhlašuje senát tak, aby se konala nejméně 90 dní před uplynutím funkčního.
Svazky obcí jako zřizovatelé škol a školských zařízení
Výzva č. 31 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.4 Partnerství a sítě Mgr. Martina Jedličková.
VLIV ZMĚN SVĚTA PRÁCE NA KVALITU ŽIVOTA 2005 – 2008 Moderní společnost a její proměny Seminář k výzkumu na úseku BOZP
Problematika systému přípravy učitelů a stav výuky tělesné výchovy na vysokých školách Materiál pro 21. zasedání předsednictva Rady vysokých škol dne 20.
Program AKTION Česká republika - Rakousko spolupráce ve vědě a vzdělávání Fond pro podporu bilaterální spolupráce ve vzdělávání a vědě v terciárním sektoru.
Příprava novely Sněm Rady vysokých škol.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
, předsednictvo RVŠ Výzkum a vývoj na vysokých školách, problematika a hodnocení specifického výzkumu Zpracovali: Ing. J. Fischer, doc. B. Tremlová,
Bílá kniha terciárního vzdělávání stav, otázky a postup RVŠ František Ježek Rada vysokých škol Fakulta aplikovaných věd Západočeské univerzity v Plzni.
1 Prioritní osa 2 Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání 30. října 2008 Karolína Gondková Odbor vysokých škol Odbor vysokých škol.
Jakub Fischer kandidát na předsedu RVŠ pro období
OMC Pracovní skupina pro součinnost ve vzdělávání, zejména uměleckém.
AKADEMICKÁ INFORMAČNÍ AGENTURA a možnosti studia v zahraničí Vypracovala: Eva Jermanová.
Časté otázky související se vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Mgr. Jiří Taufer, Ph.D.
AKTION Česká republika – Rakousko, spolupráce ve vědě a vzdělávání Helena Hanžlová.
Informace ze schůzky na MŠMT Postdoc I. + Postdoc II.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 9. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Kreditní systém v doktorském studiu na FF UK Ivan Šedivý
Sněmovní tisk 1046 Legislativní komise RVŠ. Sněmovní tisk 1046 Sněmovní tisk 746/3 Obsah: –řešení ubytovacích stipendií pro studenty soukromých vysokých.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
EKONOMICKÉ INFORMACE pro jednání Předsednictva RVŠ 23. ledna 2014 Lenka Valová.
HODNOCENÍ VÝZKUMU A VÝVOJE A JEJICH VÝSLEDKŮ V ROCE → Hodnocení VaV.
1 Rozhodování o vysokých školách MVD023K Rozhodovací procesy na úrovni vysokých škol.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Stipendijní politika Přírodovědecké fakulty Opatření děkana č. 2/2012.
Veřejné zdravotnictví 2. ročník
Akreditace studijních programů v kombinované a distanční formě DIV PROFESIONÁLNĚ Mgr. Irena Hoblíková Centrum distančního vzdělávání Univerzita Palackého.
CERN a Česká republika. Spolupráce českých fyziků s CERN se datuje od počátku 60. let 20. století, tehdy převážně na úrovni individuálních kontaktů.
Terciární vzdělávání. Struktura Vysokoškolské (5A, 6) Vyšší odborné (5B) – 1992/93, 1995/96 Třístupňová struktura vysokoškolského vzdělávání: bakalářský.
Zápatí prezentace1 Evropské projekty a jejich podpora na ESF MU v roce 2009 Porada vedení fakulty+ vedoucí kateder předkládá: proděkan pro SaR.
Terciárne vzdelávanie 8. listopadu 2004 KVE Prednáška č. 6.
Školení IGA AF MENDELU 2015 IGA AF MENDELU 2015 týmové projekty Havlíček doc. Dr. Ing. Zdeněk Havlíček Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Rozvoj klíčových kompetencí v rámci oborových didaktik, průřezových témata mezipředmětových vztahů Praha, 1. února.
Představení projektu Ing. Martin Pokorný a řešitelský tým VŠB-TU Ostrava.
Setkání s doktorandy Setkání s doktorandy
Další vzdělávání v sociálních službách Potřeba nebo netřeba?
Financování sociálních služeb 2015 Olomouc
1 Novela zákona o pedagogických pracovnících. 2 Hlavní cíle změn Zvýšit prostupnost kvalifikací pro jednotlivé druhy a stupně škol Zrušení některých zbytečných.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Problematika bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na vysokých školách Praha, 12. června 2013.
Kandidát na rektora JU prof. Ing. Miloslav Šoch, CSc., dr. h. c., 2016.
Fakulta zdravotnických studií
Poskytovatel Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Schválení programu 2. května 2016 Předmět podpory Projekt, který může mít charakter mezinárodní.
Fond rozvoje sdružení CESNET
Oddělení pro vědu a výzkum, FHS UK Praha
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
prof. Ing. Vojtech Dirner, CSc.
SHROMÁŽDĚNÍ AKADEMICKÉ OBCE FSV UK
václav havlíček uchazeč o volbu kandidáta na rektora čvut v praze
Doktorské studium na FLD
Návrh zákona o univerzitních nemocnicích a jeho dopady na MU
Informační schůzka pro zájemce o doktorské studium
Téma VÝVOJ NÁZORŮ NA PODSTATU MZDY
doc. PhDr. Soňa Jandová, Ph.D. /
Mgr. Josef Smékal Střední zdravotnická škola, Brno, Jaselská 7/9
IP Alena Kopáčková (DFP)
Setkání s řediteli zapojených škol KIPR
Bod č. 7: Částečné zrušení usnesení přijatého na 19
Transkript prezentace:

Hovory s děkanem

CIIRK zřízen, blahopřejeme Zbývají formality: schválení Statutu a org. Řádu CIIRK Změna Statutu ČVUT a její registrace na MŠMT

Žádný vliv na kvalitu výuky Žádné sliby věrnosti Rovnocenné partnerství Jednotné principy v rámci ČVUT Žádná diskriminace Vítáme nadstandardní vztahy Ne sdílené katedry Ne sdílené úvazky, ale částečné úvazky Základní principy spolupráce FEL - CIIRK

a) Podíl na výuce doktorského studia: CIIRC by měl zájem se podílet na uskutečňování akreditovaných studijních programů doktorského studia ve smyslu par. 34, odst. 1, zákona o VŠ, a to obdobným způsobem jako třeba UI AV ČR či ÚTIA AV ČR, včetně zastoupení v ORO dvou relevantních oborů – tam zřejmě k předběžné dohodě na jednání dne již došlo. S podílením pracovníků CIIRC na uskutečňování akreditovaných studijních programů doktorského studia ve smyslu § 34 VS zákona souhlasíme. Způsob tohoto podílení bude ovšem odlišný od ústavů AV, které jsou právnickými osobami a jako takové jsou uvedeny v § 2. Hlavním rozdílem je, že VŠ ústavu nebude přidělena kvóta členství v ORO. Jsme ale připraveni zaručit i pracovníkům CIIRK na plný úvazek rovnocenný a nediskriminační přístup ke školení doktorandů a členství v ORO. FEL má zájem, aby členy ORO a školiteli našich doktorandů byli vždy nejlepší možní odborníci, bez ohledu na to, ze kterého pracoviště jsou. Možná otázka měla znít, zda se v budoucnu má CIIRK stát školicím pracovištěm ve smyslu §24 studijního a zkušebního řádu ČVUT. K tomu samozřejmě může dojít, pokud ČIIRK dosáhne určité kritické velikosti. Spolupráce FEL a CIIRC

Podíl na výuce magisterského studia ve smyslu stejného paragrafu stejným způsobem, a to u programů KyR, OI a BIO. Je třeba diskutovat možné formy (částečný úvazek, převod prostředků jiným způsobem). Neočekáváme významnější finanční přínos pro CIIRC, to je velkou a bezprostřední výhodou pro FEL. Nabízíme stejné podmínky, jako ve smlouvě FEL s UCEEBem (viz příloha). Pro dlouhodobé zachování kvality výuky a platnosti akreditace FEL uskutečňuje výuku v maximální míře pod vedením učitelů, tj. akademických pracovníků FEL. Tato výuka vlastními učiteli je pak doplňována o výuku externisty, kteří na FEL pedagogický úvazek nemají. Je ctí FEL, aby učili vždy ti nejlepší. Výuka pracovníky jiných součástí ČVUT, kteří na FEL nemají pracovní úvazek, je řešena tzv. ležatými tabulkami. Na některých součástech se toto řeší i dohodami mimo pracovní poměr, to ale nepreferujeme

Umožnění společného soužití pracovníků CIIRC a FEL v rámci pracoven, seminárních místností atd. při různém úvazku v jedné či druhé organizaci, umožnění přístupu do laboratoří FEL pracovníkům CIIRC a naopak (v budoucnu). V počátečním období je to důležité pro CIIRC, později, v nové budově, pro FEL. Předpokládáme stejné pravidlo jako na ČVUT doposud platí: dislokace je zpravidla určena součástí, na které má pracovník výplatní místo. Rozhodně spolupráci vítáme, přístup do jednotlivých místností, kde se spolupráce odehrává, k tomu samozřejmě patří. V případě, že pracovník využívá prostory jedné součásti i pro práci pro součást druhou, je třeba dohodnout spoluúčast na úhradě nákladů za plochy, výpočetní a kancelářské techniky, výzkumné infrastruktury a pod.

Diskuse o názorech na dělení RIV bodů, i když zde výsledek bude zřejmě určen na úrovni ČVUT jako celku. Nabízíme stejné podmínky, jako ve smlouvě FEL s UCEEBem. Pokud na ČVUT vznikne jednotný předpis, budeme se jím samozřejmě řídit. e) Zakotvení práva volného formování výzkumných a výukových týmů napříč oběma institucemi tam, kde to budou pracoviště považovat za rozumné, pouze plochy se musí obsazovat po dohodě děkana a ředitele se souhlasem rektora. Dohodnout se brzy na event. obsazení některých ploch v CIIRC týmy FEL. Nabízíme stejné podmínky, jako ve smlouvě FEL s UCEEBem. Společné projekty musí mít souhlas děkana FEL a ředitele CIIRCu. FEL je připravena k jednání o využití ploch v budově Technické menzy. První schůzka s prof. Pavlíkem a prof. Maříkem ze uskuteční již 13.5.

Vnitroorganizační dohoda mezi ČVUT UCEEB a ČVUT FEL 1. Spolupráce ve výuce UCEEB nebude vyvíjet snahu akreditovat studijní programy mimo fakulty. Pracovníci UCEEB se budou podílet na výuce prostřednictvím svých pedagogických úvazků na fakultách. Díky tomu budou členy akademické obce své fakulty. Přednášející povinných předmětů by zpravidla měli mít úvazek na příslušné fakultě min. 0,7. Garanti oborů by zpravidla měli mít úvazek na fakultě spolupráce ve výzkumu Pracovníci, kteří mají úvazek současně na UCEEB a na fakultě a podávají projekty jako řešitelé, se mohou účastnit řešení projektů na obou pracovištích. Před podáním projektů si musí vyžádat písemné vyjádření ředitele UCEEB a děkana fakulty. 3. dělení RIV bodů a příspěvku na koeficient kvality a) staré RIV body Po odchodu pracovníka z fakulty na UCEEB se jeho RIVové body vzniklé na fakultě budou nadále počítat fakultě. Obdobně se postupuje u obráceného přechodu. b) nové RIV body Nové RIVové body se budou dělit v poměru úvazků na fakultu a UCEEB. 4. závazek trvalé udržitelnosti pro pracovníky Každý zaměstnanec UCEEBu bude seznámen se závazkem trvalé udržitelnosti vycházejícím z rozhodnutí MŠMT o udělení projektu.

Jiří Janata - Chemická elektronika :00 T2:D3-309 Prof. Jiří Janata (Georgia Institute of Technology) je jedním z otců CHEMFETu. Přestože od roku 1968 žil v UK a USA, je považován za jednoho z nejvýznamnějších českých vědců. a samozřejmě také na kulturní a sportovní akce: :30 XI. Setkání s hudbou - S Eben Triem :00 Koncert ve FELcafe AfterpillsFactory Rektorský den Pozvánka na další akce