STRAVA HRAVĚ A ZDRAVĚ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

CO POTŘEBUJE FOTBALISTA Bc. Tereza Michalcová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Pozornost, soustředěnost, paměť
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
Paměť, pozornost, Sociabilita
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Jak se chovat v divadle Radka Knotková 1.
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
POSLOUPNOST OBLÉKÁNÍ od spodků ke svrškům….
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Rýmy Jazykový cit.
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
BALONKY pracovní listy.
Pantomima – povolání I. Poznej co kdo dělá?.
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
MY DAY Jazyk a řeč.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Maminka vaří.
Ovocný salát pro maminku
Přiřaď vitamíny Zdraví.
Dopravní prostředky.
Stavitelé českých hradů
Nářadí – velikost, počet
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
ŽIVLY VODA, OHEŇ, ZEMĚ, VZDUCH.
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Skupenství Fyzika.
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace
Kolik jich berušky mají?
Vytleskej podle slabik
Jak se upravit do divadla
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
TRADICE A SVÁTKY.
ŘADY ZVÍŘAT KDO TAM (NE)PATŘÍ?.
poznatky, orientace ve známém prostředí
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Orientace v řadě.
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
JITEX – Jak vznikne tričko?
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Transkript prezentace:

STRAVA HRAVĚ A ZDRAVĚ

Vyber, co je zdravé

Proč je Erikovi špatně. Jaké sladkosti snědl. Kolik jich je dohromady Proč je Erikovi špatně? Jaké sladkosti snědl? Kolik jich je dohromady? Kolik je bonbonů, lízátek, dortíků, čokoládek?

Které ovoce je v tajemném obrázku?

Které suroviny patří na talíř, když je oběd?

Poznáš, co do řady nepatří a proč?

Zdravá pyramida, napadá tě, co znamená a jak ti může pomoci při výběru jídla?

Chceš se dozvědět více? http://www.zdrava5.cz/

Vytvoř si vlastní zdravou pyramidu! 1. nakresli si pyramidu s okýnky-viz. Obrázek-slide 7 2. do prázdných okýnek si nakresli potraviny, které máš rád a které jsou zdravé a zároveň patří do konkrétního okýnka 3. srovnejte si společně s kamarády vaše pyramidy a popovídejte si o tom, co nejčastěji jíte a proč, co vám chutná a co ne, co byste měli omezit-sladkosti a co naopak přidat-ovoce, zelenina a proč

Prvky polytechnické výchovy •      Oblast: Dítě a jeho tělo •      Podoblast: Zdraví •       Dosažené KONKRETIZOVANÉ VÝSTUPY – pedagogové hledají a doplňují prvky polytechnické výchovy a vzdělávání Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Metodický postup Postupujeme snímek od snímku, vždy u každého snímku učitelka dětem popíše obrázky a děti splní úkol, kliknutí jsou pro kontrolu správnosti. Děti by měly být seznámeny se základy zdravého životního stylu, v tomto případě se zdravou stravou. Děti by měly být schopné poznat a správně vybrat to, co je pro jejich zdraví nejlepší. Měly by dokázat posoudit, které potraviny jsou zdravé a které nezdravé. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Postupujeme snímek od snímku, vždy u prvního snímku učitelka dětem popíše obrázky a děti splní úkol, kliknutí jsou pro kontrolu správnosti. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.