Základní škola při Biskupském gymnáziu Krupka 1 - Bohosudov

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Advertisements

Vlastní hodnocení školy
Střední odborné učiliště strojírenské
Vlastní hodnocení školy
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
Diagnostika vnitřních podmínek výuky
Pedagogická rada
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Cesta ke kvalitě v praxi
AUTOEVALUACE ACADEMIA MERCURII NÁCHOD ZAMĚŘENÍ NA OBLASTI: Průběh vzdělávání – výuka, výsledky ( metody, náročnost, rozvoj klíčových kompetencí, umístění.
Výzkum (pedagogického zhodnocení) volného času
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
Mgr. Jana Palanská.
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
Konference projektu Cesta ke kvalitě
InSITE - between you and information Hynek Rais, ředitel pro poradenské služby inSITE, s.r.o. Cyklus workshopů v rámci HR živě „Jak si správně vybrat“
Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Mgr. Milena Peteříková Konference projektu 11. listopadu 2009 Studijní a vědecká knihovna,
Autoevaluační nástroje na naší škole
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Prima A setkání s rodiči 18.června 2007 aula školy.
1 Výsledek sběru dat monitorujících úrovně certifikace škol v oblasti systému řízení Dotazníkové šetření realizované v rámci projektu - Kvalitní management.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
Názor veřejnosti na téma DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ (vyhodnocení dotazníkového šetření) Královéhradecký kraj Ing. Jarmila Halouzková
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Autor: Mgr. Dana Forýtková
Autoevaluace gym. Brno, tř. Kpt. Jaroše 14. Obecně zahajujeme dvouleté evaluační období evaluace proběhne v celém období, postupně.
Vyhodnocení odevzdaných dotazníků:
1 Evaluace a hodnocení EvaluaceAutoevaluace ©. 2 EVALUACE /Autoevaluace EVALUACE vyjadřuje souhrnně teorii, metodologii a praxi veškerého hodnocení nejrůznějších.
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
Strana 1 CAF a Lidské zdroje Mínění pracovníků má svoji váhu Krajský úřad Moravskoslezského kraje.
Projekt ESF Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava, Michal Uhlař 1Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality.
Tisková konference k pětiletému výročí zavedení EtV jako DVO.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Minikonference Gymnázium Brno - Řečkovice 17.červen 2010
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Projekt Mapa školy Jihlava,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
Analytická část MAP pro SO ORP Český Brod
Bezpečné klima na školách konference k projektu Kraje Vysočina 2017
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Nábor a výběr zaměstnanců
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
dotazníkové šetření KLIMA ŠKOLY
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Komplexní systém hodnocení
Klíčová role zástupce ředitele při zkvalitňování pedagogického vedení školy Mgr. Tomáš Zatloukal ústřední školní inspektor Praha,
První zkušenosti s evaluací
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Školní rok [Vložte rok] Název školy Jméno učitele Třída
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Národní zpráva z Mezinárodní studie občanské výchovy
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Školní rok [Vložte rok] Název školy Jméno učitele Třída
III. Setkání se starosty obcí
Transkript prezentace:

Základní škola při Biskupském gymnáziu Krupka 1 - Bohosudov Autoevaluace Základní škola při Biskupském gymnáziu Krupka 1 - Bohosudov

Škola s dlouhým názvem Škola s 9 třídami – 217 žáků Školní družina a školní klub Mnoho kroužků Mnoho jednorázových akcí Dobře pracující o.s. Klíček Akce spojené s celoměstskými oslavami

Postup při autoevaluaci Podle zákona Plán Zaměření pro období vychází ze SWOT analýzy Vyhodnocení

Autoevaluace a pracovníci Výroční zpráva SWOT analýza Dotazníky - různá témata Pohovory s pracovníky - hospitace Pracovní rozhovory, porady

Autoevaluace a žáci Sociometrické testy jednotlivých tříd – klima tříd Zpětná reflexe na konci hodiny Školní parlament Výlety, lyžařské kurzy, tábory, kroužky, VV, TV, OV, EV, nezávazná komunikace Schránka důvěry ( příliš nefunguje)

Autoevaluace a veřejnost Dotazníky rodičům – spokojenost - kvalita výuky - proč si vybrali školu - kroužky, předměty,… Třídní schůzky Dny otevřených dveří Školní akce

Autoevaluace a zřizovatel V minulých letech malá komunikace V současnosti zájem vzrostl Výroční zpráva, další výsledky Účast na akcích školy

Dotazníky Dotazníky zaměřeny na mnohé problémy Anonymní – výhody x nevýhody Jmenné – sociometrická šetření kolektivů Možnost oslovit velkou skupinu Problém s formulacemi otázek

Hodnocení kultury školy Kilmann, Saxtonův dotazník: Škála pěti bodů ke každé otázce (16) Hodnocení současného stavu a požadovaný (cílový) stav Příklad:

Okruhy otázek Vedení školy, řízení, kontrola Motivace pracovníků Komunikace uvnitř a vně školy Pracovní podmínky Vztahy na pracovišti

Kulturní mezera I.

Kulturní mezera II.

Kulturní mezera Největší mezera – největší problém Najít tři největší – něco s tím dělat Srovnání výsledků po roce – dvou Výsledky zveřejnit!

Závěr Jaroslav Světlík: „Největším bohatstvím školy jsou její pracovníci.“ Děkuji za pozornost