Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku"— Transkript prezentace:

1 Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Autor bakalářské práce: Lukáš Cvik Vedoucí bakalářské práce: Ing. Romana Píchová, DiS

2 Motivace a důvod řešení daného problému
Znalost společnosti MeCon sport style s.r.o. Nadstandartní vztahy s vedením společnosti Vstřícné jednání a poskytování potřebných informací Zajímavost tématu

3 Cíl práce Analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu ve vybraném podniku. Na základě výzkumu navrhnout úpravu stávajícího marketingového mixu

4 Výzkumné otázky Je společnost ve svém oboru dostatečně známá?
Má okolí společnost v podvědomí? Je marketingový mix, který firma používá dosti působivý?

5 Použité metody Analýza vnějšího prostředí (PESTEL)
Analýza vnitřního prostředí Analýza SWOT Porterův model pěti sil Bostonská matice BCG Dotazníkové šetření

6 Dosažené výsledky Produkt Cena Distribuce Marketingová komunikace

7 Závěry Odpovědi na výzkumné otázky Dotazníkové šetření

8 Vaše dotazy?

9 Děkuji Vám za pozornost


Stáhnout ppt "Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku"

Podobné prezentace


Reklamy Google