Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Daňové a odvodové zatížení podnikatelů v ČR Autor bakalářské práce:Lucie Minaříková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
DOTACE A TRANSFERY Z ÚČETNÍHO HLEDISKA A JEJICH VLIV NA HOSPODAŘENÍ
České Budějovice, červen 2016
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Obhajoba bakalářské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Aplikace nových forem marketingu
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zakladatelský projekt fitness centra GymForAll
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická České Budějovice Ústav podnikové strategie Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku Autor BP: Miroslava Sobotovičová.
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Aplikace nových forem marketingu
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Účetní závěrka ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147 86) Vedoucí bakalářské práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016 VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE

Důvody a motivace k řešení této problematiky Osobní zájem o podnik Zájem o dané téma Aktuálnost daného tématu

Cíl práce Cílem bakalářské práce je nejprve provést analýzu současného stavu řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami, poté zhodnotit tento současný stav a následně navrhnout doporučení pro změny, které by vedly ke zlepšení současného stavu. V rámci navržených doporučení je potřeba identifikovat související náklady a zároveň očekávané přínosy.

Představení společnosti Společnost: Lion Sport, s. r. o. (prodejna Adidas) Umístění prodejny: OC Skalka, Milínská 134, Příbram Zaměření prodejny: Maloobchod Sortiment: Oblečení a sportovní potřeby značek Adidas a Reebok

Výzkumné otázky Výzkumná otázka číslo 1: Je na prodejně Adidas Příbram efektivně vytvářena hodnota pro zákazníka? Výzkumná otázka číslo 2: Je na prodejně Adidas Příbram zajištěno efektivní budování spokojenosti a věrnosti zákazníků? Výzkumná otázka číslo 3: Je na prodejně Adidas Příbram efektivně vytvářena loajalita zákazníka?

Použité metody Analýza sekundárních zdrojů - informace získané z odborné literatury Kvantitativní metoda - dotazníkové šetření Kvalitativní metoda - konzultace s vedoucí prodejny

Výzkumná otázka číslo 1 Je na prodejně Adidas Příbram efektivně vytvářena hodnota pro zákazníka? Dotazníkové šetření Hodnota je vytvářena efektivně - spokojenost se službami - spokojenost s produkty - ceny

Výzkumná otázka číslo 2 Je na prodejně Adidas Příbram zajištěno efektivní budování spokojenosti a věrnosti zákazníků? Dotazníkové šetření Spokojenost a věrnost je budována efektivně - vizualizace prodejny - obsluha při nákupu - návštěvnost prodejny - spokojenost s produktem

Výzkumná otázka číslo 3 Je na prodejně Adidas Příbram efektivně vytvářena loajalita zákazníka? Dotazníkové šetření Loajalita je vytvářena efektivně - věrnostní program - slevy

Návrhy opatření Služby poskytované zákazníkům při prodeji Věrnostní program Reklama (billboardy) Konkurence ve městě Příbram Odhad zvýšení tržeb 8.865,- Kč → ,- Kč ,- Kč → ,- Kč

Závěrečné shrnutí Představení společnosti Hodnota pro zákazníka Spokojenost a věrnost zákazníka Loajalita zákazníka Návrhy opatření Cíl práce byl splněn

Doplňující otázky V návrzích doporučujete, aby se zvýšila poskytovaná sleva pro zákazníky s věrnostní kartou. Uveďte, jaká negativa jsou spjata se zvyšováním slev. Jak vyplývá z grafu č. 2, prodejnu navštěvují nejvíce mladí zákazníci do 25 let, resp. 36 let věku. Šlo by využít ke komunikaci a vytváření přátelských dlouhodobých vztahů sociální sítě, především Facebook, který mladí lidé nejvíce navštěvují a jakým způsobem?

Děkuji za pozornost