Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D."— Transkript prezentace:

1 Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.

2  Významnost jazykových znalostí  Dostupnost zdrojů  Osobní zájem  Studium předmětu Marketing

3  Analýza forem marketingové komunikace v jazykových školách na území České republiky

4  Jsou občané města informováni o existenci společnosti Sophia tak, aby ji znalo alespoň 50 % dotazovaných?  Využívá společnost Sophia některé ze základních nástrojů komunikačního mixu?  Využívá společnost Sophia některé z moderních nástrojů komunikačního mixu?  Má společnost Sophia dostatečnou propagaci v porovnání se společností Jipka tak, aby alespoň 50 % dotazovaných mohlo říci, že má o produktech stejné povědomí jako právě o produktech u společnosti Jipka?

5  Teoretická část ◦ Odborná literatura  Aplikační část ◦ Metoda sběru dat ◦ Metoda zpracovávání dat ◦ Metoda vyhodnocení dat

6  Název:Sophia, jazykové služby s.r.o.  Sídlo:Hroznová 253/28, České Budějovice  Předmět podnikání: ◦ Překlady a tlumočnictví ◦ Jazyková škola  Individuální kurzy  Skupinové kurzy  Kurzy pro děti a mládež  Firemní kurzy  Zahraniční pobyty  Skype výuka

7  Reklama – plakáty, billboardy, letáky  Podpora prodeje – slevy, poukazy, reklamní předměty  Přímý marketing – direct response  Public relations – tisk, firemní PR  Event marketing – kulturní akce, sponzorství  Osobní prodej  Moderní trendy – viral marketing, internetový marketing

8  Znáte společnost Sophia/Jipka?

9  Jak jste se o společnosti Sophia/Jipka dozvěděli?

10  Internet ◦ webové stránky ◦ sociální síť  Virální marketing  Reklama ◦ Billboardy ◦ Letáky  Volba jazykové školy ◦ Sophia – 48 % ◦ Jipka – 34 %

11  Jsou občané města informováni o existenci společnosti Sophia tak, aby ji znalo alespoň 50 % dotazovaných?ANO (75 %)  Využívá společnost Sophia některé ze základních nástrojů komunikačního mixu?ANO (reklama, podpora prodeje, public relations)  Využívá společnost Sophia některé z moderních nástrojů komunikačního mixu?ANO (virový, event a internetový marketing)  Má společnost Sophia dostatečnou propagaci v porovnání se společností Jipka tak, aby alespoň 50 % dotazovaných mohlo říci, že má o produktech stejné povědomí jako právě o produktech u společnosti Jipka?ANO (75 % -> 15% si nevybavuje propagaci)

12  Frekventovanější venkovní reklama ◦ Billboardy  Častější event marketing ◦ Sponzorské účasti na kulturních akcích ◦ Přednášky na místních školách ◦ Ukázkové lekce jazyků  Reklamní spot v Jihočeské televizi ◦ Letní jazykové kurzy ◦ 3D e-learning

13  Venkovní reklama ◦ Zapamatovatelná ◦ Billboardy  Spokojený zákazník = dobrá reklama  Sophia – ostatní podniky ◦ Průměrná marketingová komunikace  Sophia – Jipka (České Budějovice) ◦ Marketingová komunikace na stejné úrovni  Cíl práce byl splněn

14  Ve výčtu forem marketingové komunikace uvádíte, že postrádáte televizní reklamu. Tento nástroj je finančně velmi nákladný, uveďte možnosti prosazení a zafinancování této formy.  Doporučujete posílit televizní reklamu. Nejedná se o nákladově náročný nástroj? Bylo by vhodné doporučení ocenit v rámci finančních nákladů.

15


Stáhnout ppt "Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D."

Podobné prezentace


Reklamy Google