Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky"— Transkript prezentace:

1 Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky Autor práce: Jakub Marek Vedoucí práce: Ing. Roman Švec, Ph.D. Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

2 Motivace a důvody k řešení daného problému
Zajímavé a aktuální téma Rozšíření znalostí v oboru Souvislost se zaměřením studia

3 Cíl práce Cílem bakalářské práce je analyzovat nákupní atmosféru a uplatňování zásad merchandisingu v konkrétní obchodní jednotce. Dílčím cílem je porovnání nákupní atmosféry a merchandisingu u konkurenční maloobchodní jednotky a návrh na zlepšení v analyzované oblasti.

4 Výzkumný problém Srovnání merchandisingu a nákupní atmosféry zkoumaných obchodních jednotek Výzkumná otázka č. 1: Jsou velké rozdíly mezi merchandisingovými zásadami mezi jednotkami? Výzkumná otáčka č. 2: Vybírají si zákazníci jednotku COOP TIP podle vzdálenosti? Výzkumná otázka č. 3: Zákazníci, kteří nakupují častěji v prodejně COOP TIP, hodnotí lépe rozmístění sortimentu?

5 Použité metody Odborná literatura Vlastní pozorování Komparace
Dotazníkové šetření Diskuze výsledků pozorování a dotazníkového šetření

6 Výzkumná otázka č. 1 Jsou velké rozdíly mezi merchandisingovými zásadami mezi jednotkami? Dodržování zásad COOP PLUS JIP Ano 13 10 Částečně 1 4 Ne 6

7 Výzkumná otázka č. 2 Vybírají si zákazníci jednotku COOP TIP podle vzdálenosti?

8 Výzkumná otázka č. 3 Zákazníci, kteří nakupují častěji v prodejně COOP TIP, hodnotí lépe rozmístění sortimentu?

9 Návrhy opatření Orientační systém – 16 778 Kč Úsek pečiva - 3 344 Kč
Příslušenství k nákupním košíkům – Kč

10 Shrnutí Provedena analýza nákupní atmosféry a merchandisingových zásad v jednotkách COOP TIP a PLUS JIP Porovnání obou jednotek Výzkumné otázky zodpovězeny Navrženy možná zlepšení

11 Doplňující dotazy Od vedoucího práce
Na str. 64 navrhujete změnit systém vážení zeleniny ze samoobslužného na systém, kdy bude zboží váženo na pokladnách. Zdůvodněte svůj návrh. Jaké klady a zápory přinese váš návrh v provozu zkoumané obchodní jednotky? Od oponenta práce Navrhujete vážení ovoce a zeleniny na pokladně. Uveďte konkrétní náklady tohoto opatření a jeho přínos.


Stáhnout ppt "Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky"

Podobné prezentace


Reklamy Google