Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Daňové a odvodové zatížení podnikatelů v ČR Autor bakalářské práce:Lucie Minaříková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor bakalářské práce: Ondřej Netík Vedoucí bakalářské práce:Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent bakalářské práce:Mgr. Stanislav Křída České Budějovice,
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
České Budějovice, červen 2016
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Obhajoba bakalářské práce
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vývoj předpisů týkajících se majetku podniku a změny účtování majetku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Zásobování a účtování zásob ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
České Budějovice, červen 2016
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Účetní závěrka ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti Autor bakalářské práce: Denisa Sukdolová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Josef Medek České Budějovice, červen 2016

Motivace a důvody k řešení daného problému Vlastní zájem o vybrané téma Vybrané téma se týká mé specializace Znalost prostředí Dostupnost informací

Cíl bakalářské práce Cílem bakalářské práce je analyzovat konkurenci na maloobchodním trhu na zvoleném území a z hlediska zvoleného subjektu. Dílčím cílem je, na základě provedené analýzy, navrhnout pro zvolený subjekt taková opatření, která by pomohla zlepšit jeho stávající stav.

Výzkumné otázky 1) Jaká obchodní jednotka představuje největší konkurenci pro Billu na Mánesově ulici? 2) Preferují zákazníci vlastní značky společnosti Billa? 3) Jsou zákazníci spokojeni s výhodami, které jim přináší věrnostní karta? 4) Jsou zákazníci spokojeni s parkovací plochou obchodní jednotky Billa na Mánesově ulici? 5) Vyhovuje zákazníkům počet pokladen v Bille na Mánesově ulici?

Použité metody a analýzy Metoda sběru dat odborná literatura relevantní internetové zdroje dotazníkové šetření Metoda komparace Metoda pozorování Analýzy analýza konkurentů metoda strategických map Porterův model pěti konkurenčních sil vytipování silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb

Představení společnosti Název společnosti: BILLA, spol. s.r.o. Vznik společnosti: 9. listopadu 1990 Společnost má 199 prodejen a okolo 6 000 zaměstnanců V Českých Budějovicích celkem 5 supermarketů BILLA Sídlo vybrané obchodní jednotky: Mánesova 1948, České Budějovice 370 01 Předmět podnikání: řeznictví a uzenářství, pekařství, hostinská činnost, prodej konzumního lihu aj.

Dosažené výsledky Výzkumná otázka č. 1 Jaká obchodní jednotka představuje největší konkurenci pro Billu na Mánesově ulici? Lidl v ulici Boženy Němcové Preference obchodní jednotky

Dosažené výsledky Výzkumné otázky č. 2 a 3 Jsou zákazníci spokojeni s výhodami, které jim přináší věrnostní karta? Preferují zákazníci vlastní značky společnosti Billa? Spíše spokojeni Spokojenost s věrnostní kartou Někdy Preference vlastních značek

Dosažené výsledky Výzkumná otázka č. 4 Jsou zákazníci spokojeni s parkovací plochou obchodní jednotky Billa na Mánesově ulici? Zákazníci nejsou spokojeni Řešení parkovací plochy

Dosažené výsledky Výzkumná otázka č. 5 Vyhovuje zákazníkům počet pokladen v Bille na Mánesově ulici? Zákazníkům počet pokladen vyhovuje Dostatek pokladen

Návrhy opatření Lepší přehlednost prodejny Zavedení nákupních košíků na kolečkách Zavedení pokladny do 10 položek Přestavba výdejního místa na lístky či jeho úplné odstranění

Závěrečné shrnutí Cíl bakalářské práce byl splněn Výzkumné otázky byly zodpovězeny Opatření byla navrhnuta

Doplňující otázky Od vedoucí práce: Od oponenta práce: Z jakého důvodu jste se rozhodla, že v rámci analýzy konkurence se zaměříte mimo jiné právě na vlastní značky? Uveďte výhody a nevýhody vlastních značek z hlediska obchodníka. Od oponenta práce: V návrzích opatření uvádíte možnost výměny automatu na parkovací lístky za pracovníka, který bude lístky vydávat. Je dle Vašeho názoru z pohledu nákladů Billy tato možnost finančně výhodnější?

Děkuji Vám za Vaši pozornost.