Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 2VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 2VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15."— Transkript prezentace:

1 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_ L

2 Propagace - úvod Jméno autora (vč. titulu): Škola – adresa: Ročník: Předmět: Anotace: 3. ročník Marketing a management Ing. Iva Kučerová OA a VOŠE Tábor, Jiráskova 1615 Propagace – úvod, definice, nástroje propagace Tematická oblast: Produkt a propagace

3  je to komunikace firmy se zákazníky  jedná se o dlouhodobý proces řízení a usměrňování nakupování zákazníků  je to nástroj marketingu, který zprostředkovává informační tok způsobem výhodným pro obě strany výrobce může oslovit zákazníky a ovlivnit je zákazník může získat informace, má snazší orientaci na trhu a může učinit výhodnější volbu při nákupu Propagace - úvod

4  reklama (např. televizní, bilboardy, inzeráty v novinách, časopisech)  podpora prodeje (např. cenové akce, ochutnávky, soutěže)  osobní prodej  public relations (PR – práce s veřejností) (např. tiskové zprávy, dny otevřených dveří)  direct marketing (přímý marketing)(např. oslovení mailem, telefonicky, teleshopping)  obvykle firma kombinuje několik nástrojů propagace v rámci jedné propagační kampaně Nástroje propagace

5  Prohlédněte si www stránky některého mobilního operátora a v diskuzi určete, které nástroje propagace firma používá. Dále vyjmenujte další nástroje propagace této firmy, které znáte z televize, okolí atd. Nástroje propagace - úkol

6 Zdroje  Wikimedia Commons: commons.wikimedia.org. Datum citace [ ]. Dostupné na: 1900_edit1.jpg ver.jpg  Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing,  Horáková, H. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992


Stáhnout ppt "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 2VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15."

Podobné prezentace


Reklamy Google