Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři"— Transkript prezentace:

1 Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Setkání platformy „Rozvoj kompetencí“ Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři

2 ZÁKLADNÍ INFORMACE O PROJEKTU
Strategické plánování rozvoje vzdělávací soustavy Libereckého kraje („KAP LK“) Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání délka trvání je 6 let Krajské akční plány = KAPy (v ČR 14 KAPů) témata v LK: celkem 10 témat (5 platforem) vznikl koncepční dokument KAP LK I.

3 KAP LK na EDULK.cz

4 KAP LK na Facebooku Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Libereckého kraje (veřejná skupina)

5 Program konference

6 Evaluační dotazníky + karta účastníka

7 Podpora čtenářské a matematické gramotnosti u žáků
Projekt NAKAP LK I Podpora čtenářské a matematické gramotnosti u žáků Informace o projektu: Naplňování krajského akčního plánu rozvoje vzdělávání Libereckého kraje I projekt navazující na KAP LK I. reflektující jeho potřeby doba realizace: – rozpočet: ,10 Kč projekt je v procesu hodnocení, výsledky známy po jednání hodnotící komise

8 Aktivity NAKAP LK I KA1 Řízení projektu
KA2 Podpora polytechnického vzdělávání KA3 Zkvalitnění péče o nadané žáky KA4 Podpora čtenářské a matematické gramotnosti žáků KA5 Tvorba školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje

9 Podpora čtenářské a matematické gramotnosti žáků
vytvoření metodického centra čtenářské gramotnosti (KVK) vytvoření metodického centra matematické gramotnosti (na straně příjemce – KÚ LK) systematická podpora pedagogů 2. stupně ZŠ, SOŠ a SOU přímo ve výuce: dodavatel služby počítáme se zapojením 25 ZŠ a 10 SOŠ a SOU ( z toho 5 pilotních ZŠ a 3 SOŠ a SOU s rozšířenou podporou) možnost pro pedagogy zapojit se do vývoje a aktualizace portálu, úloh, nástrojů a testů

10 vytvořena vývojová kontinua - minimálně 5 diagnostických úrovní pro zařazení žáků dle jejich schopností a dovedností v klíčových dimenzích měřených gramotností pedagog získá detailní informace o zařazení do úrovní a dimenzí gramotnosti jak za celou třídu, tak za jednotlivé žáky žáci obdrží výstup z testu, jehož součástí bude zařazení do vývojového kontinua, zpětná vazba a doporučení pro další rozvoj gramotností k dispozici portál s konkrétními doporučeními, metodikami, nápady do hodin a pracovními listy pro rozvoj gramotností žáků, které budou vycházet z vývojových kontinuí (část materiálů bude možné využít i v papírové podobě pro případ, že materiální vybavení školy nedovolí využití ICT technologií v každé hodině)

11 dle zařazení do kontinua bude žákům doporučena literatura odpovídající jejich úrovni, pedagogové budou mít k dispozici metodické materiály, které budou s doporučenými knihami pracovat projekt vytvoří a poskytne dostatek příležitostí pro sdílení příkladů dobré praxe napříč pedagogy zapojených škol u využití on-line nástrojů a on-line rozvojových kurzů bude v případě poptávané služby preferováno řešení, které bude umožňovat funkčně aplikovat moderní přístupy při využívání ICT ve školní výuce každých 5–12 měsíců, dle možností škol a pedagogů, bude ověřena úroveň žáků v rámci vývojového kontinua, na závěr bude vypracována souhrnná zpráva s hodnocením projektu a doporučeními pro další rozvoj oblastí ČG a MG

12 Děkuji za pozornost Kontakt: Bc. Anna Staníková
Děkuji za pozornost Kontakt: Bc. Anna Staníková metodička projektu KAP LK Tel:  474


Stáhnout ppt "Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři"

Podobné prezentace


Reklamy Google