Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec"— Transkript prezentace:

1 Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec
Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

2 Motivace a důvody k řešení problému
Atraktivní, zajímavé a perspektivní téma Vytvoření stručného návodu k zapojení mobilního marketingu do podnikání Budoucnost marketingu

3 Cíl práce Cílem bakalářské práce je analýza možností využití mobilního marketingu v ČR. Identifikuje a vyhodnocuje náročnost a možné přínosy pro organizaci. Dílčím cílem je vytvoření manuálu pro zavedení určitých forem mobilního marketingu.

4 Výzkumné otázky Jaké má firma/podnikatel možnosti, chce-li využít/zapojit do svého podnikání mobilní marketing? Jaké jsou výhody, nevýhody a orientační náklady jednotlivých způsobů využití/zapojení forem mobilního marketingu?

5 Použité metody Škálování, pozorování, research a studium dostupných dokumentů a zdrojů Řízený rozhovor Syntéza získaných dat a informací Vytvoření stručného manuálu a shrnutí potřebných informací

6 Zapojení mobilního marketingu do podnikání
Kroky před rozhodnutím o zapojení mobilního marketingu Kroky potřebné k zapojení mobilního marketingu Údržba správné funkčnosti mobilního marketingu

7 Marketingové kanály Webové stránky - responzivní - desktopové - více variant současně Mobilní aplikace Kombinace

8 Zdroje návštěvnosti Direct Referral Organic & Paid search Bannery
Sociální sítě E-shop vyhledávače/srovnávače SoLoMo

9 Kontrola, úpravy a inovace
Změna/přidání grafických či textových prvků Aktualizování obsahu Rozložení prvků webové stránky Přidání/zrušení/změny funkcionalit Změny v oblasti zajištění zdrojů návštěvnosti Změny v samotných marketingových kanálech Cyklická obměna / přeměna

10 Dosažené výsledky a přínos práce
Shromáždění, objasnění a poskytnutí základních a potřebných informací k tématu Srovnání jednotlivých variant a možností zapojení mobilního marketingu Vytvoření stručného manuálu pro potenciální zájemce o využití mobilního marketingu

11 Závěrečné shrnutí a doporučení
Možnosti mobilního marketingu Responzivita Mobilní aplikace Kombinace marketingových kanálů a zdrojů návštěvnosti Vlastní názory Doporučení pro další zpracování

12 Doplňující otázka od vedoucí práce
Co je podle Vás největší bariérou pro ještě větší rozšíření mobilního marketingu v podmínkách ČR?

13 Doplňující otázky oponenta práce
Jakou má dle Vás budoucnost propojení mobilních aplikací a chytrých hodinek? V čem vidíte budoucnost mobilního marketingu? Jaké nedostatky vidíte v mobilním marketingu v ČR? Jaké jsou rozdíly v této oblasti mezi ČR a zbytkem světa?

14 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec"

Podobné prezentace


Reklamy Google