Nářadí – velikost, počet
Seřaď od nejmenšího
Seřaď od nejmenšího
Seřaď od nejmenšího
Kolik máme kladiv? Vyber číslo 2 3 4
Kolik je šroubováků? 2 4 1
Kolik je kleští? 2 4 1
Poznáš, co to je? Dotyková obrazovka, připojená k PC Didaktický kufřík - KUMUČ
K tisku
Prvky polytechnické výchovy Vzdělávací oblast: Dítě a jeho psychika Vzdělávací podoblast: Poznávací schopnosti Integrovaný blok: Já, ty, my a vnímání Téma: Nářadí Konkretizované výstupy: Dítě sleduje očima předměty, dokáže je řadit podle velikosti, určí jejich počet. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Zdroje ilustrace – vlastní obrázky Pomůcky: Počítač a interaktivní obrazovka KUMUČ – nůžky, tabulka, magnety Vystřižené obrázky Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s interaktivním výukovým materiálem Materiál slouží k seznámení se základním nářadím v tatínkově dílně. Děti řadí nářadí podle velikosti, určují počet. Dětem vytiskneme obrázky a pracují podle instrukcí učitelky na magnetické tabulce. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.