Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša."— Transkript prezentace:

1 Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša Slavíčková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. Milena Zimmermannová červen 2016

2 MOTIVACE A DŮVODY K ŘEŠENÍ DANÉHO PROBLÉMU
Získání znalostí a zkušeností Osobní zájem o danou problematiku Přístup k informacím (spolupráce se zaměstnanci a vedením společnosti)

3 CÍL PRÁCE Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu ve společnosti Schneider Electric s. r. o. na Slovensku.

4 POUŽITÉ METODY SWOT analýza, PEST analýza, Porterův model pěti sil.

5 PŘEDSTAVENÍ SPOLEČNOSTI
Obchodní jméno: Schneider Electric Slovakia spol. s. r. o. Sídlo: Karadžičova 16 Bratislava Předmět podnikání: distribuce el. energie, průmyslná automatizace a řízení, instalační systémy, zálohování el. energie a chlazení Počet zaměstnanců: 100 Webové stránky:

6 SWOT ANALÝZA Silné stránky Příležitosti
Kvalitní výrobky s garancí bezpečnosti Možnost vstupu na nové trhy EU Dobré jméno společnosti s dlouholetou tradicí Spolupráce s jinými subjekty Obchodní značka, která je zárukou kvality Nový výrobek (technologie) Úzké a trvalé vztahy se zákazníky a partneři Rozšíření výroby Slabé stránky Hrozby Vyšší cena některých produktů oproti konkurenci Náhlý úpadek firem v regionu Zákazníci Stávající konkurence Nedostatek kvalifikované pracovní síly Ekonomická krize Distributoři, systémoví integrátoři, výrobci rozvaděčů, projektanti Korupce v ekonomice

7 VYHODNOCENÍ SWOT - útočná pozice - útočná pozice
- využití silných stránek - dominanta ve své lokalitě - snížení cen – přilákání nových zákazníků

8 PEST ANALÝZA Politické faktory – životní prostředí
Ekonomické faktory – inflace, nezaměstnanost Sociální faktory – úroveň vzdělání, životní styl Technologické faktory – nové výrobky

9 VYHODNOCENÍ PEST ANALÝZY

10 PORTEROVA ANALÝZA Konkurence – Legrand, Werma, Siemens, Patlite
Dodavatelé – Sarel, Merten, Ceelog, Pelco, APC Odběratelé – Hagard Hal. s. r. o., Verex Elto s. r. o., PPA Energo s. r. o., Emerson Network Power s. r. o., I – center s. r. o. Substituty - nahrazení výrobku vlastním výrobkem

11 NÁVRHY OPATŘENÍ rozšíření sortimentu výrobků a zdokonalování dosavadních produktů informovanost pomocí webových stránek služby „šité na míru“ – individuální přístup k zákazníkům

12 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ Analýzy vnitřního prostředí
Analýzy vnějšího všeobecného okolí realizované pomocí PEST analýzy Vnitřní odvětvové okolí uskutečněné pomocí Porterovy analýzy pěti sil Cíl práce byl splněn.

13 DOPLŇUJÍCÍ DOTAZY Vedoucí práce:
Jak dalece souvisí použití marketingových nástrojů s makroekonomickým prostředím v každé zemi. Vysvětlete nejvýznamnější odlišnosti obou trhů. Oponent práce: Vidíte snižování nákladů ve firmě pouze formou snižování počtu administrativy?

14 DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST


Stáhnout ppt "Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša."

Podobné prezentace


Reklamy Google