SAMOSTATNÁ PRÁCE Mgr. René Szotkowski

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.05 Téma: PowerPoint.
Advertisements

Jméno autora Ing. Ladislav Novák Datum vytvoření prosinec2012 Ročník 6. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Informační a komunikační technologie Informatika.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 6 – aplikace informačních technologií Autor: Bc. Pavel Šiktanc Prezentace - snímky Co se všechno.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Prezentace fotografií Číslo DUM: III/2/VT/2/3/55 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Jaro na statku FARMÁŘ A JEHO PRÁCE. Čtyři roční období.
Poznej, který geometrický tvar chybí na obrázku POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI - VNÍMÁNÍ.
Tvorba prezentace Vložení snímku Vyberte si nejvhodnější typ snímku.
PŘEDMĚTY ZE SKLA TŘÍDÍME ODPADY. Co je na obrázku? 2.
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
Prezentace Powerpoint 1 Prezentace vznikla v rámci projektu Škola 21. století, reg. číslo: CZ.1.07/1.3.06/ , který realizuje ZŠ a MŠ Lomnice nad.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Grafická úprava prezentace
Hmyzí hotel Kde kdo bydlí?.
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
Tvorba jednoduché tabulky - rozvrh
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Cirkusová zvířátka - hláska na začátku slova
Seminář pro příjemce OPVK
Hotelová škola Mariánské Lázně Adresa školy
Bylinková zahrádka I. – Jak připravit bylinkový čaj
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Proměny vody Alena Maurová.
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
NAJDI PÍSMENKO skupina písmen N, Š, D, Z, K ZAČÍT HRÁT
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál
KASTELÁN Svazky klíčů.
Vánoční pečení Bc. Barbora Haslová.
Jsem děvče - čím budu? Povolání.
Grafické seznamy a diagramy
Informační gramotnost
ZDOBENÍ VÁNOČNÍHO STROMKU
Strom a keř VY_52_INOVACE_35
Bc. Miloslava Vavříková
Život v rybníce Jana Kučerová.
DUM - Digitální Učební Materiál
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
POVOLÁNÍ.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
OSOBNÍ AUTOMOBILY OCHRANNÉ PROSTŘEDKY.
Název: Pozvánka DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_17
Vnímání, poznávací schopnosti
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
ŽÁBY, ŽABKY A ŽABIČKY.
WORD Vkládání obrázků a klipartů
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
CIRKUS orientace.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
HODINY - poznej stejný čas, velikost
Jak vytvořit dobrou prezentaci
Jak správně zacházet s knihou
PowerPoint.
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
KDO SE NA TEBE DÍVÁ? HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
Malujeme vodovkami vnímání.
PowerPointu Ing. Hana Vláčilová
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Co si vezmu na….
Poznatky ze života zvířat
GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNoST
Odkrývání obrázků – poznej místa
Barevné korálky vnímání.
NAŠE DOVEDNOSTI CO UŽ UMÍM.
Vztah k životnímu prostředí
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
Výroba velikonočního košíčku
Transkript prezentace:

SAMOSTATNÁ PRÁCE Mgr. René Szotkowski TENTO MATERIÁL VZNIKL ZA FINANČNÍ PODPORY EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU A STÁTNÍHO ROZPOČTU ČESKÉ REPUBLIKY

Tvorba výukové prezentace Vytvořte výukovou prezentaci pomocí aplikace Microsoft PowerPoint, která bude rozvíjet téma zvolené po konzultaci s vyučujícím. Vytvořená výuková prezentace bude představovat podporu výuky některého z předmětů vaší aprobace.

Požadavky na vytvoření výukové prezentace prezentace bude obsahovat min. 15 snímků, obsah prezentace musí být smyslný, výběr a umístění jednotlivých prvků musí být logicky odůvodněno, v prezentaci bude vloženo min. 5 obrázků, v prezentaci bude vložen min. 1 WordArt a jeden klipart, v prezentaci bude vložen min. 1 organizační diagram a jeden graf, prezentace bude obsahovat animace, prezentace bude obsahovat min. 1 animovaný gif, prezentace musí mít vzdělávací charakter, ostatní parametry vytvářené prezentace jsou libovolné.

Požadavky na vytvoření výukové prezentace Uvedené požadavky jsou pouze minimální. Je jen na vás, jak dalece využijete svých dovedností a dokážete je prakticky aplikovat. Nevymezené parametry jsou individuální. Jako celek musí být vytvořená prezentace autorsky původní. Hotovou prezentaci je nutné odevzdat nejpozději v zápočtovém týdnu. Prezentaci je třeba odevzdat vyučujícímu v elektronické podobě (uloženou nejlépe na CD – označte jej svým jménem, studijním oborem a akademickým rokem). Jako vzor vám mohou posloužit prezentace, které jsou k dispozici na: http://mict.upol.cz - Studijní opory

Děkuji vám za pozornost