Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

1.Obsah marketingového řízení. 1.1 Marketingový řídící proces Situační analýza Strategické záměry Marketingové programy Koordinace a kontrola.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "1.Obsah marketingového řízení. 1.1 Marketingový řídící proces Situační analýza Strategické záměry Marketingové programy Koordinace a kontrola."— Transkript prezentace:

1 1.Obsah marketingového řízení

2 1.1 Marketingový řídící proces Situační analýza Strategické záměry Marketingové programy Koordinace a kontrola

3 1.1.1 Situační analýza  Vnitřní analýza Přehled marketingové efektivnosti Marketingový audit Analýza ABC Portfolio analýza Analýza ziskovosti a marketingové produktivity  Vnější analýza Analýza a měření trhu Analýza subjektů trhu (zákazníci, konkurenti, distributoři, dodavatelé) SW OT

4 1.1.2 Strategické záměry  Poslání společnosti  Cíle společnosti  Strategie společnosti  Marketingové cíle  Marketingové strategie útočné strategie obranné strategie

5 1.1.3 Marketingové programy  Výrobkové programy  Cenové programy  Reklamní programy  Programy podpory prodeje  Prodejní a distribuční programy

6 1.1.4 Koordinace a kontrola  Organizace marketingových činností  Tvorba marketingového plánu  Implementace marketingového plánu  Kontrola marketingového plánu

7 1.2 Manažerské role marketera  Interpersonální reprezentant, vůdce, styčný důstojník  Informační příjemce, distributor informací, mluvčí  Rozhodovací podnikatel, zmírňovač napětí, distributor zdrojů, vyjednávač

8 1.2.1 Interpersonální role marketing finance výroba společnost styčný důstojník reprezentant vůdce vnější prostředí

9 1.2.2 Informační role marketing finance výroba společnost distributor informací mluvčí vnější prostředí příjemce

10 1.2.3 Rozhodovací role  podnikatel rozhodnutí o využití podnikatelských příležitostí není byrokraticky omezené, vědomí rizika z nesprávného rozhodnutí  zmírňovač napětí řešení konfliktů a krizových situací (využití PR)  distributor zdrojů rozděluje zdroje personální a finanční a napomáhá k rozhodnutí o využití investičních a výrobních zdrojů  vyjednávač vedení obchodních jednání (platební a dodací podmínky, cena)


Stáhnout ppt "1.Obsah marketingového řízení. 1.1 Marketingový řídící proces Situační analýza Strategické záměry Marketingové programy Koordinace a kontrola."

Podobné prezentace


Reklamy Google