Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ."— Transkript prezentace:

1 Strategické plánování

2 Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ

3 Plánování Systematický proces Činnost zaměřená na budoucnost Stále probíhající proces Koordinační proces Shromažďování výhod

4 Typy plánování Časové hledisko krátkodobé 1-2 roky střednědobé 3-5 let dlouhodobé 5-10let Podle stylu plánování plánování shora dolů plánování zdola nahoru plánování smíšené

5 Podle typu rozhodování Strategické plánování Operativní plánování Podle úrovně Plánování produktu Plánování v rámci podniku Plánování v rámci oboru

6 Funkce plánu Prostředek komunikace Prostředek delegování pravomoci Prostředek koordinace Prostředek rozdělování

7 Marketingový plán externí analýza interní analýza výběr cílů a strategií detailní rozpracování plánu pro každý nástroj implementace, monitorování a úpravy

8 Externí analýza analýza trhu analýza zákazníka analýza konkurence analýza distribuce analýza makroprostředí

9 Interní analýza analýza tržní pozice analýza marketingové strategie finanční analýza Analýza silných a slabých stránek

10 Výběr cílů a strategie analýza SWOT: možnosti volby výběr cílů a strategie

11 Detailní rozpracování každého nástroje Politika produktu Cenová politika Distribuční politika Marketingová komunikace

12 Implementace, monitorování a úpravy požadovaný rozpočet na marketing očekávané finanční výsledky převedení plánu do konkrétního plánu akcí řízení a přizpůsobení procedur

13 Fáze plánování 1. Stanovit poslání a cíle podniku 2. Posoudit zdroje a vyhodnotit prostředí, stanovit předmět podnikání. 3. Stanovit priority dlouhodobých cílů organizace určit strategie. 4. Alokace zdrojů

14

15

16 3. Určení strategie 4. Alokace zdrojů


Stáhnout ppt "Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ."

Podobné prezentace


Reklamy Google