Tradice - Velikonoce Stojánek na pastelky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Advertisements

Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
NAKRESLI ŠŇŮRU K ELEKTRICKÉMU SPOTŘEBIČI Elektřina pomáhá, ale pozor.
Tvoření s dětmi KYTIČKY Z TĚSTOVIN. Pomůcky Těstoviny si obarvíme připravenými barvami a necháme zaschnout.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jak vytvořit jednoduchou vránu. Pomůcky:  Tvrdý černý papír A4  Zbytek červeného papíru  Bílou pastelku, obyčejnou tužku  Nůžky  Lepidlo  Šablona.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
VÝROBA VELIKONOČNÍHO PŘÁNÍ JE TU JARO. Jarní velikonoční kuřátko 2.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
O slepičce a kohoutkovi POLYTECHNIKA V DĚTSKÉ LITERATUŘE.
Kumuč – kutík - kulík.
Pozornost, soustředěnost, paměť
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Poznávací schopnosti, vnímání
CIRKUS od nejmenšího.
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
POSLOUPNOST OBLÉKÁNÍ od spodků ke svrškům….
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
RYTMUS SLUCHOVÉ VNÍMÁNÍ.
MY DAY Jazyk a řeč.
Maminka vaří.
Dopravní prostředky.
Stavitelé českých hradů
Nářadí – velikost, počet
Na stavbě stroje.
Co chybí perníkové chaloupce
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
SILUETY POD HLADINOU Kdo je kdo?.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Skupenství Fyzika.
Logo pro veverky a kamarády
DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY Co tam nepatří, co pluje po vodě, co létá ve vzduchu, co jezdí po silnici, co jezdí po cestě.
Jak se upravit do divadla
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
TRADICE A SVÁTKY.
Posíláme dopis Věra Vernerová.
seřaď jednotlivé členy
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
TVOŘÍME Z KERAMICKÉ HLÍNy
Orientace v řadě.
Pletení velikonoční pomlázky
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
POVOLÁNÍ Složky integrovaného záchranného systému
JITEX – Jak vznikne tričko?
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
Roční období – znaky, svátky a tradice
STOLOVÁNÍ sebeobsluha.
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
Postavičky z přírodnin
Malí umělci a jejich pracovní nástroje
Transkript prezentace:

Tradice - Velikonoce Stojánek na pastelky

Pracovní postup Pomůcky : Tvrdé barevné papíry Bílá a černá pastelka Kružítko Nůžky Rolička tvrdého papíru (např. toaletního papíru) Lepidlo na papír

Bílou bastelkou nakreslete zaječí uši - vystřihněte Pracovní postup Bílou bastelkou nakreslete zaječí uši - vystřihněte Kružítkem vytvořte kroužek – dno stojánku, vystřihněte Kružítkem vytvořte dvě oči na bílém papíru - vystřihněte

Okraj roličky potřete lepidlem a přilepte vystřižené dno stojánku Pracovní postup Okraj roličky potřete lepidlem a přilepte vystřižené dno stojánku Z černého papíru vystřihněte malá očka a tenké proužky – fousky, pusu, z hnědého papíru - čumáček Na druhý okraj roličky přilepte uši a na přední část oči, čumáček, fousky a pusu

Pracovní postup Do vyrobeného stojánku vložte pastelky, tužky

Prvky polytechnické výchovy Integrovaný blok : Svátky jara Vzdělávací oblast : Dítě a společnost Téma: Hody, hody do Provody (Tradice - Velikonoce) Konkretizované výstupy: Zobrazovat objekty reálné I fantazijní různými výtvarnými výrazovými prostředky (plošným a prostorovým vytvářením s využíváním různých materiálů) Cíle: Zachycovat skutečnosti ze svého okolí a vyjadřovat své představy pomocí různých výtvarných činností, dovedností a technik

Použité zdroje Vlastní materiál

Materiály, pomůcky Dotyková obrazovka, připojená k PC Didaktický kufřík – KUMUČ Pomůcky jsou popsány na snímku č. 2

Metodický postup Jedná se o návod na zhotovení velikonočního stojánku. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí