Domácí práce Eva Císlerová, DiS..

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

CO POTŘEBUJE FOTBALISTA Bc. Tereza Michalcová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
Poznávací schopnosti, vnímání
Paměť, pozornost, Sociabilita
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Jak se chovat v divadle Radka Knotková 1.
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Rýmy Jazykový cit.
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
Kdo se stará o rybník Jana Kučerová.
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
RYTMUS SLUCHOVÉ VNÍMÁNÍ.
MY DAY Jazyk a řeč.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Maminka vaří.
Ovocný salát pro maminku
Dopravní prostředky.
Nářadí – velikost, počet
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
ŽIVLY VODA, OHEŇ, ZEMĚ, VZDUCH.
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace
Jak se upravit do divadla
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
Pomáháme si? Bc. Dana Hašková.
TRADICE A SVÁTKY.
Posíláme dopis Věra Vernerová.
Co nepatří do stáje VnímánÍ.
Hrajeme si na poštu Věra Vernerová.
poznatky, orientace ve známém prostředí
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Bc. Miloslava Vavříková
Človíček a jeho tělo zdraví.
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
JITEX – Jak vznikne tričko?
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
Jak poznáme policistu Bc. Lenka Sokolová.
STOLOVÁNÍ sebeobsluha.
Návštěva kolomazné pece
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Transkript prezentace:

Domácí práce Eva Císlerová, DiS.

K čemu slouží a jak se používají tyto věci v domácnosti K čemu slouží a jak se používají tyto věci v domácnosti? Jaké z nich mohou být pro tebe nebezpečné a proč? Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

S čím můžeš doma pomáhat? Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Smíš prostírat stůl?

Smíš žehlit prádlo?

Smíš zalévat květiny?

Smíš uvařit polévku?

Smíš nakrmit křečka?

Smíš si uklidit dětský pokoj? Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použité odkazy Vlastní zdroje Fotografie z archivu autora

Metodický pokyn Prezentace v PowerPointu, která obsahuje interaktivní úkoly – otázky, na které děti odpovídají buďto kladně a obrázek zakroužkují, anebo záporně a obrázek škrtnou. Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ – děti vyhledávají v časopisech pracovní pomůcky a přístroje, které se používají při práci v domácnosti, vystřihnou je a připevní na magnetickou tabulku.

Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

VZDĚLÁVACÍ OBLAST: DÍTĚ A JEHO PSYCHIKA PODOBLAST: SEBEPOJETÍ, CITY, VŮLE (SEBEOVLÁDÁNÍ A PŘIZPŮSOBIVOST) VZDĚLÁVACÍ CÍLE: Rozvoj schopnosti uvědomovat si svoje možnosti a limity KONKRETIZOVANÉ VÝSTUPY: Odhadnout, na co stačí, uvědomovat si, co mu nejde, co je pro ně obtížné

Prvky polytechnické výchovy Řešení jednoduchých úkolů Spontánně vyprávět zážitky Rozlišení podstatných a nepodstatných předmětů

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.