hodnoťte ⋆ diskutujte ⋆ plánujte

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rozvojové programy pro VVŠ 8. února Rozvojové programy VVŠ Rozvojové programy 2012 Požadavky vysokých škol v centralizovaných projektech → finanční.
Advertisements

1. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Nýřany Nýřany
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Program rozvoje Ústeckého kraje Obsah prezentace Představení PRÚK účel zpracování struktura PRÚK struktura priorit a opatření indikátory.
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování RVPPK Praha Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.
Hodnocení kvality výuky 2014 – 2015 LS Říjen 2015.
Doprava ROZMĚRY Který obrázek je největší? Který obrázek je nejmenší?
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Hodnocení pedagogických pracovníků manažerská dovednost = účinný nástroj manažerská dovednost = účinný nástroj řízení a kontroly pracovníků řízení a kontroly.
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování Krajské projekty Konference k oblasti primární prevence Praha
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Jsou venkovské školy horší než městské?
Dokument KAP MSK - obsah
Důležité informace pro rodiče vycházejících žáků
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Seminář Evaluace poskytovatelů „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z.
hodnoťte ⋆ diskutujte ⋆ plánujte
Vlastní hodnocení školy Vítejte na dnešní přednášce RNDr. Jiří Kuhn,
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Výrobní faktory v organizaci
RASC Standardy řízení služeb
Rozhodování 1.
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA ČESKÁ LÍPA
Proč je důležité podpořit rozvoj KP ve škole
Hrátky s čerty čert, anděl a Mikuláš.
Střední vzdělávání Maturitní zkoušky Změny právních předpisů
Psychologie práce a organizace Otázky na pracovním pohovoru a CV Matěj Stříteský
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji pro roky
Rozpočet přímých NIV Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 9. prosince 2015 Liberec.
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Cyklus hodnocení Rozhodování / Plánování Motivace týmu
ZVÍŘATA Kde které potkám?.
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Ing. Eva Hodboďová 12. prosince 2013
SEMINÁŘ OZO Ladislav Hejný
Informace o změnách metodiky dotačního řízení Konference primární prevence rizikového chování Praha, Matouš Korbel.
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Maturity 2017/2018 listopad 2017 L. Jíša.
OVOCE A BARVY …procvič postřeh.
Integrovaná střední škola Vysoké nad Jizerou
Setkání kariérových poradců
METODICKÁ PODPORA ŘÍZENÍ KVALITY V ÚZEMNÍCH SAMOSPRÁVNÝCH CELCÍCH
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Odhalení příčin studijních neúspěchů u studentů EF TUL a jejich řešení
Hodnocení a řízení výkonu
KURIKULUM PRO VŠECHNY R. Votavová /
Autoevaluace z pohledu
Výběrové řízení z hlediska právního a psychologického
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Informace k tezím rekodifikace
Prodeji produktu nebo služby
MŠ Dvouletky, Praha 10 v projektu SRP
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Kontrola a hodnocení předložených žádostí o NFP
Klíčové aktivity projektu
Intenzivní podpora školám - SRP
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Název školy Téma Název DUM Popis Ročník Autor Číslo projektu
Transkript prezentace:

hodnoťte ⋆ diskutujte ⋆ plánujte Hodnocení kvality hodnoťte ⋆ diskutujte ⋆ plánujte

Co vám hodnocení může přinést a co získáte? sebehodnocení, při kterém můžete zjistit, jak na tom vaše jednotka je lépe poznáte své silné a slabé stránky budete vědět, na co se máte jako tým zaměřit v dalším rozvoji a plánování získáte ucelený náhled na svoji jednotku můžete se porovnat s ostatními nejcennější je diskuze ve vašem týmu budete mít k dispozici soubor doporučení navázaných na oblasti, ve kterých máte největší potenciál se zlepšit

Cyklus hodnocení Rozhodování / Plánování Motivace týmu Individuální hodnocení Diskuze v týmu Práce s výstupy Rozhodování – rozhodnutí, že do hodnocení chci jít, prostudování materiálů Motivace týmu – představení projektu na poradě, předložení argumentů Individuální hodnocneí – stanovení termínu pro diskuzi a individuální hodnocení, realizace individuálního hodnocení Diskuze v týmu – samotná diskuze nad spornými tématy, zapracování výsledků diskuze do skautiSu Práce s výstupy – diskuze nad jednotlivými výstupy, rozhodnutí, s jakými výsledky, doporučeními budeme pracoat Plánování – nastavení cílů do plánu, stanovení termínu pro další hodnocení. Realizace, vyhodnocení, aktualizace plánu

Jak mi může pomoci hodnocení v plánování? Díky hodnocení kvality, vím, na co se mám v příštím období zaměřit a jak mám k dispozici inspiraci pro jednotlivé cíle znám důležitost jednotlivých cílů cíle, mám přehledně sepsané, vím, kdo za ně zodpovídá, jak se k ním dostanu, kdy se to stane a co se má konkrétně udělat prostě SMART mám nástroj, který mi pomůže zjistit, zda jdu správně či zda jsem své cíle splnil/a plánuji v týmu a na realizaci nejsem sám/a Překlik do xls souboru Kritéria střediska – část finanční řízení a plánování a majetkové zázemí

A jak s Financemi a majetkem? Díky hodnocení kvality, máme jednotnou vizi pro všechny oblasti víte jak má správně středisko hospodařit a jaké má poskytovat majetkové zázemí znáte oblasti v rámci finančního řízení, na které nemáte zapomenout víte, na co se máte v jednotlivých oblastech zaměřit a kam máte jít naleznete, zde doporučení a jednotlivé kroky, jak k cíli dojít se máte kde inspirovat máte srovnání, jak si stojíte v této oblasti v okrese a kraji víte, zda je to vaše silná nebo slabá stránka Překlik do xls souboru Kritéria střediska – část finanční řízení a plánování a majetkové zázemí

Malá ochutnávka hodnocení Is.skaut.cz

Přehled výsledků hodnocení

Číselné hodnocení

Graf (frgál)

Pracovní list „jak dál“

Děkuji za pozornost Skaut.cz/kvalita