Firemní brožura Tohle je skvělé místo pro cíle společnosti. Tuhle novou profesionální brožuru můžete použít rovnou tak, jak je, nebo si ji jednoduše přizpůsobit. Na další stránku jsme přidali pár podobných tipů, které vám pomůžou začít. (Pokud chcete v brožuře nahradit fotky, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Vložit obrázek v zástupném textu a vložte vlastní fotku.) Sem se hodí stručný popis nebo motto vaší společnosti. [Jméno příjemce] [PSČ a město] [Adresa] Pokud si chcete tuto brožuru upravit, dejte si místo našeho ukázkového obsahu nějaký svůj vlastní. Pokud chcete radši začít s prázdnou prezentací, klikněte na kartě Domů na Nový snímek a vložte si novou stránku. Pak si místo prázdného zástupného textu dejte svůj text a obrázky. Pokud byste potřebovali víc polí zástupného textu pro nadpisy, podnadpisy nebo hlavní text, zkopírujte si některé pole zástupného textu, které už na stránce je, a pak si ho přetáhněte, kam potřebujete. [Název společnosti] [PSČ a město] [Ulice]
Upravte si dokument, jak potřebujete Kontaktujte nás Naše produkty a služby „Nestyďte se! Ukažte všem, jak jste úžasní. Tohle je ideální místo pro pochvalná doporučení od zákazníků.“ - Helena K., Znojmo Sem napište svoji stručnou upoutávku. Představte si, že máte na prezentaci svých produktů nebo služeb jenom pár vteřin – co byste řekli? Klíčoví klienti Tady byste mohli zmínit vaše nejdůležitější klienty: Velká, významná společnost Opravdu známá společnost Velmi zajímavá společnost Upravte si dokument, jak potřebujete Kontaktujte nás Pokud si myslíte, že dokument, který vypadá takhle dobře, je těžké naformátovat, pak vás vyvedeme z omylu! Zástupné texty v této brožuře už jsou naformátované. Zadejte si do nich svůj vlastní text a upravte si ho, jak potřebujete. Nezapomeňte se zmínit o tom, co je pro vaši nabídku specifické, a o tom, co vás odlišuje od konkurence. Víme, že o tom, jak je vaše firma úžasná, dokážete vykládat třeba několik hodin. (A nedivíme se vám – firma je to skvělá!) Protože ale musíte být struční a výstižní, podívejte se na návrhy, které byste mohli použít… [Název společnosti] [Ulice] [PSČ a město] [Telefon] [E-mailová adresa] [Webová adresa] Co do takové brožury zahrnout? Tohle je ideální místo, kam napsat cíle vašeho podnikání. Na stránce vpravo můžete shrnout, čím se odlišujete od konkurence, nebo třeba napsat stručný příběh nějakého vašeho úspěšného projektu. (Nezapomeňte taky vybrat pár fotek, na kterých ukážete, co vaše firma umí nejlíp. Fotky by vždycky měly čtenáře uchvátit.) Sem můžete napsat odrážkový seznam vašich produktů, služeb nebo hlavních výhod spolupráce s vaší společností. Nebo prostě shrňte své přednosti v několika stručných odstavcích. Zaměřte se na to, v čem jste nejlepší Vlevo můžete zkusit shrnout výhody oproti konkurenci a tady uprostřed krátce shrnout dosažené úspěchy u klientů nebo některé pozitivní reference. Pravá strana této stránky je jako stvořená pro souhrn klíčových produktů nebo služeb.