REGISTR OBYVATEL (ROB)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_05.
Advertisements

Operační řízení útvarů Policie ČR s celostátní působností CZ.1.06/1.1.00/ Operační řízení útvarů Policie ČR s celostátní působností CZ.1.06/1.1.00/
EGovernment v České republice Současnost a priority do roku 2020 Ministerstvo vnitra odbor eGovernmentu.
Odbor veřejné správy, dozoru a kontroly 11 Porada Ministerstva vnitra se zástupci krajských úřadů, Kanceláře veřejného ochránce práv, Svazu.
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
Návrh věcného záměru zákona o podpoře a řízení cestovního ruchu Výroční konference cestovního ruchu turistického regionu Východní Morava Holešov, 25. leden.
Informace fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy Ing. Pavel Tesař, projektový manažer odbor eGovernmentu
Projekt “Zajištění místní a typové dostupnosti sociálních služeb”. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Integrovaná prevence v resortu MZe. IPPC – integrovaná prevence a omezování znečištění  IPPC = integrovaná povolení (IP) a integrovaný registr znečištění.
Příspěvek na péči v působnosti Úřadu práce ČR Seminář „Zdravotně postižení - příspěvek na péči. Jak dál?“ Poslanecká sněmovna parlamentu ČR.
PŘEHLED ZAJÍMAVOSTÍ Z KONFERENCE INTERNET VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ 2013 Mgr. Tomáš Lechner, VŠE v Praze.
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
Systém základních registrů. Zákony a nařízení vztahující se k problematice základních registrů Zákon č.111/2009 Sb. o základních registrech v aktuálním.
EGonovi tluče srdce!!!. Revoluce ve veřejné správě! Zákon o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Aktivity a projekty Lísky na podporu spolupráce v regionu Pomáháme lidem porozumět přírodě a být dobrými hospodáři přírodního i kulturního dědictví.
Krizové štáby. Zákon č. 240/2000 Sb., § 14 (1) Hejtman zajišťuje připravenost kraje na řešení krizových situací; ostatní orgány kraje se na této připravenosti.
Zákon č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, a datové schránky Brno KrÚ JMK.
Principy Základních registrů Ing. Ondřej Felix, CSc.
Ministerstvo vnitra ČR, leden 2012 Centrální nákup v resortu MV.
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Krajský úřad Zlínského kraje
Základní registry- základní informace
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
model fungování a praxe
Agendy IISSDE z pohledu veřejnosti Možnosti využití internetu
Vytvoření jednotného systému v oblasti finanční gramotnosti a prevence předlužení na úrovni územních samosprávných celků F I N G R A M.
Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky
Úřad práce České republiky
Bezpečnost pacientů v EU a ČR
Zabezpečení personálu a infrastruktury logistiky
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Hlavní město praha a integrace cizinců
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
eRecept – komunikace se základními registry
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji pro roky
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
IKI jako prostředek pro komunikaci mezi VS a občany Pavel Parma
Seminář s krajskými úřady
2. ČNB a její role v platebním styku.
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
DOTAČNÍ PŘÍLEŽITOSTI PRO ŠKOLY
Legislativní změny na úseku EO, OP, CD (k datu )
© 2012 STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
METODICKÁ PODPORA ŘÍZENÍ KVALITY V ÚZEMNÍCH SAMOSPRÁVNÝCH CELCÍCH
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Zapisovatelé do informačního systému evidence obyvatel
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Aktuálně o stavu příprav na účinnost GDPR
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Zapisovatelé do informačního systému evidence obyvatel
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Smart Administration Strategie
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Zákon o obětech trestné činnosti
SPRÁVNÍ ODBOR MĚSTSKÉHO ÚŘADU NOVÝ BOR
SEMINÁŘ pro poskytovatele v rámci projektu: „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ 2. května 2018 Tato akce je.
Kontrola a hodnocení předložených žádostí o NFP
Informační systém základních registrů
SPRÁVNÍ PRÁVO.
Odbor dopravy - Bc. Petr Fehér
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Odbor školství Mgr., Bc. Jitka Hozmanová
Transkript prezentace:

REGISTR OBYVATEL (ROB) Projekt „Registr obyvatel“, vytvářený Ministerstvem vnitra České republiky, je spolufinancován z prostředků Evropské unie, Evropského fondu pro regionální rozvoj JUDr. Zdeněk Němec září 2012

PŘED 1. 7. 2012 Klíčový poslední rok před spuštěním ZR editace údajů do ROB byla zahájena 13. ledna 2012 a ukončena 22. června 2012 v této fázi plnění dat bylo do ROB editováno celkem: 10 301 297 záznamů občanů ČR z AIS EO 452 725 záznamů cizinců z CIS 8 350 545 záznamů o občanských průkazech z AIS OP 5 587 357 záznamů o cestovních dokladech z AIS CD (ke dni 13. ledna 2012) 21 297 záznamů o datových schránkách z IS DS (ke dni 22. února 2012)

Pořádání metodických seminářů v průběhu měsíce června 2012 uspořádal odbor správních činností 7 metodických seminářů určených pro zaměstnance krajských úřadů a obecních úřadů obcí s rozšířenou působností cílem bylo seznámit úředníky především se změnami vyplývajícími ze spuštění základního „Registru obyvatel“ k 1. červenci 2012, jehož je odbor správních činností MV věcným správcem celkem se zúčastnilo cca 600 úředníků z celé České republiky

PO 1. 7. 2012 Akceptace ROB ROB byl akceptován 15. srpna 2012 ROB je plně funkčním systémem, který nevykazuje vady Počty obyvatel evidovaných v ROB ke dni 26. srpna 2012 počet žijících fyzických osob : 10 840 819, z toho občanů ČR: 10 301 807 cizinců: 539 013

Počet dotazů do ROB ke dni 26. srpna 2012 (volání eGON služeb) celkem dotazů: 10 361 703 průměrný počet dotazů denně: 180 446 celkem dotazů - bez informačních systémů CIS, AIS EO, AIS OP, AIS CD a IS DS: 2 510 768 průměrný počet dotazů - bez informačních systémů CIS, AIS EO, AIS OP, AIS CD a IS DS denně: 43 722

Připojování AIS a agend v současné době je připojeno přes 300 AIS a 120 agend

Výpisy údajů z ROB prostřednictvím formulářů Czech POINT formuláře jsou již v plném provozu v současné době se dolaďují drobné nedostatky Transakce Czech POINT (ke dni 28. srpna 2012) Czech POINT: zrealizováno celkem 728 výpisů pro občany CzechPOINT@office: zrealizováno celkem 46 642 výpisů pro úředníky

Občan může na kontaktních místech Czech POINT zažádat prostřednictvím formulářů o: výpis referenčních údajů vedených v ROB ke své osobě výpis provozních údajů aktivaci procesu zpochybnění (reklamaci) referenčního údaje poskytnutí vybraných referenčních údajů vedených ke své osobě (informace o změnách) třetím osobám/subjektům – např. plynárnám, elektrárnám, bankám, apod., a to na základě souhlasu občana. Tento souhlas lze kdykoliv odvolat.

Změnové sestavy před spuštěním základních registrů byly obecními úřady obcí s rozšířenou působností poskytovány obecním úřadům základního typu údaje o změnách (tzv. změnové sestavy) do konce srpna 2012 sběr návrhů, stanovisek a podkladů od Svazu měst a obcí a zástupců obcí a krajských úřadů v současné době jsou tato stanoviska analyzována odborem správních činností MV

Přechodné období čištění dat sjednocení dat v informačních systémech veřejné správy v ucelený systém základních registrů odhalilo množství duplicit a nesouladů tato nekonzistence dat se týká především historických údajů v současné době probíhá ve spolupráci s obecními úřady obcí s rozšířenou působností čištění dat a odstraňování těchto duplicit a nesouladů

NOVÉ ELEKTRONICKÉ OBČANSKÉ PRŮKAZY – „eOP“ zahájení 1. ledna 2012 v provedení bez kontaktního čipu a s kontaktním čipem z finančních důvodů řešeno v rámci projektu CDBP z počátku zvýšený zájem, během února se situace stabilizovala počet vyrobených občanských průkazů ke dni 27. srpna 2012: eOP bez čipu: 884 995 eOP s čipem: 10 334

Počet vyrobených eOP/eOP s čipem za rok 2012 Průměrný počet občanských průkazů v roce 2012 Průměrný počet občanských průkazů v roce 2011

CESTOVNÍ DOKLADY – SKONČENÍ PLATNOSTI ZÁPISU DĚTÍ na základě nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 444/2009 účinnost od 26. června 2012 nařízením nekončí platnost cestovního dokladu držitele, ale pouze platnost zápisu dětí uplatňována zásada „jedna osoba – jeden pas“ Ministerstvo vnitra informovalo veřejnost o této legislativní změně v dostatečném předstihu počet vyrobených cestovních dokladů ke dni 27. srpna 2012: 644 869

Počet vyrobených cestovních pasů za rok 2012 Průměrný počet cestovních pasů za rok 2012 Průměrný počet cestovních pasů za rok 2011

Počet osobních dokladů vydaných pro děti za období duben – červenec 2012 bylo dětských žádostí o cestovní doklad 266 343 z celkového počtu 497 955 žádostí, což je 53,49 % v I. čtvrtletí činil podíl dětských žádostí o eOP 4,54 %, což bylo 17 039 žádostí ve II. čtvrtletí činil podíl dětských žádostí o eOP 8,02 %, což bylo 26 307 žádostí ve III. čtvrtletí je dosavadní podíl dětských žádostí o eOP 7,01 %, což je 8 259 žádostí podstatnou většinu tvoří děti v rozmezí 6 – 15 let, kteří se podílejí 4,38 % na celkovém počtu všech žádostí

Děkuji za pozornost