vítáme vás na servisním školení 2012

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Realizace dodávek, financování, vykazování činnosti Jana Moravcová
Advertisements

Černoch Michal Školoudová Lenka
Obchodní akademie, Náchod, Denisovo nábřeží 673
Seminář k výběrovému řízení 2014
1 1 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova : Evropa investuje do venkovských oblastí „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací.
Smlouvy kupní smlouva, smlouva o smlouvě budoucí, předkupní právo, smlouva o dílo, mandátní smlouva Mgr. Petra Malaníková.
Doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Výzkumné projekty MPO řešené v r na ZČU náležitosti účetních dokladů na ZČU u projektů se samostatným bankovním účtem.
Fakulta stavební Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava 17. listopadu 15, Ostrava – Poruba.
Úspěšné podání nabídky a obrana při vyloučení zadavatelem
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
O co se jedná? Státu trvá 3 – 6 měsíce než DPH vrátí Často vrácení předchází finanční kontroly atd. Exportérům a firmám nárokujícím si velké odpočty DPH.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Spotřebitel a jeho práva
R E K L A M A C E REKLAMACE (VÝTKA) individuální dopis, který vyhotovuje odběratel v případě, že: byly zjištěny závady při přejímce zboží (např. poškození,
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Martina Daňková Zpracováno:19.
1. Poskytování informací komunikace mezi uchazečem a zadavatelem Dobrá praxe = Otevřenost 2 kvalita & množství forma a způsob uveřejňování a poskytování.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Smluvní vztahy a registrace Jaroslav Žákovčík Praha
Mgr. Ing. Drago Sukalovský, starosta města Kuřimi
Jak se nenechat přelstít od obchodníků !
Představení společnosti Od roku 2005 se skokově zvyšuje spotřeba i ceny elektřiny a zemního plynu v České republice a v široké veřejnosti panuje názor,
PŘIHLÁŠKA NA STŘEDNÍ ŠKOLU
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ZÁRUČNÍ DOBA A REKLAMACE
MAJETEK PODNIKU září 2012 VY_32_INOVACE_UCE_070106
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Podnikání v e-komerci Právní minimum Jan Vetyška Výkonný ředitel APEK.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice,příspěvková organizace Autor: Ing. Vlasta Švachová Datum: Název: VY_32_INOVACE_9.2.1.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Přijímání a vyřizování reklamací
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
„Sportem ku zdraví, poradí Všestranný“ Svět sportovní módy Pavel Všestranný CZ.
Struktura obchodní smlouvy
Praha 28. dubna 2015 Kontrolní činnost České obchodní inspekce v oblasti výkupu odpadů Mgr. Michael Maxa Česká obchodní inspekce.
Práva spotřebitele.
Klára Hajošová, Michal Novák, David Kodálik
REKLAMACE. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně postižené, Janské.
Právní okénko Porada s řediteli škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Liberec 6. dubna 2016.
HOTOVOSTNÍ OPERACE Nákup a prodej. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro.
E- SHOP WWW. FASHIONAVENUE. CZ Vypracovala: Javůrková Karolína Vaňoučková Romana EP2.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ a IOP Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek ( Příloha OM OP LZZ D9) Závazné postupy pro.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_OBP48 Název školy.
PROBLÉMOVÁ MÍSTA PŘI ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK V RÁMCI OP VK 15. prosince 2011.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Nové podmínky administrace projektů Ing. Zdeněk Bogoč.
POSTUP A PODMÍNKY POVINNOSTI DODAVATELE  Dodat zboží přesně podle smlouvy, potvrzené objednávky - druh, velikost, množství, rozměry, kvalita, cena,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Veřejné zakázky.
Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastObčanské právo Datum vytvoření
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Seminář pro žadatele k 5. výzvě IROP „ VYSOCE SPECIALIZOVANÁ PÉČE V OBLASTECH ONKOGYNEKOLOGIE A PERINATOLOGIE " Ing. Oldřich Hnátek Zadávání a kontrola.
FINANČNÍ GRAMOTNOST NAKUPOVÁNÍ ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Postup při uveřejňování smluv prostřednictvím formuláře
CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ základní informace ke smlouvě
Bezpečný nákup na internetu
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část
Oblast intervence 3.2 Integrovaného operačního programu
Obsah prezentace Požadavky u kterých dochází ke změně v procesu
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Náhradní díly celkem přijato objednávek přímé dodávky
Meeting komunální technika
Rozhodčí řízení Přednáška 10 VŠFS 2016.
E-shop Vypracovala: Javůrková Karolína Vaňoučková Romana EP2.
Hlášení dodávek LP dodaných držitelem registrace do ČR
Základní škola a mateřská škola T. G
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ PRO ŠKOLNÍ ROK 2019/2020
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
E-shop Vypracovala: Javůrková Karolína Vaňoučková Romana EP2.
Transkript prezentace:

vítáme vás na servisním školení 2012 Servisní školení 2012 vítáme vás na servisním školení 2012

10.30 – 11.30 objednávky nd, partlisty rozdělení do skupin Servisní školení 2012 7.30 – 9.00 Prezentace 9.00 – 10.00 teoretická část 10.00 – 10.30 přestávka 10.30 – 11.30 objednávky nd, partlisty rozdělení do skupin 11.30 – 12.30 praktické ukázky 12.30 – 13.30 oběd 13.30 – 14.30 praktické ukázky 14.30 – 14.45 přestávka 14.45 – 15.45 praktické ukázky předpokládané ukončení 15.15 - 15.30

Komunikace : Garland smluvní partner Servisní školení 2012 Komunikace : Garland smluvní partner telefonní číslo do Garlandu : 493 523 523 (ústředna) Hlasová samoobsluha Garlandu : dotazy na stav reklamace, či opravy stroje, který je na opravě v centálním servisu Garland : pro sortiment „zahrada“ - volba č. 1 (servisní mechanici pro zahradu) pro sortiment „nářadí“ - volba č. 2 (servisní mechanici pro nářadí) dotazy a konzultace se servisními techniky : pro sortiment „zahrada“ – volba č. 3, mobil 777780694 (p. Trenka Richard) pro sortiment „nářadí“ – volba č. 4, mobil 775580972 (p. Bodlák Petr) vedoucí servisu – volba č.1-2, mobil 775580973 (p. Fidrich Radek) komunikace prostřednictvím e.mailu : pro sortiment „zahrada“ – trenka.r@garland.cz (p. Trenka Richard) pro sortiment „nářadí“ – bodlak@garland.cz (p. Bodlák Petr) vedoucí servisu – fidrich@garland.cz (p. Fidrich Radek)

Garland distributor, s.r.o. Servisní školení 2012 Komunikace : Garland konečný zákazník Garland distributor, s.r.o. smluvní partner konečný zákazník Garland komunikuje s konečným zákazníkem pouze v případě, že se zákazník dostaví s výrobkem do Garlandu osobně.

REKLAMACE Co může zákazník v záruční době reklamovat? Servisní školení 2012 REKLAMACE Co může zákazník v záruční době reklamovat? V záruční době využívá konečný zákazník odpovědnosti prodejce nebo poskytovatele služeb za vady, které se vyskytly po prodeji. Záruka se však nevztahuje na vady, způsobené běžným opotřebením při používání věci. Nemůžete tedy např. reklamovat vybitou baterii, běžně opotřebené klínové řemeny apod. O tom, zda bylo opotřebení způsobeno běžným používáním nebo nízkou kvalitou věci, musí bohužel ve sporných případech rozhodovat soud, zpravidla na základě znaleckého posudku, který si jedna ze stran (nebo obě) nechá vypracovat. převzato z webu http://business.center.cz/

REKLAMACE Jaké jsou lhůty pro vyřízení reklamace? Servisní školení 2012 REKLAMACE Jaké jsou lhůty pro vyřízení reklamace? Lhůty pro reklamace řeší §19 zákona o ochraně spotřebitele. O tom, zda se jedná o reklamaci (tzn. zda má být uplatněna odpovědnost prodejce za vadu), musí prodejce rozhodnout ihned, pouze u složitějších případů do 3 dnů. Na vyřízení reklamace pak má prodejce 30 dnů, do této lhůty se započítává i lhůta na posouzení. Lhůtu nesmí prodejce prodloužit - pokud ji nedodrží, může zákazník požadovat výměnu věci za bez vadnou nebo odstoupit od smlouvy, a to bez ohledu na případný další výsledek reklamačního řízení, viz § 622 Občanského zákoníku. převzato z webu http://business.center.cz/

Servisní školení 2012 REKLAMACE Musí mít zákazník při reklamaci mít prodejní doklad ("paragon")? De facto to může být nezbytné. Žádný zákon mu tuto povinnost neukládá, musí ale prodejci dokázat, že jste věc koupil u něj, resp. kdy. Toto můžete doložit i pomocí svědků, prodejce to ale nemusí uznat a pak nezbývá, než se soudit. Skutečnost a datum prodeje můžete doložit např. také záručním listem, pokud vám byl vystaven. I v tomto případě však ještě zůstává problém doložení kupní ceny pro případ odstoupení od smlouvy. Prodejce je ale u spotřebního zboží (nikoliv u služeb) dle §11/2 Zák. o cenách povinen uchovávat cenovou historii 3 roky a mimo to má možnost zjistit cenu z účetních dokladů, jejichž uchování mu předepisuje zákon o účetnictví. Dobrou vůli k prokázání ceny však nelze předpokládat. převzato z webu http://business.center.cz/

Jaká je vlastně záruka na náhradní díly při opravě, provedené výměnou? Servisní školení 2012 REKLAMACE Jaká je vlastně záruka na náhradní díly při opravě, provedené výměnou? Rozhodující pro určení délky záruky na náhradní díly je typ smlouvy, uzavřené pro provedení opravy. Byla-li sjednána smlouva o dílo, vztahuje se i na díly záruka 3 měsíce. Byla-li na vyměněné díly prokazatelně uzavřena kupní smlouva, platí záruční doba 24 měsíců. Při zadávání opravy bohužel zákazník má jen omezené možnosti, jak typ smlouvy ovlivnit, n.b. rozdělit opravu na dvě části (práce pod smlouvou o dílo, díly pod kupní smlouvou). V případném soudním sporu pak zákazník nese břemeno prokazování, zda při zadávání opravy byla vůle sjednat kupní smlouvu. Určitým řešením by bylo zakoupit potřebné díly samostatně, to však nemusí být vždy možné. V případě, kdy hmotná stránka služby výrazně převažuje (např. montáž hands-free sady do automobilu), je vhodné jasně specifikovat, že se jedná o zakoupení věci s následnou montáží. převzato z webu http://business.center.cz/

REKLAMACE Vyjádření k reklamaci Servisní školení 2012 REKLAMACE Vyjádření k reklamaci vyjádření k reklamaci vydané dodavatelem, není v žádném případě směrodatné pro váš další postup při řešení reklamace s konečným zákazníkem. Dodavatel pouze sděluje svůj názor na vzniklou vadu. Tzn. pokud dodavatel vydá záporné stanovisko k reklamaci, neznamená to, že vy musíte bezpodmínečně zaujmout stejné stanovisko vůči vašemu zákazníkovi. Rozhodnutí je na vás, jako na prodejci. Pokud se rozhodnete zákazníkovi vyhovět v rámci záručních podmínek i přes záporné vyjádření dodavatele, nemůžete poté od něj požadovat náhradu škody, která vám s reklamací vznikla.

na levé straně webowé stránky Servisní školení 2012 Servisní, obchodní informace a rozkresy ke stažení na www.garland.cz Tyto informace jsou dostupné na našich webových stránkách www.garland.cz, po vašem přihlášení do e-obchodu na levé straně webowé stránky servisní informace obchodní informace rozkresy ke stažení

Objednávání a prodej náhradních dílů Servisní školení 2012 Objednávání a prodej náhradních dílů Náhradní díly a reklamace motorů : Briggs&Stratton – Kis plus, Želetická, Litoměřice KOHLER – Laski s.r.o., Smržice Honda – BG Technik, Praha Tecumseh – Garland distributor, s.r.o. MTD motory – Garland distributor, s.r.o. Kawasaki – Garland distributor, s.r.o. zde uplatňujte veškeré dotazy ohledně reklamací motorů Kawasaki, objednávky náhradních dílů, rozkresy motorů apod.

Reklamace a prodej náhradních dílů Servisní školení 2012 Reklamace a prodej náhradních dílů Reklamace a náhradní díly motorů Kawasaki   Vzhledem k nedostatečné a nevyhovující komunikaci s firmou ASKO KC,s.r.o. v Brně, dále vzhledem k velmi vysokým cenám náhradních dílů a dlouhým termínům, týkajících se vyřizování reklamací motorů v záruční lhůtě, bylo obnoveno řešení reklamací a nákup náhradních dílů, přímo u firmy MTD. Proto objednávejte náhradní díly na motory Kawasaki opět u nás, pomocí našeho e-obchodu na www.garland.cz. Taktéž s reklamacemi motorů se obracejte přímo na naši společnost. Ze strany Garlandu, distributora s.r.o byla spolupráce s firmou ASKO KC,s.r.o, zcela přerušena. Rozkresy motorů Kawasaki najdete zde : http://www.kawpowr.com/engines/index.aspx, ve spodní části stránky, v odkazu „SEARCH PARTS CATALOG“ K vytvoření protokolu na e-servisu použijte, v rozbalovací tabulce „Vyberte protokol“, odkaz „MTD motory (MTD, KAWA, TEC)“.

Opravy nových výrobků Elpumps – centrální servis Garland Servisní školení 2012 Opravy nových výrobků Elpumps – centrální servis Garland GTM – všechny servisy Rigid/Riwall – všechny servisy SANDRI Garden – všechny servisy

zajišťuje přepravní společnost General Parcel – lístky na přepravu Servisní školení 2012 Zasílání strojů do centrálního servisu Garlandu Zásilky do 40 kg : zajišťuje přepravní společnost General Parcel – lístky na přepravu Zásilky nad 40 kg : zajišťuje přepravní společnost Geis – formulář najdete na www.garland.cz , po přihlášení do e-obchodu, v odkazu „Formuláře“

řádně zabalené a zajištěné proti poškození při přepravě Servisní školení 2012 Zasílání strojů do centrálního servisu Garlandu řádně vyčištěné řádně zabalené a zajištěné proti poškození při přepravě s veškerou, námi požadovanou dokumentací : 1. originál řádně vyplněného záručního listu, 2. kopii prodejního dokladu, 3. protokol o převzetí stroje do opravy, nejlépe vámi očíslovaný, včetně co nejpodrobnějšího popisu závady 4. pokud se jedná o více, nežli první závadu stroje v záruční lhůtě, dokumentaci o předešlých opravách v rámci záručních podmínek, nejsou-li tyto opravy řádně zaznamenány v originále záručního listu. stroje zasílejte pouze kompletní, nebude-li dohodnuto jinak ! znečištěné stroje budou vyčištěny za úhradu!!!

Servisní školení 2012 Servisní informace

13 A 795 N 643 modelové a sériové číslo stroje MTD modelové číslo Servisní školení 2012 modelové a sériové číslo stroje MTD modelové číslo 13 A 795 N 643 13 = travní traktor 795 = série 700 N = záběr sečení 643 = podskupina MTD – Yard Man

1L195K10056 modelové a sériové číslo stroje MTD sériové číslo Servisní školení 2012 modelové a sériové číslo stroje MTD sériové číslo 1L195K10056 1 = nemá žádný význam L = měsíc výroby (prosinec) 19 = den výroby 5 = rok výroby (pátý znak sériového čísla MTD) K = označení výrobní linky 10056 = pořadové číslo výrobku = tento stroj byl vyroben 19.12.2005

Servisní školení 2012 Servisní informace bypass FJ180V Kawasaki

Servisní školení 2012 Servisní informace bypass FJ180V Kawasaki

Servisní školení 2012 Servisní informace bypass FJ180V Kawasaki

Převodovka pojezdu 618-04826 od 02/2011 nové ozubené kolo Servisní školení 2012 Servisní informace Převodovka pojezdu 618-04826 od 02/2011 nové ozubené kolo

páka nezasunula zcela soukolí Servisní školení 2012 Servisní informace Převodovka pojezdu 618-04826 páka nezasunula zcela soukolí velká vůle

Převodovka 618-04826 - páka se opírá o stěnu převodovky Servisní školení 2012 Servisní informace Převodovka 618-04826 - páka se opírá o stěnu převodovky

Servisní informace stará převodovka nová převodovka správná vzdálenost Servisní školení 2012 Servisní informace stará převodovka nová převodovka správná vzdálenost špatná vzdálenost

různé vzdálenosti vyvrtaných otvorů Servisní školení 2012 Servisní informace různé vzdálenosti vyvrtaných otvorů

správné umístění otvoru (od kraje páky) Servisní školení 2012 Servisní informace správné umístění otvoru (od kraje páky)

Servisní školení 2012 Servisní informace správná vzdálenost otvorů v páce převodovky a otvoru na ose převodovky při sepnuté převodovce

Servisní školení 2012 Přestávka

= cca 5 dnů Dodávky ND z TTI zdokonalení systému - automatizace Servisní školení 2012 Dodávky ND z TTI zdokonalení systému - automatizace objednávka sklad ND = cca 5 dnů

www.garland.cz Rozkresy strojů a objednávky nd Servisní školení 2012 Rozkresy strojů a objednávky nd Rozkresy strojů, dodávaných na trh naší firmou, najdete na www.garland.cz po přihlášení do e-obchodu o rozkresy, které zde nenajdete, můžete zažádat na e-mailových adresách : trenka.r@garland.cz, nebo bodlak@garland.cz

Rozkresy strojů a objednávky nd Servisní školení 2012 Rozkresy strojů a objednávky nd nenajdete-li některý z požadovaných dílů v našem objednávkovém systému, napište e-mail s příslušným číslem a popisem dílu (postačí text „žádám o zadání do systému) na příslušnou e-mailovou adresu : pro „zahradu“ : trenka.r.@garland.cz pro „nářadí“ : bodlak@garland.cz Díl bude do systému zadán a vám bude zasláno potvrzení o zadání. V tu chvíli budete moci díl objednat pomocí našeho e-obchodu.

Rozkresy strojů a objednávky nd Servisní školení 2012 Rozkresy strojů a objednávky nd Objednejte náhradu ! klikněte na ikonu „N“

Rozkresy strojů a objednávky nd Servisní školení 2012 Rozkresy strojů a objednávky nd Objednejte náhradu ! objeví se náhrada za původní díl, toto objednací číslo vložte do objednávky !

Rozkresy strojů a objednávky nd Servisní školení 2012 Rozkresy strojů a objednávky nd není-li požadovaný díl skladem, nikdy nečekejte, až se ve stavu na skladu objeví, ale ihned jej objednejte. Objednávky k zahraničním dodavatelům jsou tvořeny na základě Vašich požadavků !!!

E-servis – fakturace za záruční opravy Servisní školení 2012 E-servis – fakturace za záruční opravy z důvodu neustálých problémů s pozdním účtováním záručních oprav za určité období, jak je smluvně domluveno v servisní smlouvě, bylo učiněno následující opatření : Protokoly vytvořené za období od prvního do posledního dne v měsíci, jsou v e-servisu viditelné pouze do 15. dne následujícího měsíce. Nedojde-li k jejich vyúčtování do max. do výše uvedeného dne, protokoly se v e-servisu již nezobrazí, nebude možné vytisknout podklady k fakturaci, vyúčtovat a požadovat jejich proplacení. Toto opatření je platné od 1.10.2011

Servisní informace E-servis – fakturace za záruční opravy Servisní školení 2012 E-servis – fakturace za záruční opravy návod na vytištění podkladů k fakturaci záručních oprav najdete na našem webu, po přihlášení do e-obchodu, v odkazu Servisní informace

www.garland.cz nový webové stránky Garlandu Servisní školení 2012 nový webové stránky Garlandu v průběhu měsíce března budou spuštěny nové, webové stránky Garlandu distributor, s.r.o Webová adresa zůstává stejná, jako doposud : www.garland.cz

Děkuji vám za pozornost ! Servisní školení 2012 Děkuji vám za pozornost !