POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
PŘEDMATEMATICKÁ OBLAST 3 Použité odkazy Obrázky: vlastní zdroje.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Pozornost, soustředěnost, paměť
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
Poznávací schopnosti, vnímání
Rozhledna Marta Strnadová.
Hrášek – počítání kuliček
Co nepatří do dárku Vnímání.
Olympijské DISCIPLÍNY VE VODNÍCH SPORTECH
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
Logopedie R - Ř JAZYK A ŘEČ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
Vstávej semínko, holala.....
Rybolov – poznej svou značku
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
RYTMUS SLUCHOVÉ VNÍMÁNÍ.
MY DAY Jazyk a řeč.
Ovocný salát pro maminku
Dopravní prostředky.
Nářadí – velikost, počet
Děti a sport Jazyk a řeč.
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
Vývoj motýla Vnímání.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
BRAMBORA Příroda kolem nás.
Recyklace plastu PŘÍRODA.
Vůle, vytrvalost, city a jejich projevy
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
Domaluj druhou polovinu
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Vytleskej podle slabik
Stavíme hrady Vnímání.
Jak se upravit do divadla
Co nepatří do stáje VnímánÍ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Bc. Miloslava Vavříková
EXOTICKÁ ZVÍŘÁTKA – skládání obrázků
Dobroty z vajec podoblast.
Človíček a jeho tělo zdraví.
Zvuky zvířat Sluchové vnímání.
JITEX – Jak vznikne tričko?
Sázíme brambory do řádku
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Strom pro zvířata Vnímání, jazyk a řeč.
Tělo - kostra Lidské tělo.
Mícháme barvy vnímání.
POKUS S PŘELÉVÁNÍM VODY DO RŮZNÝCH NÁDOB
Ptactvo našich krajů VNÍMÁNÍ, porovnávání, ZÁKLADNÍ MATEMATICKÉ POČTY,
Motýlí křídla vnímání.
STOLOVÁNÍ sebeobsluha.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Srovnej botičky do botníku
Transkript prezentace:

POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ KOVÁŘ KUJE POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ

KOVÁŘ

KUJE

PODFUKUJE

VÝHEŇ

KLADIVO - ŽELEZO

MĚCHY

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

-CO DĚLÁ KOVÁŘ – VYRÁBÍ PŘEDMĚTY Z KOVU -CO ZNAMENÁ SLOVO – KUJE – OPRACOVÁVÁNÍ ROZŽHAVENÉHO ŽELEZA KLADIVEM -K ČEMU SLOUŽÍ MĚCHY – MAČKÁNÍM SE VYRÁBÍ PROUD VZDUCHU, ABY KOVÁŘKA MOHLA PODFUKOVAT – ROZMÍCHÁVAT OHEŇ, ABY LÉPE HOŘEL -S JAKÝM MATERIÁLEM KOVÁŘ PRACUJE – PŘEVÁŽNĚ SE ŽELEZEM -JAKÉ POUŽÍVÁ NÁSTROJE – KLADIVO, KLEŠTĚ CO UMÍME NOVÉHO: Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použité odkazy Vlastní ilustrace

Metodický pokyn Integrovaný blok: poznávání, řemesla Popis Děti se zábavnou formou seznamují s řemeslem kovářským Očekávání a cíle Děti se seznámí nejen se samotným řemeslem, ale také s novými pojmy Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Děti se seznamují s kovářským řemeslem a také novými pojmy, které s tímto řemeslem souvisejí. Na snímku č. 8 se děti učí písničku o kovářovi za pomoci obrázků a zpěvu dětí. Na snímku č. 9 děti již zpívají bez doprovodu dětského sboru. Na snímku č. 10 si opakujeme nově naučené slovní výrazy. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ Děti na výukových kartičkách hledají všechny výrobky, které od kováře pochází a připínají na magnetickou tabulku. S dětmi si poté snažíme vybavit písničku nebo básničku, kde se kovář vyskytuje Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Projevovat zájem o knížky, soustředěně poslouchat četbu, hudbu, sledovat divadlo, film Vnímat, že je zajímavé dozvídat se nové věci, využívat zkušeností k učení Postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí Projevovat zájem o nové věci, dotazovat se při neporozumění, zkoušet, experimentovat Nechat se získat pro záměrné učení Odlišit hru od systematické povinnosti Zacházet s předměty digitální technologie, využívat nejzákladnější funkce počítače (zapnout-vypnout, práce s myší, jednoduchou klávesnicí) Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.