Korálky pro nejmenší 2 10 5 2 5 4 1 3 Spočítej korálky podle barev.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
Poznej a zahraj písničku
O slepičce a kohoutkovi POLYTECHNIKA V DĚTSKÉ LITERATUŘE.
poznej, co je pod čtverečky
PŮLENÉ OBRÁZKY DOKRESLOVÁNÍ, BARVY.
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
Poznávací schopnosti, vnímání
CIRKUS od nejmenšího.
ÚKOLY SKŘÍTKA TicháČKA – barvy na značkách II.
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Ticháček zpívá a hraje Hudební nástroje.
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
POSLOUPNOST OBLÉKÁNÍ od spodků ke svrškům….
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Naši skřítkové písnička.
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
BALONKY OSLAVY A HRY.
RODOKMEN …vyrob si svůj.
Pantomima – povolání I. Poznej co kdo dělá?.
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
ZVÍŘECÍ KABÁTKY KDO KTERÝ OBLÉKÁ?.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Maminka vaří.
Dopravní prostředky.
Brzy budu školákem Nad – pod - vedle.
Nářadí – velikost, počet
NÁŠ TÁTA ŠEL NA HOUBY Houby, houby, houbičky…..
Prostorová orientace, počítání
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
SILUETY POD HLADINOU Kdo je kdo?.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Logo pro veverky a kamarády
Kolik jich berušky mají?
DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY Co tam nepatří, co pluje po vodě, co létá ve vzduchu, co jezdí po silnici, co jezdí po cestě.
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
ŘADY ZVÍŘAT KDO TAM (NE)PATŘÍ?.
seřaď jednotlivé členy
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Barevné kytičky Pro malé dětičky – 3 roky.
Orientace v řadě.
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
POVOLÁNÍ Složky integrovaného záchranného systému
JITEX – Jak vznikne tričko?
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
Postavičky z přírodnin
Malí umělci a jejich pracovní nástroje
Transkript prezentace:

Korálky pro nejmenší

Spočítej korálky podle barev

3 Navlékni jen žluté korálky (Který je největší, který nejmenší?)

4 Vybarvi korálky podle fantazie

5

6 Skládání korálků z plastových víček Děti skládají korálky dle instrukcí učitelky (1 žlutý korálek, 2 modré…) Inspirace: content/uploads/2007/08/lodk a-z-vicek-od-pet-lahvi.jpg z/wp- content/uploads/2011/05 /doprava-3.jpg chu.files.wordpress.com/2011/08/083. jpg content/uploads/2008/07/slunicko- slozene-z-vicek-od-pet-lahvi.jpg balonhousenkasluníčko loďka

Použitý zdroj obrázků

PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.8 Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka, připojená k PC Počítač připojený na internet Prezentace „Korálky pro nejmenší“ v PowerPointu Pracovní list „Korálky“, pastelky Barevná plastová víčka

PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.9 Metodický postup Prezentace v PowerPointu s jednoduchými interaktivními úkoly k procvičení znalostí barev a základních počtů. Na 1. snímku děti procvičí základní barvy na korálcích, další např. na pastelkách. Děti řeší úkol přiřazovat barevné korálky dle počtu k číslovce. Na 2. snímku děti třídí žluté korálky. Na 3. snímku děti pomocí nástroje prezentace „pero“ vybarvují korálky dle fantazie. Takto vzniklý „kód“ mohou použít pro řazení PET víček. Individuálně si děti mohou vybarvit korálky na papíru (vytištěný pracovní list – snímek č. 5). Navazuje výtvarná činnost – tvorba z PET víček. Několik odkazů pro inspiraci je vloženo na snímku č.6. Očekávání a cíle Poznávání základních barev; Určování velikostí – malý, větší, největší …; Třídění dle barev; Starší děti – přiřazování počtu barev k číslovce; Rozvoj fantazie; Děti z plastových víček skládají korálky dle instrukcí učitelky

PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.10 Práce s interaktivním výukovým materiálem 1. snímek – po dotyku na barevný čtvereček se objeví číslovka, která potvrdí počet korálků dané barvy. Každý korálek po dotyku odputuje ke čtverečku stejné barvy, pro usnadnění počítání korálků. 2. snímek – žluté korálky po dotyku odputují na šňůrku. Korálky ostatních barev odskáčou a zmizí. 3. snímek – bez animací, stejně jako pracovní list (snímek č. 5). K vybarvení korálků lze použít nástroj prezentace „pero“. 6. snímek – inspirace pro tvorbu s PET víčky, po dotyku na čtverce se otevře odkaz s obrázkem na internetu.

PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.11 Prvky polytechnické výchovy Vzdělávací oblast: Dítě a jeho psychika (psychologická) Podoblast: Pozornost, soustředěnost, paměť - jemná motorika, koordinace oka a ruky Dosažené konkretizované výstupy – poznat základní barvy, přiřadit počet k číslovce, třídění dle barev, rozvoj fantazie

PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.12 Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Cíle polytechnické výchovy