Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Hodnota vnímaná zákazníkem

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Hodnota vnímaná zákazníkem"— Transkript prezentace:

1 Hodnota vnímaná zákazníkem
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem Autor bakalářské práce: Hana Čubová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Barbora Komendová České Budějovice, červen 2016

2 Motivace a důvody k řešení daného projektu
Vysoká využitelnost výsledků výzkumu v praxi Osobní zájem o danou problematiku

3 Cíl práce Cílem práce je na konkrétním produktu/službě identifikovat hodnotu (strukturu, preference), které zákazník vnímá a porovnat s hodnotou nabízenou vybraným podnikem. Bude proveden vlastní výzkum, na jehož základě bude vnímaná hodnota analyzována. Dílčím cílem práce je nalezení rozdílů mezi tím, co firma nabízí a tím, co zákazník požaduje, a pokud tyto rozdíly budou zjištěny, tak i navrhnout možné způsoby jejich odstranění. Pro danou společnost budou formulována doporučení, jak se stávajícími prostředky zvýšit vnímanou hodnotu a tedy i atraktivitu nabízených produktů/služeb.

4 Výzkumné otázky 1) Jaká je struktura vnímané hodnoty potencionálních zákazníků při výběru jezdecké školy? 2) Do jaké míry je schopen areál Dvůr Krutěnice nabídnout požadované hodnoty svým zákazníkům? 3) Souvisí zákazníkem vnímaná hodnota s úrovní jeho jezdeckých dovedností?

5 Metodika práce Dotazníkové šetření 700 potencionálních zákazníků
55 stálých zákazníků Řízené rozhovory Vlastní empirické šetření Pozorování

6 Dvůr Krutěnice**** hotel & jezdecký areál
Ubytovací jednotky Restaurace Stáje a jezdecké prostory

7 Průměrná preferenční stupnice potencionálních zákazníků

8 Průměrná preferenční stupnice zákazníků DK

9 Výzkum souvislostí Souvisí vnímaná hodnota s dosaženou jezdeckou úrovní? Minimálně Klesá hodnota prostředí postupně o 7,55% Zvyšuje se hodnota koní

10 Výzkum souvislostí Zákazníci DK plánují v příštím roce čas a peníze v areálu:

11 Vnímaná hodnota versus investice a péče areálu
Vnímaná hodnota zákazníků Koně Trenéři Jezdecký výcvik Prostředí Občerstvení Koně Trenéři Jezdecký výcvik Prostředí Občerstvení

12 Návrhy opatření Nákup koní Vytíženost a únava trenérů Šatny
Zlepšení organizace práce  nákup tabletu Šatny Pesimistická varianta Reálná varianta Optimistická varianta 90 000

13 Závěrečné shrnutí Výzkumné otázky byly zodpovězeny
Návrhy opatření byly stanoveny Cíl práce byl splněn

14 Doplňující dotazy Vedoucí práce:
Můžete stručně okomentovat obrázek č. 4 na str. 54? (vnímaná hodnota versus investice)

15 Děkuji za Vaši pozornost


Stáhnout ppt "Hodnota vnímaná zákazníkem"

Podobné prezentace


Reklamy Google