Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prodeji produktu nebo služby

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Prodeji produktu nebo služby"— Transkript prezentace:

1 Prodeji produktu nebo služby
Podnadpis

2 Úvod Stručně představte sebe i své kolegy.
Popište produkty nebo služby, které vaše společnost poskytuje, a to v nejlepším světle. Příklad: Společnost Trey Research nabízí kompletní řešení pro strategické obchodní plánování, od globálních sestav Business Intelligence po cílené analýzy trhu. Úvod

3 Obchodní příležitosti
Vyjmenujte potřeby a požadavky, které podle vás mají zákazníci. Příklad: Contoso, Ltd. pracuje na výzkumu a vývoji několika nových produktů, jejichž uvedení na trh se plánuje na fiskální rok [datum]. Teď přišel čas: identifikovat cílový trh pro tyto produkty, pochopit, jak prezentovat jejich značku a kam je zařadit do portfolia, identifikovat konkurenci a vyzkoušet, jak budou produkty úspěšné. Zvažte také stálou podporu, které vám pomůžou reagovat na změny na trhu. Obchodní příležitosti

4 Vyjmenujte produkty nebo služby poskytované vaší společností, které pomůžou zákazníkům splnit jejich cíle. Příklad: Trey Research využívá různé výzkumné metody, díky kterým může poskytovat podporu v následujících oblastech: Strategie vstupu na trh Uvedení produktu a značky na trh Informace a data o konkurenci Analýza trhu, její revize a sledování situace Naše produkty a služby

5 Náklady společnosti Trey Research* Náklady společnosti A*
Zdůrazněte, jaké finanční výhody zákazník získá. Porovnejte náklady na váš produkt nebo službu s jedním nebo více konkurenty. Přizpůsobené služby v oblasti výzkumu Náklady společnosti Trey Research* Náklady společnosti A* Analýza vstupu na trh X Porovnávání požadavků pro dané odvětví Analýza cen a značek Prognostika a plánování Předplacené služby v oblasti průzkumu trhu Zprávy o trhu spotřebního zboží Globální online databáze Business Intelligence Porovnání nákladů * Náklady na přizpůsobené služby v oblasti výzkumu závisí na rozsahu projektu.

6 Naše silné stránky Spotřební zboží a služby Výzkumná síť
Zboží dlouhodobé spotřeby Elektronika Zdravotní péče Potravinářství Výzkumná síť Globální data Srovnávací testy Informace o značkách Trendy Trh průmyslu a technologií Finance Multimédia Strojírenství Obchod Služby B2B Naše silné stránky

7 Hlavní výhody produktu nebo služby
Shrňte hlavní výhody, které propagovaný produkt nebo služba přináší. Příklad: Investice pro průzkumu trhu je investicí do úspěchu vašeho produktu! Poznejte své zákazníky Poznejte svou konkurenci Správné načasování je klíčové Sledujte situaci a reagujte na ni Hlavní výhody produktu nebo služby

8 Načrtněte další kroky pro objednávky nebo zakoupení vašich produktů nebo služeb.
Příklad: Jak u společnosti Trey Research zadat průzkum trhu: Definice projektu Na první schůzce společně definujeme váš projekt. Předložení výzkumného návrhu Potom vám předložíme k vyhodnocení výzkumný návrh. Zahájení výzkumu Jakmile návrh schválíte, sestavíme tým zkušených odborníků, kteří provedou výzkum a analyzují zjištěné informace. Poskytování další podpory I po předání zprávy s vámi budeme spolupracovat, abyste mohli ze zjištěných výsledků vytěžit maximum. Další kroky

9 Uveďte kontaktní údaje klíčových osob ve vaší společnosti.
Případně zadejte také ový kontakt a webovou adresu. Kontaktní údaje


Stáhnout ppt "Prodeji produktu nebo služby"

Podobné prezentace


Reklamy Google