Porovnání vlastností vodíku a kyslíku

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Orbis pictus 21. století Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Mikrovlnné trouby.
Advertisements

Doprava ROZMĚRY Který obrázek je největší? Který obrázek je nejmenší?
Německý jazyk Vánoce Online diskuse k virtuální hospitaci – Gymnázium F. X. Šaldy, Liberec Vyučující: Mgr. Renata Šípová Expert: Mgr. Jana.
ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV : VY_32_INOVACE_10_09_F9_Hanak AUTOR : Ing. Roman Hanák TÉMA : Vedení elektrického proudu v polovodičích.
Orbis pictus 21. století Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Systémy moderních elektroinstalací.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ J. E. Purkyně Libochovice AUTOR: RNDr. Adéla Lipšová NÁZEV: VY_52_INOVACE_23_BEZPEČNOST PRÁCE TÉMA: BEZPEČNOST PRÁCE ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
CLIL shower Tento projekt je spolufinancov á n z Evropsk é ho soci á ln í ho fondu a st á tn í ho rozpočtu Česk é republiky.
PŘEDMĚTY ZE SKLA TŘÍDÍME ODPADY. Co je na obrázku? 2.
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
Práce s pohádkou Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 1 Jak pejsek s kočičkou.
Co se přihodí … než se fotka narodí?
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
MATEMATIKA a VÚP RNDr. Eva Zelendová
Tato prezentace byla vytvořena
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Proměny vody Alena Maurová.
Snídaně – oběd - večeře ZdravÍ, bezpečí.
KTERÝCH HRAČEK NA PÍSKOVIŠTI JE STEJNÝ POČET JAKO PUNTÍKŮ VE ČTVERCI?
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_05_F9_Hanak TÉMA: Střídavý proud
Velikost nářadí.
Najdi jarní květinu, která se nachází jen jednou
Ticháček s nimi hledá cestičky…
Science Gate / Brána k poznání přírodních věd
Grafomotorika - geometrické tvary
Co se ztratilo a co to způsobí ?
ZVÍŘATA Kde které potkám?.
NÁŘADÍ.
Jsem děvče - čím budu? Povolání.
VÝROBA ŚÍPKOVÉHO ČAJE sebeobsluha.
ZDOBENÍ VÁNOČNÍHO STROMKU
NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_06_F9_Hanak TÉMA: Střídavý proud
Jak nám roste krokus vnímání.
Včela medonosná.
Život v rybníce Jana Kučerová.
POVOLÁNÍ.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_03_F9_Hanak TÉMA: Elektromagnetické jevy
Vnímání, poznávací schopnosti
ŽÁBY, ŽABKY A ŽABIČKY.
CIRKUS orientace.
OVOCE A BARVY …procvič postřeh.
HODINY - poznej stejný čas, velikost
Brána fantazii otevřená aneb o vnímání literatury
NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_09_M8_Hanak TÉMA: Lineární rovnice
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
Jak správně zacházet s knihou
Stíny ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
PYRAMIDA ČASU Od narození do stáří.
LET MOUCHY vnímání, pozornost.
JAZYK A ŘEČ Poznávací schopnosti – ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ, UČENÍ
Orientujeme se v prostoru
Jak parkovat auta Radka Knotková.
Co si vezmu na….
Pohyb ve vesmíru Grafomotorika.
GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ.
Schůzka fakultních provázejících učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
UA104 – Didaktika informatiky I
Barevné korálky vnímání.
NAŠE DOVEDNOSTI CO UŽ UMÍM.
RIZIKA PŘI ZIMNÍCH SPORTECH
Řemeslo má zlaté dno Autorky: J…,A….
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
Hudební nástroje vnímání.
Výroba velikonočního košíčku
Na poli a v lese stroje.
Transkript prezentace:

Porovnání vlastností vodíku a kyslíku CHEMIE Porovnání vlastností vodíku a kyslíku On-line diskuse k virtuální hospitaci – 11. 10. 2011 Gymnázium Pierra de Coubertina Tábor Vyučující: RNDr. Petr Koloros Expert: prof. PhDr. Martin Bílek, Ph.D.

Struktura hodiny Opakování informací o vodíku a kyslíku z předchozí výuky Demonstrační důkazové pokusy provedené žáky Upozornění na předkreslené schéma na tabuli (pojmová mapa k tématu hodiny) Frontální důkazové pokusy s využitím žákovských souprav Demonstrační pokusy učitele (příprava vodíku v Kippově přístroji, redukční vlastnosti vodíku, příprava kyslíku atd.) Zápisy poznatků z experimentů do schématu na tabuli Shrnutí hodiny

Poznámky a připomínky k vyučovací hodině Experimenty „nabitá“ vyučovací hodina chemie Zkušený učitel – experimentátor Využívání různých typů školního chemického experimentu Zajímavý pokus o propojení pojmové mapy a experimentální činnosti Zájem studentů o experimentování, i přes přemíru různých aktivit dodržena kázeň a sled učitelem navozovaných činností Výborné komunikační schopnosti učitele

Otázky k diskusi Experimentální náplň hodiny: Jak dlouho trvala příprava všech laboratorních pomůcek a chemikálií a zápisu na tabuli? Jak často se toto dá ve školním roce připravit? Pojmová mapa: Jak ji uvést do vyučování? Jaký byl cíl pro její využití ve vztahu k tématu hodiny? Je rozdíl v pojmech „pojmová mapa“ a „myšlenková mapa“? Bezpečnost práce: Je má kritika týkající se nevyužitých ochranných pomůcek relevantní? Využíváte ochranné pomůcky v laboratorních cvičeních i v hodinách? Jaký máte názor na použití ochranných brýlí? Didaktická technika: Pomohla by prezentaci didaktická technika jako např. vizualizér s dataprojektorem? Nebo jde spíše o další komplikaci provedení i „odreálnění“ demonstračního pokusu?

Děkuji za pozornost. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a rozpočtem České republiky.