CLIL shower Tento projekt je spolufinancov á n z Evropsk é ho soci á ln í ho fondu a st á tn í ho rozpočtu Česk é republiky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hody, hody doprovody TRADICE. Ve kterém ročním období jsou Velikonoce. 2 Léto Zima Podzim Jaro.
Advertisements

Projekt “Zajištění místní a typové dostupnosti sociálních služeb”. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Doprava ROZMĚRY Který obrázek je největší? Který obrázek je nejmenší?
Orbis pictus 21. století Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky OB21-OP-EL-STZ-NEV-U Ochrana.
Muzikantská rodina Polytechnika v písni. Poznáš písničku? Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován.
Evropské jazykové portfolio v praxi TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Princeznička na bále tvoření s těstovinami.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
PŘEDMĚTY ZE SKLA TŘÍDÍME ODPADY. Co je na obrázku? 2.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Co se přihodí … než se fotka narodí?
Měření řezných sil KTO/EMO Cvičení 6
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
Příprava na multikulturní výchovu pro učitele a učitelky MŠ
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Obor: Elektrikář silnoproud Ročník: 2. Vypracoval: Bc. Josef Dulínek
Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky Jaké formy CLILu? Tento projekt je spolufinancován z Evropského.
Ing. Aneta Hornychová Vedoucí realizačního týmu
Hudební nástroje.
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
Hotelová škola Mariánské Lázně Adresa školy
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Proměny vody Alena Maurová.
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 1: Jablíčko
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Snídaně – oběd - večeře ZdravÍ, bezpečí.
Hrátky s čerty čert, anděl a Mikuláš.
NAJDI PÍSMENKO skupina písmen N, Š, D, Z, K ZAČÍT HRÁT
Tato prezentace byla vytvořena
Velikost nářadí.
Uvedení CLILu na školách První kroky
Najdi jarní květinu, která se nachází jen jednou
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
JEDNO SLOVO PRO VÍC VĚCÍ
Porovnání vlastností vodíku a kyslíku
Použitá literatura CINGLOVÁ,L.: Hygiena. Praha. FTVS UK, 2002.
VÝROBA ŚÍPKOVÉHO ČAJE sebeobsluha.
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 7: Jednotažky
Logopedie P - L JAZYK A ŘEČ.
Informační gramotnost
ZDOBENÍ VÁNOČNÍHO STROMKU
Jak nám roste krokus vnímání.
Včela medonosná.
Život v rybníce Jana Kučerová.
POVOLÁNÍ.
Hra na barevná auta IV. Jaroslava Růžičková.
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 5: Spojování zvířat
OSOBNÍ AUTOMOBILY OCHRANNÉ PROSTŘEDKY.
ŽÁBY, ŽABKY A ŽABIČKY.
Má země Česká republika.
Obor: Elektrikář - silnoproud Ročník: 2. Vypracoval: Bc. Josef Dulínek
Obrázková básnička Jazyk a řeč.
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
ZOBRAZENÍ MNOŽINY R DO JEDNOTKOVÉ KRUŽNICE
PRSTOVÉ POČÍTÁNÍ.
IV/ Přímka a její části Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Sklizeň cukrové řepy Podzimní práce na poli.
Dějepisné soutěže pro SŠ
Jak parkovat auta Radka Knotková.
Polytechnika v dětské literatuře
GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Upravila R.Baštářová.
SEMINÁŘ pro poskytovatele v rámci projektu: „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ 2. května 2018 Tato akce je.
Když jsem já sloužil… Jazyk a řeč.
Vztah k životnímu prostředí
Řemeslo má zlaté dno Autorky: J…,A….
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
Hudební nástroje vnímání.
Výroba velikonočního košíčku
Transkript prezentace:

CLIL shower Tento projekt je spolufinancov á n z Evropsk é ho soci á ln í ho fondu a st á tn í ho rozpočtu Česk é republiky

Reflective Journals Systematický monitoring aktivit spojených s projektem Prosím, používejte Reflective Journals pr ů běžně po celé 3 roky Zdroj dat pro Metodickou příručku Reflexe a analýza průběhu projektu

„showers“ Instrukce v AJ (viz. name tags) Krátké reflexe na práci ve vyučování formou deníku Jazyk společenské konverzace Rutinní aktivity Písničky a básničky – 20 min. denně Jiné?

CLIL Shower Účastníci si vyzkouší krátkou ukázku aktivity v anglickém jazyce Po ukázce si zapíší své pocity/reflexi do Reflective Journals

Možné podněty k reflexi Ideas for reflection Jak jste se cítili jako studenti při ukázce CLILu Co nového jste se dozvěděli z obsahu ukázky Zapamatovali jste si nějaká anglická slovíčka? Jaká? Co vám dělalo problémy? Proč? Poznámky, náměty, připomínky…..