Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 2VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 2VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18."— Transkript prezentace:

1 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_ L

2 Nástroje propagace, reklama Jméno autora (vč. titulu): Škola – adresa: Ročník: Předmět: Anotace: 3. ročník Marketing a management Ing. Iva Kučerová OA a VOŠE Tábor, Jiráskova 1615 Stručná definice nástrojů propagace, reklama - funkce reklamy, média reklamy Tematická oblast: Produkt a propagace

3 Nástroje propagace  reklama obvykle placená forma neosobní prezentace produktu či značky  podpora prodeje obvykle krátkodobý stimul ke koupi  public relations – styk s veřejností obvykle neplacená, slouží ke zlepšení dobrého image firmy či značky  osobní prodej přímý kontakt se zákazníkem, zařazuje se do nástrojů propagace i do nástrojů distribuce

4 Reklama – funkce reklamy  reklama je obvykle placená forma nepřímého představení a prezentace produktu či značky  funkce reklamy: informační funkce (informuje o novince, o nové vlastnosti produktu, obvykle ve fázi zavádění produktu či při inovaci) přesvědčovací funkce (např. ve stylu náš produkt je lepší než běžný produkt nebo konkrétní konkurenční produkt) připomínací funkce (připomíná značku, ukazuje používání produktu…, obvykle ve fázi zralosti – např. COCA-COLA)

5 Reklama – média reklamy  volba média závisí na charakteru produktu (spotřební zboží – televize, časopisy, složité produkty – specializovaný tisk, cenové akce v supermarketech – letáky….) charakteru cílového trhu (mládež – vhodný televizní kanál nebo internet…) vlastnostech jednotlivých médií (naléhavost, demonstrativnost, identifikace balení, rychlost odezvy, náklady uvedení reklamy, výrobní náklady reklamy, penetrace – pronikání – na hlavní trhy)

6 Reklama – média reklamy - úkol Ve Wikipedii najděte druhy (typy, média) reklamy

7 Reklama – média reklamy – řešení Ve Wikipedii najděte druhy (typy, média) reklamy  televize  internet  rádio  tisk – noviny, časopisy, letáky  bilboardy, venkovní reklama  osobní předání  světelná reklama  alternativní média (chodící reklama)  propagační předměty

8 Zdroje  Wikimedia Commons: commons.wikimedia.org. Datum citace [ ]. Dostupné na:  Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing,  Horáková, H. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992


Stáhnout ppt "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 2VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18."

Podobné prezentace


Reklamy Google