Aplikace nových forem marketingu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Advertisements

Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti Autor bakalářské práce: Zuzana Kodýdková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Daňové a odvodové zatížení podnikatelů v ČR Autor bakalářské práce:Lucie Minaříková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Dopady účetní reformy veřejných financí v konkrétních podmínkách vybrané.
Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec Vedoucí bakalářské práce:Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Mgr. Adéla.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Marketingový plán podniku
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Obhajoba bakalářské práce
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Financování a účetnictví základních škol
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vývoj předpisů týkajících se majetku podniku a změny účtování majetku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Řízení zásob ve výrobním podniku
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Aplikace nových forem marketingu
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Obhajoba bakalářské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
zakladatelský projekt fitness centra GymForAll
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Povolání logistický manažer
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
České Budějovice, červen 2016
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
Řízení zásob ve výrobním podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec
Transkript prezentace:

Aplikace nových forem marketingu Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Aplikace nových forem marketingu červen 2016 Autor práce: Filip Coufal Vedoucí práce: Ing. Kamila Tišlerová Oponent práce: Ing. Jakub Hořický

Motivace a důvody řešení problému Odborná praxe Zajímavost tématu Oblíbenost marketingu Výsledky výzkumu

Cíl práce Cílem práce je pro zvolenou společnost navrhnout takové nové formy marketingu, které by měly větší efektivnost, než formy stávající. Posuzovány budou zejména možnosti marketingu mobilního, virálního, obsahového, dále práce na sociálních sítích a vytváření komunit. Přínosem práce bude komparace tradičního a nového řešení, na jejímž základě bude prokázána opodstatněnost zapojení nových forem marketingu.

Hypotézy POTVRZENO NEPOTVRZENO Internet je nejvyužívanějším médiem studentů, při hledání vysoké školy.  Názory studentů se budou v dotazníku lišit dle právního typu školy.  Stávající formy marketingu VŠTE se dají více zefektivnit. Investice do reklam na vysokoškolských portálech je výhodná. NEPOTVRZENO VŠTE využívá všechny nové formy marketingu.  VŠTE by měla investovat do SEO optimalizace. 

Použité metody SWOT analýza Dotazníkové šetření Analýza výsledků vyhledávání Analýza marketingových nástrojů Subjektivní pozorování a diskuse

Dosažené výsledky Mobilní marketing > aplikace, design, reklama Virální marketing > Studentská Unie, ESN Obsahový marketing > text, grafika, návrh Email marketing > veletrhy, soutěže, hry Sociální sítě > relevance, přidaná hodnota, konverze Komparace forem > nové jsou levnější, ale náročnější

Komparace forem Stávající formy: Nové formy: Celkem 11 Celkem 13 Náklady 727 000 Kč Náklady 297 800 Kč Jednoduchá realizace Složitá realizace Klesající efektivnost Rostoucí efektivnost Potenciál redukce Potenciál vylepšení

Přínos práce Nové poznatky a nápady Analýza studentských požadavků Užitečné návrhy a podklady pro realizaci Komparace nových a stávajících forem

Závěrečné shrnutí Hypotézy byly potvrzeny nebo vyvráceny Návrhy opatření jsou užitečné Cíl práce byl splněn

Odpovědi na otázky vedoucího a oponenta Vedoucí práce: Na základě čeho jste sestavil SWOT analýzu, když jste se danou problematikou vůbec nezabýval? Oponent práce: V návrzích opatření doporučujete zredukovat investici do rádiových spotů. Bral jste v potaz i podprahové vnímání?

DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST