Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím"— Transkript prezentace:

1 CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan Herink Vedoucí BP: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent BP: Ing. Martíšek František Červen 2016

2 Motivace a důvody k řešení daného problému
Vlastní zájem o dané téma Zaměření obchodní podnikání Rozšíření znalostí v oboru Dostupné zdroje informací

3 Cíl práce Analýza a zhodnocení současného stavu CRM ve vybrané maloobchodní jednotce Doporučení pro změny, které by vedly ke zlepšení současného stavu.

4 Výzkumný problém Spokojenost zákazníků s obchodem Zjištění nedostatků
Eliminování a zlepšení nedostatků pro zkvalitnění obchodu Personál, produkt, doprava, servis, cena

5 Představení podniku E-shop 2008, kamenná prodejna 2010 Sídlo v Praze
Tým 4 pracovníků Plavání, házená, volejbal, basketbal,.. Obrat 10 mil.

6 Použité metody Odborná literatura Vlastní zkušenosti a pozorování
Dotazníkové šetření Zhodnocení a analýza dat

7 Dosažené výsledky a přínos práce
Inovace, nové technologie, kvalita, image Dodavatel Nike Bannerová reklama Kamenná prodejna

8 Závěrečné shrnutí Analýza současného stavu CRM v podniku splněna
Navržené změny stanoveny Cíl práce splněn

9 Otázky od vedoucího a oponenta práce
V rámci doporučení zmiňujete bannerovou reklamu. Uveďte její konkrétní klady a zápory v kontextu Vámi vybraného podnikatelského subjektu. Jak firma řeší případné problémy nespokojených zákazníků s kvalitou zboží, dodáním zboží, sortimentem, cenami, jaké poskytuje záruky a jaká jsou specifika reklamačního řádu.

10 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím"

Podobné prezentace


Reklamy Google