Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Advertisements

Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Analýza účetní uzávěrky a závěrky ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Tereza Pálková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Daňové a odvodové zatížení podnikatelů v ČR Autor bakalářské práce:Lucie Minaříková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vzdělávání zaměstnanců v UniCredit Bank, a.s. Autor bakalářské práce:
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
České Budějovice, červen 2016
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Pořízení a dodání zboží z pohledu DPH v rámci Evropské Unie
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Zásobování a účtování zásob ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce: Lucie Prokešová (učo 12629) Vedoucí bakalářské práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent bakalářské práce: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková České Budějovice, Červen 2016

 Zájem o marketingové prostředí podniku  Dostupnost informací ve společnosti  Získání nových zkušeností v prostředí podniku Motivace a důvody k řešení daného problému

 Cílem bakalářské práce je na základě provedené analýzy navrhnout vhodný marketingový mix pro konkrétní obchodní podnik Cíl bakalářské práce

1.Je marketingový mix společnosti dostačující ? 2.Je propagace podniku důkladná ? 3.Jsou zákazníci spokojeni s nabízeným sortimentem? Výzkumné otázky

 Analýza současného stavu marketingového mixu společnosti  Porterův model pěti sil  Analýza konkurence  SWOT analýza  Vyhodnocení  Rozhovor  Dotazníkové šetření Použité metody

 Společnost HUMANIC CZ, spol. s.r.o. V České republice v provozu od roku 1992 (Brno)  Dceřina společnost Rakouské firmy Leder und Schuh  28 poboček po celé České Republice  Předmětem podnikání je výroba, obchod a služby, opravy obuvi, brašnářského a sedlářského zboží  Pobočka společnosti na Národní třídě od roku 1996 Představení společnosti

 Produkt – vysoce kvalitní obuv, široký výběr dámské, pánské a dětské obuvi a doplňkového sortimentu  Cena – odvíjí se od kvality a značky, slevové akce na produkty  Distribuce – nepřímá distribuční cesta, působí jako mezičlánek, výroba v Rakousku  Propagace – prospekty, letáčky, tiskoviny, polep v tramvají, reklamy v rádiu a TV a na internetu Analýza současného marketingového mixu společnosti HUMANIC CZ, s.r.o.

Vnitřní prostředí Silné stránky (Strengths)  Mezinárodní působení  Dlouhodobá a silná pozice na trhu  Síla zavedené značky  Dlouhodobé vztahy se zákazníky  Vysoká kvalita obuvi Slabé stránky (Weaknesses)  Mezinárodní značky ve vyšší ceně oproti konkurenci  Nedostatečně zpracovaný leták pro Českou republiku  Nedostatečné webové stránky  Nemožnost koupě obuvi přes internetové stránky Závislost na dodavatelích Vnější prostředí Příležitosti (Opportunities)  Rozšíření sortimentu  Větší propagace prostřednictvím médií  Hledání nových skladových prostor  Zavedení nových poboček v rámci Evropské unie  Zaměření na nový okruh zákazníků Hrozby (Treats)  Zvýšení cen od výrobců či dodavatelů  Legislativní změny  Vstup nové konkurence na trh  Snížení kupní síly obyvatelstva  Zvýšení výroby a nabídky substitučních výrobků SWOT Analýza

 Produkt – zvýšení nabídky sortimentu sportovní obuvi, praktičnost a jednoduchost, zdravotní hledisko  Cena – přizpůsobení cen konkurenci u značkové obuvi, zavedení věrnostních programů.  Distribuce – zavedení metody JIT, snížení nákladů na dopravu a snížení přebytku na skladě  Propagace – celková změna sezónního magazínu, online prodej zboží Návrhy opatření

 Společnost by se měla zaměřit především na nabízené produkty a propagaci společnosti.  Cíl práce byl splněn Závěrečné shrnutí

 Jaké zásady nákupních zvyklostí se uplatňují u zaměstnanců ve Vámi vybrané společnosti ? Odůvodněte a uveďte příklady. Doplňující otázky vedoucí bakalářské práce

 Kde jste čerpala pro sestavení analýzy SWOT a IFE a EFE matice?  Kolik respondentů bylo osloveno osobně a kolik elektronicky? V jakém případě byla vyšší návratnost?  Jak jste cílovou skupinu vybírala ?  Marketingový mix je dle Vás taktický nebo strategický nástroj? Proč? Doplňující otázky oponenta bakalářské práce

Děkuji za pozornost