Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III."— Transkript prezentace:

1 Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III. ročník / Hotelnictví a turismus Vypracoval:Ing. Kovač Lukáš Škola: Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice (do 31.08.2012 – SŠHGS) Ověřeno : I. pololetí šk. r. 2013/2014 DUM 595 Klíčová slova: Plán, plánování, analýza Anotace: Výkladová prezentace pro podporu výkladu učitele na téma: marketingový plán hotelu

2 Marketingový plán hotelu

3 Marketingový plán hotelu je zpracován na obdobných principech jako dlouhodobý marketingový plán v obecném pojetí. Marketingový plán hotelu se skládá z následujících částí: analýza produktu –momentální stav, trendy ve vývoji, finanční analýza, postavení hotelu v cílovém místě, ceny podle sezony, změny v obchodní politice, ekonomická situace, dostupnost produktu, jeho nákladovost;

4 Struktura marketingový plán hotelu analýza trhu –podle geografických hledisek a demografických hledisek; analýza konkurence; –organizační struktura a její zhodnocení; marketing - management –jak je management zapojen do tvorby marketingového plánu; program prodeje –zprostředkovatelé, PR, rozpočet na propagaci; definování obchodní politiky –úroveň poskytovaných služeb, konkurenceschopnost, velikost zisku, objem prodeje základních a doplňkových služeb, rezervace, personální otázky;

5 Struktura marketingový plán hotelu operační činnosti –využití kapacity, průměrná cena, tržby, zisk, pod­pora prodeje za poslední dva roky a výhled na další dva; opravy a údržba; rozpočet středisek; rozpočet zařízení –vybavení, splácení úvěru, podpora prodeje, pro­vozní kapitál; finanční plán fixní náklady, variabilní náklady, cash-flow; shrnutí –analýza nabídky a poptávky, makro a mikroprostředí, trhu služeb, největších konkurentů, analýza faktorů ovlivňujících nabídku a poptávku, analýza tržeb, finanční analýza, finanční plán, rozpočet.

6 Kontrolní otázky 1.Vyjmenujte požadavky, které by měl splňovat marketingový plán? 2.Uveďte části marketingového plánu hotelu? 3.Jaké jsou výhody marketingového plánu?

7 Použitá literatura KARÁSKOVÁ. Marketing a management: pro střední a vyšší hotelové školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2009, 152 s. ISBN 978-80-7373-061-1. KYNCLOVÁ, Jaroslava a Eva KARÁSKOVÁ. Marketing a management: pro střední a vyšší hotelové školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2009, 152 s. ISBN 978-80-7373-061-1.


Stáhnout ppt "Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III."

Podobné prezentace


Reklamy Google