Registrace poskytovatelů sociálních služeb v Jihomoravském kraji.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rejstřík škol a školských zařízení Seminář pro ředitele škol zřizovaných LK.
Advertisements

Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
PODNIKÁNÍ VY_32_INOVACE_POD_20. Obsah Základní pojmy Právní úprava Podnikání podle živnostenského zákona Obchodní společnosti Družstva Státní podnik Neziskové.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Daně Co si myslíš o daních ty? Je v pořádku, že existují?
Vztah předpisů na ochranu osobních údajů a předpisů k právu na informace Odborný seminář STMOÚ 23. – 25. říjen 2011 Špindlerův mlýn.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Pracovní právo. Pohovor
Dotace na zpracování územních plánů pro rok 2015 Krajský úřad Jihomoravského kraje odbor územního plánování a stavebního řádu prosinec 2014.
Odbor veřejné správy, dozoru a kontroly 11 Porada Ministerstva vnitra se zástupci krajských úřadů, Kanceláře veřejného ochránce práv, Svazu.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Státní sociální podpora zákon č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře, ve znění pozdějších předpisů.
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
N á zev S Š : SOU Uherský Brod Autor: Mgr. Věra Dudová N á zev prezentace (DUMu): Právní řád ČR a právní ochrana občanů N á zev sady: Výuka občanské nauky.
Zdravotnictví a nová legislativa Alena Riegerová vedoucí odboru zdravotnictví KÚ LK.
Podnikání Jak se pustit do podnikání…. podnikatelský záměr volba, v čem bude podnikat volba, v čem bude podnikat průzkum průzkum plán realizace plán realizace.
Informace fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy Ing. Pavel Tesař, projektový manažer odbor eGovernmentu
Postavení Nejvyššího kontrolního úřadu v rámci systému správy státu Jeho význam, fungování a systém kontrol.
Příspěvek na péči v působnosti Úřadu práce ČR Seminář „Zdravotně postižení - příspěvek na péči. Jak dál?“ Poslanecká sněmovna parlamentu ČR.
Konzultace k problematice registrací poskytovatelů sociálních služeb.
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
ŽIVNOSTI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 19. září 2012 Ing. Michaela Stříbrná.
Živnostenské právo Jan Pospíšil Karolína Růžičková.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_07.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_9_INOVACE_EKO32 Název.
VYÚČTOVÁNÍ KULTURNÍCH AKCÍ A PROJEKTŮ PODPOROVANÝCH MO STŘEKOV Platné od
Romana Bendová Globální granty kraje Vysočina jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Seminář pro zájemce o veřejné zakázky v rámci projektů Úřadu práce v Mostě Práce na Mostecku pro každého Rodina a práce na Mostecku.
DUM - Digitální Učební Materiál TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Mgr. Jitka Laholová Odbor vzdělávání a vědy MZ
Kontrolní činnost ve zdravotnictví
Pravidla udělování autorizace podle zákona č. 179/2006 Sb.
Situace na trhu práce v JmK a veřejná služba
Postup při zřizování obchodní společnosti
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Jana Kadlecová Název materiálu:
Závěrečný účet kapitoly 335 Ministerstvo zdravotnictví ČR za rok 2016
soukromých středních škol
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
AKREDITACE K USKUTEČŇOVÁNÍ VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU dle novely zákona č
Úřad práce České republiky
Národní institut dětí a mládeže – oddělení neformálního vzdělávání
Téma 6: Zdanění příjmů ze závislé činnosti
Daň z příjmů právnických osob Silniční daň veřejnoprávních poplatníků
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Název materiálu
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Digitální učební materiál
Správa sociálního zabezpečení
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
NV č. 201/2010 Sb. ze dne 31. května 2010  o způsobu evidence úrazů, hlášení a zasílání záznamu o úrazu ve znění NV č. 170/2014 Sb. ze dne 6. srpna 2014.
Správa sociálního zabezpečení
© 2012 STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
Přijímací řízení na střední školy 2016/2017
■■ ■■ Zlínský kraj Program RP18-18 na úpravu lyžařských běžeckých tras ve Zlínském kraji Katarína KOŇAŘÍKOVÁ Odbor strategického rozvoje kraje.
Podnikové dětské skupiny Kristina Zapletalová
Základy podnikání živnostenské podnikání, postup při ohlášení živnosti
Zapisovatelé : Informace o způsobu zápisu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Zapisovatelé do informačního systému evidence obyvatel
Pravidla řízení o stanovení a přiznání finanční podpory Jihomoravského kraje pro rok 2018 v oblasti podpory poskytování sociálních služeb Filozofie konstrukce.
Program na podporu lesních ekosystémů
Aktivní politika zaměstnanosti Společensky účelné pracovní místo
SPRÁVNÍ ODBOR MĚSTSKÉHO ÚŘADU NOVÝ BOR
Matriční úřad.
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Seminář AMG, Písek 2018 GDPR.
Zákon o sociálním podniku Mgr. Martina Štěpánková, MPA Úřad vlády ČR
Kontrola a hodnocení předložených žádostí o NFP
Daňové přiznání k dani z příjmů PO
SPRÁVNÍ PRÁVO.
Transkript prezentace:

Registrace poskytovatelů sociálních služeb v Jihomoravském kraji

Program semináře Obecně o registraci poskytovatelů soc. služeb Žádost o registraci sociálních služeb Přílohy k žádosti Odevzdání žádosti Dotazy a diskuze

Obecně o registraci poskytovatelů soc. služeb Zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ukládá povinnost poskytovatelům poskytovat sociální služby pouze na základě oprávnění – registrace. Oprávnění vzniká na základě rozhodnutí, které vydává KÚ. O registraci je možné žádat od na místně příslušném krajském úřadu (místní příslušnost se řídí místem sídla organizace (PO), nebo místem trvalého bydliště (FO)). Registrace poskytovatelů sociálních služeb je upravena zákonem 108/2006 Sb, o sociálních službách - §§ 78 – 87.

Žádost o registraci sociálních služeb 1.Formulář žádosti o registraci sociální služby: každý poskytovatel vyplní 1 formulář a dále přiloží formulář Údaje o registrované sociální službě dle počtu poskytovaných sociálních služeb Např.: dvě sociální služby dle zákona č. 108/2006 Sb. = dva vyplněné formuláře - ÚoRSS Formuláře volně ke stažení na:

Přílohy k žádosti o registraci doklad o tom, že žadatel nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném a na penále na veřejném zdr. pojištění a na penále na sociálním zabezpečení a příspěvku na SPZ (doklad je nutné doložit od FÚ a všech zdravotních pojišťoven, kde jsou pojištěni zaměstnanci organizace a správy sociálního zabezpečení) ověřená kopie zakladatelských dokumentů a výpis z obchodního rejstříku nebo jiné evidence nebo registrace podle zvláštních právních předpisů rozhodnutí o schválení provozního řádu zařízení sociálních služeb, vydané orgánem ochrany veřejného zdraví (dříve HS) (týdenní stacionáře, domovy pro osoby se ZP, domovy pro seniory, domovy se zvláštním režimem) čestné prohlášení statutárního zástupce, že na majetek žadatele nebyl prohlášen konkurz doklad o vlastnickém nebo jiném právu k objektu nebo prostorám, v nichž budou sociální služby poskytovány

Přílohy k ÚoRSS POPIS REALIZACE POSKYTOVANÉ SOCIÁLNÍ SLUŽBY: včetně materiálního a technického zabezpečení realizace poskytování sociální služby POPIS PERSONÁLNÍHO ZAJIŠTĚNÍ POSKYTOVANÉ SOC. SLUŽBY: obsahující organizační strukturu poskytovatele s vyznačením pracovních pozic, s uvedením jmen konkrétních pracovníků a jejich úvazku. Organizační struktura obsahuje všechny zaměstnance organizace. FINANČNÍ ROZVAHA K ZAJIŠTĚNÍ PROVOZU SLUŽBY Popis finanční náročnosti celé sociální služby včetně předpokládaných příjmů pro zajištění rozpočtu soc. služby. Tato rozvaha musí být každoročně aktualizována.

Další povinné přílohy k ÚoRSS DOKLAD O BEZÚHONNOSTI FYZICKÝCH OSOB: vyžádá si registrující orgán, žadatel je předkládat nemusí DOKLAD NEBO OVĚŘENÁ KOPIE PROKAZUJÍCÍ ODBORNOU ZPŮSOBILOST FYZICKÝCH OSOB: dokládá se u osob, které budou přímo poskytovat sociální službu (dle §109 a násl. zák. 108/2006 Sb.). Dokladem jsou úředně ověřené kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání a osvědčení o absolvování akreditovaných kvalifikačních kurzů.

Odevzdání žádosti 1x originál žádosti včetně příloh a 1x CD přílohy v pdf formátu elektronicky - poštou na adresu nebo osobně na podatelnu : Krajský úřad Jihomoravského kraje Odbor sociálních věcí, oddělení sociálních služeb Žerotínovo nám. 3/ Brno

Tvorba příloh v PDF formátu pro převod souborů Word a Excel do formátu pdf je možné využít následující odkazy:

Dotazy

Děkujeme Vám za pozornost a těšíme se na spolupráci