BALONKY OSLAVY A HRY.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

PEČEME KOLÁČE Z jakých surovin se peče koláč? 2.
HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
VESELÉ SPORTOVNÍ POČÍTÁNÍ PŘEDMATEMATICKÁ GRAMOTNOST.
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
VÝROBA VELIKONOČNÍHO PŘÁNÍ JE TU JARO. Jarní velikonoční kuřátko 2.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
Poznej a zahraj písničku
Korálky pro nejmenší Spočítej korálky podle barev.
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
STRAVA HRAVĚ A ZDRAVĚ.
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Poznávací schopnosti, vnímání
Paměť, pozornost, Sociabilita
CIRKUS od nejmenšího.
ÚKOLY SKŘÍTKA TicháČKA – barvy na značkách II.
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Ticháček zpívá a hraje Hudební nástroje.
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
POSLOUPNOST OBLÉKÁNÍ od spodků ke svrškům….
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Naši skřítkové písnička.
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
Pantomima – povolání I. Poznej co kdo dělá?.
Prostorová orientace,vnímání, počet
MY DAY Jazyk a řeč.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Svět hudby Hudební nástroje.
Maminka vaří.
Dopravní prostředky.
Brzy budu školákem Nad – pod - vedle.
Stavitelé českých hradů
Nářadí – velikost, počet
Na stavbě stroje.
NÁŠ TÁTA ŠEL NA HOUBY Houby, houby, houbičky…..
Prostorová orientace, počítání
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
Logo pro veverky a kamarády
Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace
Kolik jich berušky mají?
DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY Co tam nepatří, co pluje po vodě, co létá ve vzduchu, co jezdí po silnici, co jezdí po cestě.
KOLEKTIVNÍ SPORTY MATEMATIKA.
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
ŘADY ZVÍŘAT KDO TAM (NE)PATŘÍ?.
seřaď jednotlivé členy
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Kolik svíček na dort vnímání.
Poznávací schopnosti - nářadí
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Umíš je pojmenovat a umístit?
Orientace v řadě.
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
POVOLÁNÍ Složky integrovaného záchranného systému
JITEX – Jak vznikne tričko?
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
Postavičky z přírodnin
Transkript prezentace:

BALONKY OSLAVY A HRY

Nafoukni balonky všech barev…

Seřaď balonky od největšího k nejmenšímu… Jakou barvu má ten největší?

Ano, největší je zelený balonek. A který je na řadě po něm?

Už jsou dva…a který je další?

Už jsme v půlce…pokračujeme…

Už zbývají jen dva. Je větší červený nebo fialový balonek?

Výborně, balonky jsou seřazené. Zkuste se i vy seřadit podle velikostí balonků, které jste si nafoukli… A co se seřadit třeba podle výšky toho, kdo balonek drží?

Kolik je v kyblíku balonků od jednotlivých barev? 1 2 3 4 3 2 2 3 4 3 2 1 4 3 2 3 2 1

Pokud chceš dát každému kamarádovi do každé ruky balonek, kolik balonků budeš potřebovat? 7 8 9

A co se s těmi balonky v kyblíku dělá? Při hře házíme… Rozmístíme je po zahradě. A trefujeme

Materiály, pomůcky a technické vybavení Použitý zdroj obrázků http://pixabay.com Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka, připojená k PC Didaktický kufřík - KUMUČ (nafukovací balonky)

Metodický postup Na začátku prezentace na téma „balonky“ si každé dítě nafoukne barevný balonek – u prvního snímku zopakujeme základní barvy. Navazuje řazení balonků (na dotykové obrazovce i v reálu) podle kritéria. Ve třídě se mohou děti řadit dle barev duhy, velikosti balonků, věku jejich držitelů…Na několik skupinek se mohou děti rozdělit i podle barev balonků. Na dalším snímku děti balonky různých barev počítají a dělí se o ně. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Snímek č.2 – po dotyku na jednotlivé kapky se „nafouknou“ různobarevné balonky Snímek č.3-8 - série snímků, kde dotyk na správnou odpověď automaticky posune prezentaci na další snímek. Balonky, které jsou špatnou odpovědí, se zahýbou nebo zmizí. Snímek č.9 - tlačítko se špatnou odpovědí po dotyku zmizí, správná odpověď spustí potlesk. Snímek č.10 – balonky po dotyku odputují ke čtyřem dětem. Správné tlačítko spustí dotykem potlesk, špatná zmizí. Snímek č.11 – po dotyku na obrázky se postupně objevují navazující obrázky a texty Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy VZDĚLÁVACÍ OBLAST – Dítě a jeho psychika (psychologická) VZDĚLÁVACÍ PODOBLAST – Poznávací schopnosti – Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace. Dosažené konkretizované výstupy – rozumět a používat pojmy označující velikost; třídit a řadit prvky dle daného kritéria; chápat číslovku jako počet prvků; orientovat se v číselné řadě. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.