Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové plánování Ročník / obor studia:III.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové plánování Ročník / obor studia:III."— Transkript prezentace:

1 Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové plánování Ročník / obor studia:III. ročník / Hotelnictví a turismus Vypracoval:Ing. Kovač Lukáš Škola: Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice (do – SŠHGS) Ověřeno : I. pololetí šk. r. 2013/2014 DUM 591 Klíčová slova: plán, plánování, cíle, strategie, kontrola Anotace: Výkladová prezentace pro podporu výkladu učitele na téma: Marketingové plánování

2 Marketingové plánování

3 Hlavním úkolem plánování je vytvořit a udržovat vztah mezi stanovenými cíli podniku a strategiemi zvolenými pro dosažení cílů. Je nástroj řízení a koordinování marketingových činností firmy. Je nástroj marketingového řízení.

4 Výhody marketingového plánování Koordinace činností, které zajišťují nebo napomáhají dosažení stanovených cílů v určitém čase, Plánování budoucnosti systematickým způsobem, Přizpůsobování zdrojů zjištěným možnostem trhu, Zvýšení možností objevovat příležitosti na trhu, Zlepšení komunikací uvnitř firmy a vyhýbání se tak rizikům a konfliktům mezi jednotlivými profesemi nebo stupni řízení, Větší připravenost přizpůsobování se změnám a větší stimulaci, Průběžné sledování činnosti a následnou kontrolu.

5 Obsah plánování 1. Poslání a vize firmy 2. Cíle firmy 3. Strategie firmy Metody, postupy a procesy, které firma používá v rámci zvolené strategie.

6 Fáze plánování 1. Marketingová analýza firmy 1. Analýza mikro makroprostředí fïrmy 2. SWOT analýza 3. Stanovení marketingových cílů a formulace strategií 2. Plánování 1. Marketingový plán 3. Realizace 4. Kontrola

7 Marketingové plánování

8 Použitá literatura MOUDRÝ, Marek. Marketing: základy marketingu. Vyd. 1. Kralice na Hané: Computer Media, 2008, 3 sv. ISBN VYSEKALOVÁ A KOL. Marketing pro SŠ a VOŠ. Praha: Fortuna, ISBN


Stáhnout ppt "Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové plánování Ročník / obor studia:III."

Podobné prezentace


Reklamy Google